معابد بازارهای سواحل: تایلند باید می بیند برای اضافه کردن به برنامه سفر خود را

پس ... من باید در یک هواپیما پرواز به بانکوک, تایلند در حال حاضر. من در کالیفرنیا در یکی از معدود تایلندی خا

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

پس ... من باید در یک هواپیما پرواز به بانکوک, تایلند در حال حاضر.

من در کالیفرنیا در یکی از معدود تایلندی خانواده ها وجود دارد در اینجا در حالت طلایی. اما پدربزرگ و مادربزرگ من خود یک خانه در تایلند, بنابراین من می خواهم از این فرصت برای رفتن بسیاری زمانی که من جوانتر بود. من می شده اند به اندازه کافی خوش شانس به بازدید از این کشور زیبا برای چهارمین بار! سفر من در این سال بود که متاسفانه لغو شد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. صعودی به همه این است که ما به زمان بیشتری برای برنامه ریزی و تحقیقات ما در سفرهای آینده.

اگر تایلند است که در لیست سطل وجود دارد چند مکان که مردم محلی توصیه همگان اتمام است. من قرار دادن با هم یک راهنمای سایت ها و معابد و مکان های شما نیاز به دیدن اگر شما تا به حال فرصتی برای دیدار با تایلند!

سوان Chatuchak (بانکوک)

Chatuchak معروف است که بزرگترین بازار در تایلند! تایلند است که به طور گسترده ای شناخته شده برای آن در بازار زندگی. عامل تنها در تعطیلات آخر هفته Chatuchak بازار فروشندگان آمده بیش از همه به فروش هر چیزی. شما را پیدا خواهد کرد و تقریبا هر چیزی که شما می توانید از فکر می کنم در یک قیمت عالی از لوازم خانگی به knickknacks به ماکت طراح کالاهای چرمی به دست ساز طلا و جواهر. آخرین باری که من رفتم من گل زرق و برق دار, کیسه ترکه یا چوب کوتاه برای تنها $10!

Rawai ساحل (پوکت)

البته من تا به حال به پرتاب در محل ساحل! پوکت یکی از شناخته شده ترین شهرهای تایلند با جنگلهای انبوه آب روشن و ثابت حوادث. اما Rawai ساحل یکی از مقصد های مورد علاقه به دلیل آن است که فقط یک نقطه مشاهده برای غروب زیبا. مردم به این غرب رو به ساحل به تجربه بهترین غروب تایلند ارائه کرده است.

Wat Phra که Doi Suthep (چیانگ مای)

یکی از مقدس ترین معابد در تایلند Wat Phra که Doi Suthep آن شناخته شده است بی سر و صدا پس زمینه در کوه و گسترده ای ترتیب طلا بودا سازه ها و مجسمه. محلی تایلندی ساکنان بازدید از این معبد خود را به طور منظم عمل دینی. اما شما همچنین می خواهید پیدا کردن مقدار زیادی از گردشگران و راهنماهای مایل به کمک به شما از طریق فرایند. می توان آن را بسیار معنوی فرایند فرایند تاریخی و یا هر دو. نرم افزار نکته: مطمئن شوید که شما پوشش خود را شانه و زانو خود را هر زمان که شما حضور در معبد!

Staneemeehoi (بانکوک)

این رستوران معروف برای مردان جوان پانسمان در زنان بیکینی و لباس کار به عنوان سرور و اجرا. تایلندی فرهنگ و روابط خود را با بودیسم نشان می دهد بسیاری از پذیرش و تحسین برای transsexualism بکشید و مخلوط کردن مردانگی و زنانگی است. مردم به این رستوران از سراسر جهان به آن لذت ببرید و لذت بردن از یکی دیگر از لایه ای از فرهنگ است. در مرکز یک شب دیگر در بازار شما می توانید فروشگاه در حالی که شما تماشای اجرای برنامه و سپس گرفتن یک نوشیدنی در داخل پس از. من قطعا توصیه به توقف برای گرفتن یک نگاه اجمالی از تایلندی فرهنگ پاپ.

من خیلی خوش شانس بوده اند به این مکان و من از دست رفته آن را بیشتر از همیشه! امیدوارم همه ما می تواند به نگه داشتن امن ماندن و اجتماعی فاصله گرفته به طوری که ما می توانیم دوباره سفر یک روز. چگونه من از دست فرودگاه. به طور کلی اگر شما در حال برنامه ریزی و تجلی خود را در آینده برای سفرهای مثل من و تایلند و این نقاط داغ یک انتخاب عالی هستند!

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن