تلویزیون نشان می دهد به تماشای در بین کلاس های آنلاین

برای بسیاری از شما، یک دوره جدید از روز خود را در حال حاضر که شما کلاس های آنلاین آغاز شده وجود دارد. اگر کلاس

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

برای بسیاری از شما، یک دوره جدید از روز خود را در حال حاضر که شما کلاس های آنلاین آغاز شده وجود دارد. اگر کلاس های پشت به عقب داشته باشد، باید ۱۰ دقیقه زمان برکلی بین این دو داشته باشد. این زمان انتقام سریع قبل از بازگشت به سخنرانی های آنلاین است -- آن را یک دوره جدید از وقت آزاد است. پس از همه، شما لازم نیست که آن 10 دقیقه در حال اجرا به سالن سخنرانی خود را صرف زمانی که تمام سخنرانی های خود را از طریق کامپیوتر شما می آیند. پس چرا آن را صرف تماشای یک قسمت (یا نیمی از یک) از یک برنامه تلویزیونی خوب نمی کنیم؟

برای کمک به شما را انتخاب کنید چه چیزی را تماشا کنید، در اینجا برخی از نشان می دهد خوب برای آن 10 دقیقه از زمان برکلی.

"قطار بی نهایت"

بیشتر درام های تلویزیونی اپیزود هایی دارند که ۴۰ دقیقه یا بیشتر است. این کارتون عالی دارای اپیزودهاست که ۱۱ دقیقه است و اعتبارات را می شمارد. که باعث می شود آن را کامل به تماشای در بین کلاس ها. همچنین کمک می کند تا که آن را تا به رمز و راز جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و قطار است که همیشه به ارمغان می آورد چیزی جدید و منحصر به فرد در هر قسمت.

"کتابفروش صورت جمجمه هوندا-سان"

اگر کمدی سرعت شما بیشتر است، پس چرا این کمدی به اندازه نیش را در مورد منشی بودن در یک کتابفروشی ژاپنی تماشا نمی کنید؟ بسیار شبیه به "قطار بی نهایت"، قسمت های آن نزدیک به 10 دقیقه طول دارد، بنابراین شما قادر خواهید بود به فشار کل یک قسمت در طول زمان برکلی. تیتولار هوندا سان شما را وادار به خنده و احتمالا حتی مربوط به عنوان او می گوید داستان در مورد تعاملات بی دست و پا با مشتریان و یا کارگران مشترک. این ممکن است پزشکی کامل پس از یک سخنرانی طولانی است.

"مکان خوب"

همه نمایش ها نمی توانند 10 دقیقه طول بکشند. با این حال برخی است که شما می توانید در حدود نیمه راه را از طریق دریافت کنید و سپس مشتاقانه منتظر به پایان رساندن پس از سخنرانی به پایان رسید وجود دارد. این سیتکام عجیب و غریب به نام "مکان خوب" دقیقا همین است. شما حتی ممکن است خودتان را مربوط به کسالت شخصیت اصلی النور به عنوان او را به نشستن را از طریق (فلسفه) سخنرانی پیدا کنید. البته او باید از این سخنرانی ها درس بگیرد وگرنه ممکن است کشف شود، چرا که می داند قرار دادن او در زندگی پس از مرگ آسمانی به نام «مکان خوب» یک اشتباه کیهانی بوده است. از طریق این سخنرانی ها و با کمک دوستش چیدی باید یاد بگیرد و از تشخیص اجتناب کند وگرنه برای همیشه شکنجه می شود. سفر او شما را حدس زدن نگه دارید و ممکن است فقط به شما کمک کند استراحت بین سخنرانی.

"آگرتسوکو"

زندگی گاهی اوقات می تواند شما را به فریاد در خشم، احتمالا به برخی از موسیقی هوی متال. حداقل، این مورد برای قهرمان پاندای قرمز کمدی محل کار "Aggretsuko" است. یکی دیگر از نمایش ها با قسمت های ۲۰ دقیقه ای، این یکی طرف کمدی و خسته کننده زندگی بزرگسالان را نشان می دهد. بنابراین به آن یک ساعت و ببینید که آیا شما یک آزادی کاتارتیک از قهرمان شکستن و جیغ برخی از کارائوکه فلز مرگ.

لذت بردن از زمان برکلی خود را تماشای تلویزیون! شما ممکن است چک کردن این نشان می دهد حتی اگر شما کلاس های پشت به عقب در نظر بگیرند. این که آیا شما در طول 10 دقیقه قبل از کلاس خود را تماشا یا نه، ما برای شما یک زمان شاد مشاهده آرزو.

تماس با زکریا نش در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب