در, دیویی Rehoboth تست مثبت برای COVID-19 به طور بالقوه در معرض 100+ به ویروس

تیلور Goebel Salisbury ایسنامنتشر شده 4:43 PM EDT Jun 20, 2020سه جوان بودند که جشن ارشد در هفته دیویی و Rehobo

توسط NEWSWORLDS در 31 خرداد 1399

سه جوان بودند که جشن ارشد در هفته دیویی و Rehoboth به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19 به طور بالقوه در معرض بیش از 100 نفر در ساحلی, دلاور, به ویروس, مقامات بهداشتی دولت اعلام کرد روز جمعه در بیانیه ای.

نوجوانان اقامت داشتند با نه دیگر افراد جوان در یک دیویی ساحل اجاره واحد و با حضور "چندین شلوغ تجمعات در ریهوبو," مقامات بهداشت گفت.

وزارت بهداشت در حال حاضر غافل از اضافی COVID-19 موارد مربوط به ارشد هفته فعالیت است.

بخش بهداشت عمومی آغاز کرده است و رسیدن به نوجوانان و مخاطبین خود را ارائه راهنمایی در مورد چگونه به با خیال راحت خود شده است.

دلاور مقامات بهداشت گفت: آنها "نمی خواهد ارائه اطلاعات اضافی در مورد این موارد خاص."

"خطر COVID-19 گسترش در میان دیگر افراد جوان متفاوت خانواده, زندگی در تنظیمات گروه اجتماعی بدون فاصله یا با پوشیدن پوشش صورت واقعی است و ما هیچ راهی برای ردیابی همه افراد ممکن است آنها را در معرض چرا که آنها به احتمال زیاد نمی دانید که هر کس نام" دکتر گفت: Karyl Rattay دلاور بخش بهداشت عمومی مدیر.

ساحل, نکات: رفتن به دلاور سواحل این آخر هفته ؟ در اینجا برخی از چیزهایی که شما ممکن است نیاز به دانستن

مظنون به قتل/خودکشی: دو مرده پیدا یکشنبه شناسایی توسط پلیس ایالت دلاور

هر کسی که زندگی می کردند و یا در آنجا ماند با یک گروه و با حضور جمع زیادی یا در ارشد هفته فعالیت به خصوص در دیویی یا Rehoboth باید:

  • نظر خود را در خطر ابتلا به این ویروس
  • خود مانیتور علائم
  • آزمایش برای COVID-19

دلاور مقامات بهداشت در حال تشویق خانواده ها با بچه ها که مشغول ارشد در هفته فعالیت در ساحل به برنامه ریزی مجدد برنامه ریزی جشن فارغ التحصیلی احزاب برای 14 روز پس از آنها به سمت چپ.

اگر آنها هنوز هم نگه داشتن احزاب در نظر آنها باید کودکان خود را در خطر ابتلا به این ویروس و محدود کردن قرار گرفتن در معرض آسیب پذیر دوستان و خانواده مانند پدربزرگ و مادربزرگ و یا کسانی که با شرایط بهداشتی مزمن.

نوجوانان و بزرگسالان جوان با یکدیگر زندگی می کنند در طول تابستان به خصوص در منطقه ساحلی باید تست شده برای COVID-19 حداقل یک بار در ماه و یا بلافاصله پس اگر آنها شروع به نشان دادن علائم, سلامت, مقامات گفت.

هتلداری و رستوران کارگران صنعت نیز تشویق به آزمایش ماهانه.

"فقط به این دلیل که ما در حال بازگشایی به این معنا نیست که ویروس از بین رفته است. این به آن معنا نیست که خطر از بین رفته است" Rattay گفت. "این به آن معنا نیست همه چیز به حالت عادی بازگشت."

برای کسب اطلاعات در مورد تست سایت در دلاور, رفتن به https://coronavirus.delaware.gov/testing.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب