مستاجران دستور در اجاره و اخراج در طول COVID

در یک شهرستان برای بدنام گزاف اجاره قیمت coronavirus شده مسکن نگرانی برای مستاجران که از دست داده ایم حقوق خود

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

در یک شهرستان برای بدنام گزاف اجاره قیمت coronavirus شده مسکن نگرانی برای مستاجران که از دست داده ایم حقوق خود را. در پاسخ به مستاجر سوالات و همچنین تغییرات مکرر در دولت و قوانین حقوقی, کمک سانتا باربارا کانتی و شهر سانتا ماریا میزبانی یک ساعته مجازی اطلاعات جلسه در مارس 8 پرداختن به پرداخت اجاره بها و تخلیه برای افرادی که به طور موقت یا دائم گذاشته است.

یک حکومت اضطراری در مارس 6 مانع از وام دهندگان از foreclosing وام مسکن متوقف می شود و صاحبخانه از اخراج مستاجران. آن را گسترش فرماندار گاوین Newsom این ایالت حمایت قرار داده و در جای خود در پایان ماه مارس. شورای قضایی حکومت طول می کشد تا 90 روز پس از فرماندار آسانسور گیر وضعیت اضطراری و یا تا زمانی که آن را اصلاح و یا لغو توسط شورای قضایی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کمک های حقوقی نشان می دهد که افرادی که توان پرداخت اجاره بها را باید ارتباط خود وضعیت خود را به صاحبخانه. "شما باید توضیح دهد که صاحبخانه خود را به همین دلیل شما نمی توانید پرداخت تمام یا بخشی از اجاره خود را ،" کمک حقوقی وب سایت توصیه می کند. افراد می توانند با انجام این کار از طریق نامه تحویل ظرف هفت روز از اجاره بها را در موعد مقرر است. وب سایت فراهم می کند قالب نامه هایی در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.

"شما همچنین باید به صاحب خانه خود را اثبات دلیل شما نمی توانید پرداخت اجاره خود را با نامه و یا به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید. این می تواند شامل یک اخراج توجه به امضا رسید و نامه از کارفرما, پرداخت اینترنتی بانکی, اظهارات, و غیره. مستاجران باید نگه داشتن یک کپی از این اسناد و مدارک را برای سوابق خود" وب سایت متحده است.

کمک های حقوقی مدیریت وکیل تانیا Villegas تاکید کرد که این افزایش حمایت نمی تبرئه یک مستاجر مسئولیت. "این است که هنوز هم بسیار مهم است که یک مستاجر اقدامات پیشگیرانه و اطلاع صاحبخانه از عدم توانایی خود را به پرداخت اجاره بها با توجه به اثرات مالی از COVID-19," Villegas گفت: در دیجیتال جلسه ای که برگزار شد در زبان انگلیسی و اسپانیایی.

به روز رسانی دیگر آمد و در مارس 12, زمانی که فدرال مراقبت در عمل ارائه کالیفرنیا شهرستانها و استان ها با کمک های مالی برای کمک به پرداخت اجاره. با توجه به مسکن و توسعه شهری اداره جلسه این کمک های مالی مورد استفاده قرار گیرد به "کمک به کم و متوسط درآمد خانواده ها پرداخت تا سه ماه اجاره."

"ما را تشویق محلی شهرها و استان ها به سرعت عمل در استفاده از این بودجه به عنوان اجاره کمک به دلیل حمایت مالی است بلافاصله مورد نیاز برای میلیون ها نفر از کالیفرنیا گفت:" جک شوارتز قانونی صندلی برای کالیفرنیا اجاره مسکن انجمن. "کمک به مستاجرها پرداخت اجاره خود را در حال حاضر کمک خواهد کرد که نگه داشتن کالیفرنیا پناه در محل و جلوگیری از آینده ممکن است بی خانمانی."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب