, نوجوانان, بزرگسالان با منطقه مدرسه با ضد نژادپرستی مطالبات قومی و مطالعات کلاس

فشار برای اجباری مطالعات قومی در دوره دبیرستان — یک موضوع بحث برانگیز در سانتا باربارا Unified School District

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

فشار برای اجباری مطالعات قومی در دوره دبیرستان — یک موضوع بحث برانگیز در سانتا باربارا Unified School District در سال های اخیر — برخورد سر با سیاه زندگی مهم جنبش شنبه شب پس از اعتراض به رهبری, دانش آموز, سازمان که صادر شش خواسته های خود را به منطقه و از جمله اجباری اجرای مطالعات قومی.

"این روزها Instagram جدید کتاب درسی به جز ما در حال یادگیری در مورد نژادپرستی نظاممند است که ما در میانهی شب در مدرسه آموخته گفت:" رکسانا تاج دانشجویی که رفت و از طریق SBUSD. "این واقعیت که من یاد گرفتم در این مورد در رسانه های اجتماعی به جای مدرسه می گوید زیادی در مورد سیستم آموزش و پرورش ما.

"چرا از آن است که همه ریشه دوانده بود که در سر من است" کلمبوس میره اقیانوس آبی در سال 1492?'"

اجباری قومی مطالعات دوره شده اند و در آثار پس از سال 2018 است. این سقوط کلاس ورودی 2024 دانش آموزان خواهد بود که برای اولین بار به مطالعات قومی دوره به عنوان یک نیاز برای فارغ التحصیلی. دو سرنشین جدید کلاس های زبان انگلیسی 9 با تاکید بر قومی و عدالت اجتماعی مطالعات و انتخابی قومی و عدالت اجتماعی مطالعات ارائه خواهد شد علاوه بر مکزیکی-آمریکایی ادبیات و Chicano مطالعات.

زمان از دانش آموزان خواست برای از بین بردن نژاد پرستی در مدارس در اعتراض یکشنبه همزمان با روز شنبه هیئت مدیره گزارش مطالعات قومی دوره یک گزارش بود که در حال حاضر برنامه ریزی شده قبل از دانشجو-رهبری کردند.

اما زمان تنها در توجه به تقاضای خود را برای اجرای مطالعات قومی دوره. با توجه به قهوه ای عمل دولت قانون که نیاز به هیئت مدیره در دستور جلسه به مدت 72 ساعت پیش از برنامه ریزی جلسات هیئت مدیره قادر به آدرس دیگر پنج خواسته های ساخته شده توسط دانش آموزان دو روز قبل از جلسه.

رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps روشن ساخته است که خواسته های خود را خواهد بود خطاب در جلسه بعدی و هیئت مدیره به عنوان یک کل ابراز حمایت از دانش آموزان, اما هنوز هم وجود دارد سردرگمی از نظر بسیاری از آنها درک عدم پاسخ توسط هیئت مدیره به عنوان یک توهین به مردم رنگ و معترضان خواستار تغییر دهید.

هیئت مدیره نیز مجموعه به اتخاذ یک اعلامیه که در فوریه 2-5 است "Black Lives Matter در مدرسه هفته" بود که تا حد زیادی به عنوان یک توهین به دانشجو معترضین توسط بسیاری از حدود 90 نفر که صحبت در مورد این موضوع.

"جامعه می خواهد به شنیدن در حال حاضر که در آن هیئت مدیره می ایستد در مورد این مسائل گفت:" دیلن گریفیث. "قطعنامه در مورد سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در مدارس مهم است و دیر و در عین حال آن را نیز منعکس نمی کند که خواسته های دانش آموزان سیاه پوست که هیئت مدیره در تلاش برای ارزش. من از تمام خواسته های سیاه و دانشجویان امروز به عنوان ارائه شده امروز توسط تالیا."

تالیا همیلتون ورودی ارشد در سن مارکوس دبیرستان و یکی از اصلی ترین سازمان دهندگان تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس به خود جلب کرد که هزاران سخن می گفت در ابتدای جلسه به تکرار او گروه خواسته های این منطقه است.

"بسیاری از این راهپیمایی که برگزار کرده بودند که توسط بزرگسالان و عالی آن است که نسل های قدیمی تر مراقبت, اما البته ما در حال افزایش نسل" همیلتون گفت. "من فکر می کنم این واقعا مهم است که ما کلمات شنیده می شود چرا که بسیاری از زمان ما را بشنود 'شما فقط یک بچه شما واقعا نمی تواند هر چیزی را انجام دهید.' ما می خواستیم ثابت کنیم که ما می توانیم."

عکس: Delaney اسمیتSan Marcos High School دوم فولادوند احمد (سمت چپ) ارائه شش خواسته های به Frann Wageneck (دوم از جلو) دستیار سرپرست خدمات دانشجویی و منطقه از مديران مدارس متوسطه در دو طرف روز یکشنبه, ژوئن 7.

همیلتون و گروه پنج باقی مانده مطالبات عبارتند از:

  • SBUSD تخصیص بودجه برای بازسازی و روان-خدمات سلامت برای جوانان در خطر به عنوان یک جایگزین برای نوجوانان سالن و مشروط
  • SBUSD علنا محکوم به مدرسه-به-زندان خط لوله
  • SBUSD پال خواستار قطع بودجه دولت هر قرارداد آن با کلانتر دفتر و یا اداره پلیس سانتا باربارا
  • SBUSD اتخاذ یک قطعنامه اعلام نژادپرستی به عنوان یک عمومی-بهداشت و درمان اضطراری و تخصیص منابع برای اجرای عدالت ترمیمی شیوه برای کاهش جرایم ناشی از نفرت
  • SBUSD اجرای عادلانه شیوه های استخدام و جذب فرهنگی معلمان صالح از رنگ برای تدریس دروس مطالعات قومی

خواسته اند موجب عمیق تر جامعه تعامل با هیئت مدیره مدرسه — تصمیم گیری-ساخت بدن با سه نفر از آن پنج نفر اعضای فعلی منصوب شده و بدون انتخابات از آنجا که هیچ کس دیگری زد و در برابر آنها. Capps گفت که بیش از 250 نفر از اعضای عمومی شرکت در زوم جلسه هیئت مدیره در طول Black Lives Matter مطالعات قومی و بحث های که رفت و ساعت به شب.

"به عنوان یک پدر و مادر این واقعا ناامید کننده به شنیدن این که شما بچه ها پیشنهاد Black Lives Matter در مدارس در هفته یک ماه است که در حال حاضر دارای 28 روز اختصاص داده شده به تاریخ سیاه" گفت: امره تیگ و اضافه کرد که به عنوان یک زن که در سانتا باربارا او و خانواده اش تا به حال به فشار کنار این مسائل بسیار جوان دانشجو رهبران خواستار به پایان رسید.

"که مسخره است و واقعا توهین" تیگ ادامه داد. "آنها می خواهند عمل است. می خواهید آنها را تغییر دهید. من مصرانه از شما به بازبینی درخواست آنها مطرح به شما."

این قطعنامه شده بود تجدید نظر آخرین لحظه در تلاش برای انتقال این منطقه پذیرش دانشجو خواسته بدون شکستن قهوه ای عمل می کنند اما هیئت مدیره در نهایت تصمیم خود را برای رای دادن در آن پس از آن می تواند تجدید نظر دوباره به منعکس کننده دانش آموزان و جامعه را بخواهد.

هر چند تقریبا همه کسانی که صحبت شد حمایت از مطالعات قومی در دوره بیشتر با شوق و ذوق بنابراین وجود مخالفان ،

"من یکی از تعدادی از افرادی که می خواستند به منطقه فراگیر و عادلانه" گفت: Sheridan روزنبرگ مکرر هیئت مدیره مدرسه سخنران و پدر و مادر یک دانش آموز در این منطقه است. او گفت که از او خواسته می شود یک بخشی از این کمیته که مونتاژ قومی مطالعات برنامه درسی بود اما شد "خاموش کردن" از شرکت.

"این جلسات بودند و بدیهی است که پشت درهای بسته برگزار شد با هیچ ورودی و در حال حاضر ما یک محصول نیمه تمام" روزنبرگ گفت. "و من نگاهی به لیست خواندن به خصوص کتاب درسی شما می خواهید به استفاده از. من می خواهم به تمرکز بر روی Howard Zinn کتاب. این یک کتاب است که به طور گسترده ای بی اعتبار توسط بسیاری از دانشمندان است."

ترزا Montaño استاد Chicana/Chicano مطالعات انجام شده در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در نورتریج, کمک در طراحی برنامه درسی و به بخشی از مطالعات قومی ارائه شده است. او گفت که یک جامعه فروم برنامه ریزی خواهد شد به زودی به صورت عمومی به یک نگاه دقیق تر در برنامه درسی و ارائه بازخورد.

"من فقط می خواهم بگویم که شما شنیده شده است" گفت: Frann Wageneck دستیار سرپرست خدمات دانشجویی به دانشجویان و بزرگسالان طرفداران به طور یکسان. Wageneck ملاقات دانشجویی معترضان در خارج از منطقه پنج و پذیرش و تحویل داده و خواسته های خود را به هیئت مدیره مدرسه. "به من گفت: من در تلاش برای تمرین نگه داشتن چشم و گوش باز و دهان من کمی بیشتر بسته است."

Wageneck و boardmembers عذرخواهی کرد که خواسته های دیگری نمی تواند به طور مستقیم خطاب در جلسه و به صورت سیاه و سفید زندگی می کند توجه به قطعنامه ای که بسیاری به نام "تن ناشنوا است."

"به عنوان بزرگسال, ما چیزهای زیادی برای یادگیری از جوانان ما" Wageneck ادامه داد. "من چیزهای زیادی یاد گرفته ام هر دو از جوانان و بزرگسالان که صحبت کرد. من می دانم که چه نیت ما شد با این حال تاثیر متفاوت بود و این تاثیر است که مهم است."

هیئت مدیره reconvenes شنبه 23 ژوئن در ساعت 6:30 p. m.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن