با تشکر از شما من شما را دوست دارم من متاسفم

ما بازی شیر یا خط این عبارات در اطراف بسیاری در روابط ما. ما انتظار داریم که آنها در لحظات محوری برای تبدیل رو

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

ما بازی شیر یا خط این عبارات در اطراف بسیاری در روابط ما. ما انتظار داریم که آنها در لحظات محوری برای تبدیل روابط ما: به اذعان عمیقا متفکر حرکت به ما کمک می کند در سطح بالا از له شدن به شریک زندگی به ما عطا کند absolution وقتی ما ستم کردند.

اما ما نیز برای رسیدن به آنها unthinkingly در routinized مبادلات. شات های جلو و عقب این زانو حرکت تند و سریع اطمینان کمتر احساس مانند مقدس رابطهای ابزار و بیشتر شبیه واجب مکالمه نشانه: "متاسفم" نشانه "هیچ نگرانی" و "ممنون!" نشانه "مشکلی نیست." سریع "عشق شما" دریافت دیگری فکر زانو حرکت تند و سریع "عشق شما" در ارز. سمان در مکالمات خود معانی bleach با uncareful استفاده کنید.

مادلین: ما در مورد بزرگ عاشقانه "دوستت دارم" بسیار جوان از سازمان حفاظت محیط زیست-eyed, دو فاک, در rom-coms. آن را به عنوان یک ترفند سحر و جادو, یک دروازه به بعد جدی تر فاز از رابطه. به بودن در عشق است.

غزل: من اول عاشقانه "دوستت دارم" بود که به یک پسر بچه مورخ من در سال آخر دبیرستان, مست در یک اتاق مشترک در UC Santa Barbara, خوابگاه که در آن ما بازدید برای بستری دانش آموزان در روز است. او ناراحت شد چون من می خواهم شوخی با صدای بلند در مورد معاشقه با پسران به دریافت ما به احزاب است. یک مکانیسم دفاعی در بخشی از من: من فکر نمی کنم او مراقبت در مورد من که خیلی. من تست او را شاید. من حدس می زنم آن را کار کرده است. کلمات بوده و بر لب های من برای ماه ها و در نهایت برگزاری خود را در صورت درخواست در دست من پاره پاره کردن این گروه کمک. "من دوست دارم شما را."

آن است که واقعا یک ترفند سحر و جادو. ما رانندگی تا 5 روز بعد او گفت: "من واقعا خوشحالم که شما گفت که به من شب گذشته است." ما صرف چند ماه آینده آن عبور خوش به عقب و جلو رایگان به صورت شفاف با یکدیگر تا زمانی که ما راه جدا برای کالج در ماه اوت است.

مادلین: در تازه ترین رابطه جدی از دوستان ما بودند قبل از ما شروع به آشنایی. من تقریبا مطمئن هستم ما معامله گاه به گاه "من عاشق yous" در آن معنی برخی از نسخه های "من لذت بردن از شما و می خواهید به می دانم که شما وجود دارد برای شما."

هنگامی که ما شروع به آشنایی که کلامی تخته سنگ بود پاک پاک است و ما تا به حال به کار ما راه برگشت به این کلمات. من به یاد داشته باشید لبه و نزدیک به آن couching آن در اصلاح: "من فکر می کنم" و "من ممکن است." هنگامی که ما در نهایت آن را می گویند, کلمات به حال این مقدس احساس. ما می خواهم بگویم آن را تنها در زمزمه های تحت پوشش تاریکی ورق کشیده بر سر ما. کسانی که برای اولین بار "من عاشق yous" احساس ما از برگزاری روابط ما تا در مقابل از ما تصمیم گیری با هم آنچه در آن ساخته شده است. در طول زمان این کلمات شد روزانه ارز استناد که چیزی عمیق تر بدون همیشه نیاز به عمد قلب-در-گلو احساس.

هنگامی که ما را شکست (اما باقی دوستان) این واژه مبهم شد. در ابتدا آنها زنگ زد توخالی یک یادآوری از دست دادن. آنها نمی تواند گاه به گاه نمی تواند یک تعهد است. آن زمان ما زمان برای دوباره تعریف کردن اتصال ما به رسوخ کردن ما "من عاشق yous" با معنای جدید. در حال حاضر بیش از یک سال بعد پایان ما-از-تلفن-تماس با "I love you" تبادل احساس طبیعی است. آن است که متفاوت از ما عاشقانه قرارداد: یک وعده همکاری منحصر به فرد اما اذعان چقدر ما به هر یک از دیگر.

غزل: می توان آن را گیج کننده چگونه بسیاری از چیزهای مختلف "I love you" می تواند معنی یا معنی نیست. من به یاد داشته باشید که گفت: هنگامی که با یک پسر من تحت تأثیر قرار نمیگیرند با "شما می دانید من شما را دوست دارم بیشتر از هر چیزی." کوچک من, اعتماد به نفس, با تکیه بر نرده های آپارتمان خود می خواست تا به شدت به اعتقاد کلمات. اما او به دنبال بیش از شانه من گذشته من به عنوان او گفت: آنها را. او در تلاش بود تا خود را توجیه کند: روز قبل از او شده است می خواهم بوسیدن شخص دیگری درست در وسط از یک حزب درست در مقابل من.

در این زمینه بدون یک اساس مشترک درک کلمات شکننده هستند خالی است.

مادلین: در لحظه وجود دارد بیش از حد زمانی که یک سرکش "دوستت دارم" و یا حتی "luv u" — از آشنایی جلب من با تعجب: در پاسخ به یک نظر در یک Instagram پست خداحافظی پس از یک مشترک کلاس.

غزل: من فکر می کنم ما عادت, حذف موضوع "من" نشان دهنده نوعی تمایل خودمان را به دور از جاذبه عبارت تبرئه خودمان را از نیاز به نشان می دهد تا در جمله.

مادلین: "من متاسفم" یکی دیگر از عبارت ما سریع برای آتش خاموش unthinkingly. یک روز صبح من در ساخت بلغور جو دوسر و یک قوری بزرگ قهوه در آشپزخانه مشترک زمانی که غزل راه می رفت در خالی از معمول قدرت. او "صبح به خیر" تخلیه هوا و آشپزخانه putterings شد مربوط توسط آه.

ما رسیده برای همین کابینه در همان زمان و از او عقب کشیدم عذرخواهی. "خوب," من به او اطمینان داد. او باز یخچال تبدیل به اطراف. "آیا من می توانم قرض گرفتن یک تخم مرغ با عرض پوزش من واقعا نیاز به رفتن به فروشگاه مواد غذایی." من به او گفتم بله البته. "من متاسفم من به فردا."

قبل از این بورس, خلق و خوی او تا به حال واقعا من تحت تاثیر. اما چیزی در مورد او عذرخواهی فراوان ساخته شده من احساس می کنم مثل هر فضل من تا به حال به دو برابر می شود با اطمینان که من از ذهن نیست که فضل است.

غزل: در احساس متاسفم برای خودم, من فکر می کنم تلاش من برای به حداقل رساندن چقدر من تجاوز گاهی اوقات تا پایان تجاوز بیشتر است. که من ريز اضطراب من را وادار به مقابله با آن بیش از حد به جای ابراز ندامت واقعی.

بسیاری از ما مواجه می شوند (اغلب جنسیتی) مشاوره شناور در اطراف به ارز "من sorrys" برای "با تشکر از yous": به می گویند: "با تشکر از شما برای انتظار" به جای "ببخشید من دیر" — این را می توان قدرتمند محور شخص دیگر سخاوت به جای خود ما کاستی.

کسی که من از دیدن در حالی که در سال گذشته را اغلب می گویند "متشکرم" زمانی که من او را بوسید. در ابتدا من این نامطلوب حتی متکبر مانند او بطور غیر عادی و مرموز جلب توجه به این واقعیت است که من می خواهم داده او چیزی به جای فقط در بوسه با من و دادن آن را به عقب.

اما این یکی از مهمترین و روح جدی مردم من می دانم و در نهایت من به این درک رسیدم که بسیار شبیه به درخواست صریح کلامی رضایت توقف برای گفتن "متشکرم" در خدمت به reimbue عمل با حرمت آن به جای اجازه دادن به آن اتفاق می افتد از روی عادت یا رفلکس.

در واقع آن نیست فقط بوسیدن احساس قوی تر: آن را ساخته شده از عبارت "متشکرم" خاص تر بیش از حد. به جای اجتناب bashfully از صادقانه اذعان به ما به طوری که اغلب ما سریع آتش "sorrys" و "عشق yous" او مجبور بود ما هر دو به سرعت پایین اذعان به اهمیت آنچه که ما انجام می دهند و آنچه که ما می گفتند.

مادلین: که تمام طول می کشد واقعا به این کلمات قدرت خود را به عقب: کاهش و عمدی بودن.

من خودم نیاز به عذر خواهی: غزل و من پشت در آشپزخانه تنها در این زمان آن را به من در خلق و خوی بد. من صرف من استرس بر غزل پاسخ دادن به او شامپانی "صبح خوب" با هشیاری است.

بعد او به من پیوست و در اتاق من و من به او گفتم که او را سزاوار خشم من.

"من متاسفم" من به او گفتم انجام بهترین من به اعتراف به خطا و بدون انتظار بخشش یا راحتی. او لبخند زد فشردن شانه من.

"با تشکر از شما."

غزل فلپس و مادلین گرگوری co-نوشتن دوشنبه ستون نوع از عشق است. با آنها تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب