Teyana Taylor نشان تعالی تخصص در 'آلبوم'

درجه: 5.0/5.0 Teyana Taylor منتشر شد مدتها در انتظار او LP آلبوم در Juneteenth به عنوان یک جشن از مردم و فرهنگ

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

درجه: 5.0/5.0

Teyana Taylor منتشر شد مدتها در انتظار او LP آلبوم در Juneteenth به عنوان یک جشن از مردم و فرهنگ. تاریخ انتشار و LP به تصویر کشیدن این پیام است که "هر چه ما را از طریق ما همیشه جلو و از طریق" تیلور توضیح داد: در یک NPR مصاحبه. منتشر شده تحت لیبل Def Jam Recordings و خوب موسیقی این آلبوم ویترین تیلور بی عیب و نقص, هنری و توانایی خود را برای ایجاد موسیقی برای همه نوع از خلق و خو. آن است که یک بیانیه از تخصص و برتری در ساخت موسیقی.

تیلور نیست عقب نگه دارید در حالی که ساخت این آلبوم: آن زمان در حال اجرا بیش از 70 دقیقه و 23 آهنگ. در LP وجود دارد پنج بخش — برچسب دار به عنوان "استودیو" — هر کدام با یک تم از جمله عشق, تمایلات جنسی خود ارزش آسیب پذیری و پیروزی. تیلور منحصر به فرد خواننده ایستادگی در سراسر LP. در همان زمان قابل توجه و همکاری با Erykah Badu خانم Lauryn Hill Missy Elliott و بسیاری دیگر را به انواع به این آلبوم.

استودیو همه چیز در مورد عشق. آن شروع می شود با یک عاطفی مقدمه است که نقش هر دو Iman Shumpert را پیشنهاد ازدواج به تیلور و شدید 911 تماس Shumpert ساخته شده که دختر آنها به طور غیر منتظره به دنیا آمد. مقدمه مجموعه یک تن از آشنا صمیمیت برای این بخش از این آلبوم. یکی دیگر از به یاد ماندنی آهنگ در یک استودیو است "Lowkey" شامل Badu. این آهنگ در مورد احساس غیر قطعی در مورد یک عاشق که تیلور به زیبایی آواز می خواند "من می خواهم آن را (آن را می خواهم)/ اما این ain't زمان مناسب/ اما damnit شما خیلی خوب است." در ضمن Badu به طور غیر منتظره و هموار طول می کشد بیش از این آهنگ در آخرین نیم با روح او-گرفتن صدا و hypnotizing می تپد.

استودیو L شروع موضوع تمایلات جنسی با "1800-یک شب" که exudes جاذبه جنسی و سرگرم کننده است. مفهوم کلی و صدا شبیه یک جاذب تبلیغات برای یک خط تلفن. آن ساده است با شعر مانند: "1-800-یکی-Nite, شما می توانید تماس بگیرید در هر زمان/ هر آنچه شما خواهید بود تمام شب." در مجموع Studio L طول می کشد مستقیم, اعتماد به نفس, روش برای تمایلات جنسی با همکاری مانند Kehlani این خواننده در "صبح" و "Boomin" شامل الیوت و آینده است.

آهنگ "بد" ساطع می کند اعتماد به نفس در استودیو B. مشکلات ناسازگار بودن در کمتر از دو دقیقه "بد" است و پر انرژی رگی صدا. به عنوان تیلور توضیح داد که از طریق موسیقی اپل "بد" است جسورانه رکورد را تشویق می کند که شنوندگان به unapologetically بود "بد عوضی." تغییر چرخ دنده ها با یک مطلب احساسی رویکرد "اشتباه عوضی" و "ساقه آن تا" شامل Big Sean, مقابله با عزت نفس در حالی که مرور عاشقانه و دوستیابی. در استودیو B تیلور طول می کشد یک رویکرد غیر متعارف به اعتماد به نفس حرکت می کند که فراتر از ناامنی و حضور است. در عوض او به بررسی ارزش خود در عشق و صمیمیت.

"از دست دادن هر یک از دیگر" معرفی آسیب پذیری به استودیو ایالات متحده در این آهنگ تیلور کشنده صدای احساسی تماس به یک عاشق "ما لازم نیست که به از دست دادن هر یک از دیگر/ ما هنوز هم می تواند دوستان خود را اگر شما آن را می خواهم." چهار آهنگ در این بخش حفظ آرامش پرشور رویکرد در صدای خود را. برخی از اشعار کشف شکستگی و در حالی که آهنگ های دیگر مانند "هنوز" در مورد آسیب پذیری در مقاومت است. در مورد "هنوز" تیلور توضیح داد که از طریق موسیقی اپل "این مورد در امریکا و همه چیز را که ما در حال رفتن را از طریق. ما دائما در حال گریه برای عشق ما به طور مداوم گریه برای امید ما به طور مداوم گریه برای صلح است."

آخرین بخش در آلبوماستودیو, M, در مورد پیروزی. "از آن ساخته شده" منتشر شد به عنوان یک واحد 22 مه اختصاص دارد به کلاس فارغ التحصیل از سال 2020 است. این آهنگ دارای یک سریع و خوش صدا و اشعار آن نشان دادن غرور و شادی. "ما عشق" آخرین آهنگ, ویژگی های یک میان پرده با تپه و حفظ شادمان انرژی قبلی سه آهنگ. آن است که یک احساس خوب آهنگ سرود برای انگیزه و جشن عشق.

همه در همه, این آلبوم یک نتیجه از تیلور برتری بزرگ همراه آهنگی و همه ستاره میشوند. هر آهنگ در LP ویترین آرایه ای از احساسات همه ارزش گوش دادن به. با این آلبومتیلور می فرستد یک پیام در مورد زیبایی در فضای مجاز: نامحدود موسیقی بیان. او نشان می دهد او استعداد و تسلط به موسیقی در حالی که باقی مانده آسیب پذیر و صادق باشید.

تماس با Brany Barragan در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب