تغییر چشم تمپه به سیاست گرافیتی پس از 'زندگی سیاه ماده' پیام حذف

پائولینا پیندا آریزونا جمهوریمنتشر شده 11:32 PM EDT سپتامبر 5, 2020تمپه ممکن است سیاست گرافیتی خود را به روز ر

توسط NEWSWORLDS در 16 شهریور 1399

تمپه ممکن است سیاست گرافیتی خود را به روز رسانی پس از یک کارمند شهرستان نگرانی ها را به هم زد زمانی که او تا حدودی حذف "زندگی سیاه ماده" پیام در رنگین کمان گچ رنگی از پیاده رو در خارج از یک خانه مرکز شهر تمپه.

استفاده از پیاده روهای شهری به عنوان بوم برای نوشتن پیام های دلگرم کننده در طول همه گیر جدید کروناویروس نسبتا رایج بوده است. این شهر هنر پیاده رو برخی از ساکنان در خبرنامه COVID-19 خود را برجسته و مردم را تشویق به در سرگرم کننده دریافت کنید.

اما این حادثه در ۱۴ ژوئن با پیام ماده زندگی های سیاه سوالاتی را در مورد سیاست گرافیتی شهر مطرح کرد.

يک نماينده اتحاديه کارکنان شهر گفت تنها انگيزه کارگر در از بين بردن هنر، پيروی از کد شهر است. با این حال نگرانی هایی را برای ساکن به وجود آورد.

هنرمند نگرانی هایی را مطرح کرد

این هنرمند، کارولین کاپاوانا بورگت، این پیام را با گچ کرایولا قابل شستشو در ۶ ژوئن در حالی کشید که اعتراضات در واکنش به کشته شدن پلیس جورج فلوید در مینیاپولیس در روز یادبود، کشور را غمگین کرد. او همچنین پرچم غرور را در کنار پیام کشید.

در طول بحران سلامت، ساکنان کلمات تشویق برای همسایگان خود و کارکنان ضروری شهر در پیاده رو نوشته اند. بورگت گفت: دیدن هنر گچ مثبت در پیاده روها در محله اش غیر معمول نیست.

حدود یک هفته بعد، بورگت در حالی که قدرت نقاشی دیواری پیاده رو خود را شسته بود با یک کارمند شهر روبه رو شد و از او خواست که متوقف شود. کارمند گفت که هنر را از بین می کند چون در پیاده رو عمومی بود.

این کارمند با اداره مهندسی و حمل و نقل شهر به پلیس زنگ زد که به خانه پاسخ داد و پس از آن که متوجه شدند هیچ جرمی مرتکب نشده است، از او خواست که آنجا را ترک کند.

نیکی ریپلی، سخنگوی شهر، در یک ایمیل گفت: افسران پیشنهاد کردند که هنر گچ در پیاده رو باقی بماند.

بورگت در مورد این حادثه در فیس بوک کرد و او توجه ساکنان محلی را به خود جلب کرد که از شهر می خواهند پاسخ دهد. یکی از دستیاران شورای شهر تمپه این را دید و آن را در عرض یک ساعت به کارکنان گزارش داد.

این شهر از آن زمان از بورگت عذرخواهی کرده و به این حادثه نگاه کرده است.

ریپلی می گوید این کارمند در منطقه ای بود که وظایف کاری عادی خود را تکمیل می کرد، هنر گچ را در حالی که رانندگی می کرد دید و برای حذف آن توقف می کرد.

ریپلی در این ایمیل گفت: «در حالی که پیاده روها اموال شهر هستند، این نوشته به وضوح گرافیتی را تشکیل نمی دهد و باید آنطور که بود باقی می مانده بود.»

ریپلی گفت نقض قوانین پرسنلی شهر پیدا شد و روند انضباطی در جریان است.

رئیس انجمن کارکنان یونایتد آریزونا تمپه که نماینده کارمندان غیر نظارتی شهر است، گفت این انجمن قصد دارد از طرف این کارمند شکایت کند.

کارمند به دنبال سیاست شهرستان ، اتحادیه می گوید

اتحادیه علیه بیانیه شهر که هنر گچ باید باقی می ماند عقب رانده شد و استدلال کرد که کارمندان با چیدن و انتخاب اینکه چه گرافیتی هایی را حذف کنند، توانایی لغو کد شهر را ندارد. بیلی ویکرز، رئیس امارات متحده عربی می گوید استثناها و تجدید نظر در کد شهر تنها می تواند توسط شورای شهر صورت گیرد.

وی گفت: عضو ما در حال انجام وظایف شغلی خود بود که توسط کد شهرداری شهر تمپه بدون قصد مخرب یا انگیزه اولتری هدایت می شد.

کد شهر گرافیتی را به عنوان یک نقاشی یا کتیبه تعریف می کند «از هر نوع که بر روی هر ساختمان، ساختار یا سطحی عمومی یا خصوصی ساخته می شود و بدون اجازه مالک ساخته می شود.» پیاده رو ها و سطوح دیگر "باید بدون گرافیتی نگه داشته شود" اگر آن را از خیابان و یا اموال دیگر قابل مشاهده است، با توجه به کد شهرستان.

ویکرز گفت که هنر گچ منوط به حذف است زیرا در اموال عمومی بدون مجوز ساخته شده است، "نه به خاطر محتویات."

وی گفت کارکنان شهر از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰۰ نمونه گرافیتی را در سراسر شهر حذف کرده اند، از جمله ۱۶ مورد مربوط به ماده زندگی های سیاه که در اموال عمومی بودند.

در نتیجه این حادثه، ریپلی گفت تمپه در حال بررسی مجدد سیاست شهر مربوط به حذف گرافیتی، آنچه گرافیتی را تشکیل می دهد و چه زمانی باید حذف شود.

رسیدن به خبرنگار Paulina Pineda در paulina.pineda@azcentral.com یا 480-389-9637. او را در توییتر دنبال کنید: @paulinapineda22.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. اشتراک در azcentral.com امروز.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن