'The Baby-Sitters Club' است Netflix آهنگ از تابستان

درجه: 4.0/5.0 در جولای 3, Netflix, منتشر شد, "The Baby-Sitters Club," تلویزیون اقتباس از ان مارتین سری کتاب به

توسط NEWSWORLDS در 27 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

در جولای 3, Netflix, منتشر شد, "The Baby-Sitters Club," تلویزیون اقتباس از ان مارتین سری کتاب به همین نام است. با استثنایی اجرای برنامه ها و حیله گر طنز, Netflix سری تنفس زندگی جدید را به مارتین ارزشمند شخصیت های دلگرم کننده و صمیمی سازگاری و همچنین به ارمغان می آورد کلاسیک آن منبع مواد به قرن 21 است. اگر چه نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن به برخی از مشکلات که طاعون بسیاری از نوجوان مدرن گرا را نشان می دهد آن زحمت باعث لبخند و خنده و ارائه می دهد یک تجربه مشاهده لذت بخش برای هر دو بچه ها و بزرگسالان به طور یکسان.

"The Baby-Sitters Club" شرح زندگی پنج وسط دانش آموزان در Stoneybrook کانکتیکات — Kristy (سوفی فضل), Mary Anne (مالیا بیکر), کلودیا (Momona Tamada), استیسی (Shay رودلف) و سحر (Xochitl گومز) — که به صورت یک باشگاه است که جامعه را فراهم می کند با یک فهرست قابل اعتماد و مقرون به صرفه مربوط. در حالی که مدیریت خود را نگهداری بچه مشاغل, اعضای باشگاه هر معامله با منحصر به فرد خود را در تلاش برای پیدا کردن مکان خود را در خانواده های خود را در مدارس خود و در روابط خود با یکدیگر است.

حتی برای کسانی که نه خواندن سری کتاب دختران متمایز شخصیت ها قابل تشخیص از لحظه ای که ما آنها را ملاقات. اعتبار برای ایجاد خود را غنی شخصیت تنها متعلق به مارتین, اما نشان می دهد به ارمغان می آورد شخصیت به زندگی ریشه خلاق هر انتخاب نویسنده اصلی آرکه تایپ. در طول جلسات باشگاه بازیگران' واکنش های احساسی به یکدیگر سازگار هستند و خاص, خیانت به خود و شخصیت های ناامنی و نقاط غرور آنها را بدون نیاز به گفتن یک کلمه.

فضل و گومز به ویژه اکسل در نقش خود است. به عنوان باشگاه جمهور و بنیانگذار Kristy رهبری مهارت اغلب نگه داشتن باشگاه با هم اما او نشان می دهد که تاریک هر زمان که او قدرت به چالش کشیده است. از این قسمت برای اولین بار آن را روشن است که کریستی دریغ نکنید به صحبت می کنند ذهن خود را هنگامی که او احساس می کند تحقیر شده میبیند اما جذاب ترین جزئیات از شناسایی از طریق آمده در کوچکتر لحظات. گریس کنترل بر عملکرد او اجازه می دهد تا او را به پاک کردن دقیقا چگونه Kristy احساس می کند در مورد یک وضعیت داده شده با کمی بیش از یک furrowed ابرو یا اندکی صورت حرکت یا کشش ناگهانی.

به همین ترتیب گومز می درخشد به عنوان سحر در نیمه دوم سری است که پس از اتمام با درخشان او به نوبه خود به عنوان یک camper-تبدیل-انقلابی در مبارزه با شیوه های ناعادلانه محلی کمپ تابستانی. سحر فراهم می کند بسیاری از کمیک امداد در دو درام-سنگین قسمت با گومز حفاری نقش خود را به عنوان ضروری بازیگران عضو وجود ندارد و پیوستن به نشان می دهد تا قسمت چهارم. اگر چه نشان می دهد گاهی اوقات تصویب چشم انداز بی اعتنا مدیران اردوگاه گومز — مانند سحر — نمی سازش یک اینچ در او نداده و مخاطب نمی تواند کمک کند اما بچه ها به طور جدی تر از بزرگسالان است.

سحر اردوگاه انقلاب است که یک نمونه از تعهد نشان می دهد باعث می شود به در نظر گرفتن شخصیت های آن و مشکلات خود را به طور جدی. اگر دختران در مقابله با مشکلات خود را maturely خود اشتباهات مشخصه از مردم سن خود را. با این حال نشان دادن مشروعیت می بخشد مبارزات خود را به سادگی و بدون پیوند بالغ تجارب بر روی teenage شخصیت یادآوری بزرگسالان در مخاطبان چگونه آن را احساس می شود در مدرسه — زمانی که عصبی اچ تی ناامید کننده یک پدر و مادر احساس هیچ چیز کوتاه از آخرالزمانی.

مانند بسیاری دیگر نشان می دهد که در آن ژانر "The Baby-Sitters Club" رنج می برد از توقف نوشتن در زمان. بسیاری از جوک ها و نامزدان به بازی گرفته و هدف را به تصرف در راه جوان امروز مردم به یکدیگر صحبت کنید اما آنها در نهایت صدایی بیشتر شبیه بزرگسالان افزایش یافته است' حدس بزند که چگونه نوجوانان ممکن است بحث خود را بر اساس کودکی و نوجوانی از 1990s شروع شد. هر چند این نقص است نه به صورت فراگیر در اینجا به عنوان آن در است دیگر, نوجوانان, نشان می دهد, مانند کسانی که در CW هنگامی که آن رخ می دهد, آن را منحرف از در غیر این صورت استثنایی تجربه مشاهده.

هنوز "The Baby-Sitters Club" است شاد و با نشاط سری تضمین شده برای قرار دادن یک لبخند بر روی صورت از هر کسی که به تماشای آن چه کودک یا بزرگسال. با آن درخشان بازیگران جاذب plotlines و به موقع پیام نشان می دهد چیزی برای ارائه برای هر دو دیرین طرفداران کتاب های جدید تبدیل می کند. این تابستان Stoneybrook محل می شود.

تماس با متی دومنت در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن