بررسی ده ساله از آبهای عمیق نشت نفت منتشر شده

در آوریل 20, یک تیم از محققان دانشگاه منتشر شده به بررسی پیامدهای انفجار قوی که نابود نفت آبهای عمیق افق پلت

توسط NEWSWORLDS در 21 اردیبهشت 1399

در آوریل 20, یک تیم از محققان دانشگاه منتشر شده به بررسی پیامدهای انفجار قوی که نابود نفت آبهای عمیق افق پلت فرم کشته شدن 11 کارگر و مجروح شدن 17 نفر دیگر. منتشر شده 10 سال پس از این رویداد بررسی توصیف آنچه دانشمندان آموخته اند و توضیح می دهد که راه جامعه علمی می توانید با استفاده از این رویداد به حرکت آینده نفت تلاش و فجایع زیست محیطی.

UC Santa Barbara, پروفسور دیوید ولنتاین است که میان نقد و بررسی نویسندگان. در گفتگو با انتشار این زمانولنتاین, شرح کار: "در حالی که آن است که ماهیت علم است که ما به معرفی و سوالات به عنوان بسیاری از ما حل و فصل شود من فکر می کنم ما در یک جایی بهتر برای درک و پیش بینی و پاسخ به عمده نشت."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


آبهای عمیق سکوی نفتی واقع شده در خلیج مکزیک حدود 40 مایل در سواحل لوئیزیانا. بیش از 87 روز از پلت فرم منتشر شد حدود 168 میلیون گالن نفت و 170,000 تن گاز طبیعی به خلیج و آن را بزرگترین اتفاقی دریایی نشت نفت به تاریخ.

بررسی منتشر شده در مجله طبیعت بررسی زمین و محیط زیستشامل پیشگامانه راه است که در آن dispersants شد استفاده می شود به شکستن نفت ذرات و گسترش آنها در سراسر اقیانوس ها و جو است. این تجزیه و تحلیل همچنین برجسته چگونه فن آوری های نوظهور منجر به پیشرفت در نفت شیمی و میکروبیولوژی. این اشکال جدیدی از تکنولوژی را "بی سابقه ای را ارائه بینش به هویت و ساختار و رشد و پویایی جانشینی و پاسخ کلی میکروبی جوامع به نفت و گاز و dispersant انتشار به اکوسیستم های دریایی."

"نشت علم جامعه باید آماده به کار مشترک در سراسر دانشگاه صنعت و دولت در آینده ممکن است نفت منتشر شده در دریای عمیق و بالا عرض های جغرافیایی" مقاله به این نتیجه رسیدند.

به نظر می آید که مهندسین و سیاستگذاران بررسی مشکلات پیاده سازی شش سکوهای نفتی خاموش سواحل کالیفرنیا از جمله چهار خاموش شهرستان سانتا باربارا. در حالی که وجود دارد هیچ تنظیم تاریخ به صورت کامل از بین بردن این روند نشان دهنده افزايش اجتماعی و علمی مقاومت به نفت فلات قاره حفاری.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن