'انباشت است که فقط رفتن به بزرگتر': COVID-19 در روند پناهندگی

برای بسیاری از پناه جویان ساکن در ایالات متحده خواندن کلمات "U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی دفاتر به طور موقت به

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

برای بسیاری از پناه جویان ساکن در ایالات متحده خواندن کلمات "U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی دفاتر به طور موقت به روی عموم بسته" ایجاد یک احساس غرق شدن در معده خود را.

هر سال هزاران نفر از پناه جویان آمدن به ایالات متحده برای ایجاد زندگی جدید برای خود و خانواده خود را. بسیاری شده اند در انتظار برای ماه ها یا حتی سال ها برای شروع فرایند تبدیل شدن به یک قانونی ساکن در ایالات متحده است.

پناهندگی-سالک مطابق با تعریف یک پناهنده و یا کسی قادر به بازگشت به کشور خود به دلیل ترس موجه از آزار و اذیت با توجه به وب سایت وزارت امنیت داخلی ایالات متحده. اما پناهندگی پناهجویان متفاوت از پناهندگان که در آنها در حال حاضر در ایالات متحده و یا در حال انتظار برای بستری در سایت ورود.

با توجه به Department of Homeland Security, 38,687 افراد اعطا شد وضعیت پناهندگی در سال 2018 سال مالی. تعداد پناهندگان پذیرفته شده نوسان هر سال با 84,988 افراد بستری در سال 2016 و 22,405 در سال 2018.

در عین حال به دلیل COVID-19 گیر هر دو پناهندگی متقاضیان و وکلای آنها در حال تقلا برای حرکت رو به جلو به عنوان سیستم کند شده است به طور قابل توجهی.

"این فقط مهم است به درک که این یک زمان سخت برای همه" گفت: Rachel Kafele مدیریت وکیل برکلی-بر اساس واحه خدمات حقوقی است که با تمرکز بر کمک به تجاوز+ مهاجران. "بسیاری از مشتریان ما می تواند دسترسی به همان مقدار از منابع دولتی مردم در آمریکا می توانید دسترسی داشته باشید."

در حالی که جلسات برای بازداشت مهاجران هنوز هم ادامه جلسات برای مهاجران هستند که بازداشت شده اند به تعویق افتاد, ایجاد یک همیشه در حال تغییر چشم انداز برای وکلای مدافع. این است مرکب از بسته شدن ادارات مهاجرت و وکلای مهاجرت در حال پیدا کردن خود را به طور فزاینده ای متکی در جلسات مجازی.

در حالی که انواع مختلفی از وکلای مهاجرت شده اند تحت تاثیر این تعطیلی در راه مجزا کسانی که به نمایندگی پناهندگی پناهجویان چهره های بزرگ به خصوص چالش ها به عنوان سیستم مهاجرت ایالات متحده را تهدید می کند به تبدیل شدن به حتی بیشتر backlogged.

COVID-19: یک عنصر تاخیر'

برای زمان پناهندگی پناهجویان مسیر قانونی اقامت تاریک و دلگیر به نظر می رسد که آنها در صورت افزایش عدم اطمینان ناشی از به تعویق افتادن پناهندگی خود را مصاحبه و عدم امنیت شغلی با توجه به Joye Wiley, وکیل مهاجرت در Wiley & Jobson LLP.

"بسیاری از مهاجرت — و نه همه آن — آمده است به توقف سنگ زنی. هر اتاق که در آن مردم دیده می شود در فرد بسته شده," ویلی گفت: آوریل 10. "که شامل دفاتر که در آن مردم در حال برگزاری مصاحبه که شامل سفارتخانه ها و یا خدمات ویزا. ... ما قادر به ادامه پرونده آنها در این نقطه است."

در آوریل 21, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد برنامه ای برای قرار دادن 60 روز توقف در دادن کارت سبز به اکثر مهاجران, به طور موقت توقف بسیاری از خدمات مهاجرت.

یکی از بزرگترین تاخیر است روند بوروکراتیک با توجه به ویلی. او افزود که با وجود مراحل متعدد در روند تقاضا برای وضعیت پناهندگی است که برای تولید یک "عنصر تاخیر."

Wiley نیز گفت: بسته دولت مهاجرت دفاتر که انگشت نگاری ارائه خدمات است که یک چالش بزرگ است. او اشاره کرد که تا زمانی که انگشت نگاری در دسترس ساخته شده است, موارد نمی خواهد به جلو حرکت کند.

در حالی که روند درخواست راکد با بسته شدن در ادارات دولتی آخرین مهلت برای برنامه های کاربردی پناهندگی همان باقی می ماند با توجه به Kafele.

"مشکل چیزی که در طول این بیماری همه گیر است که مهاجرت نکرده تمدید مهلت که مورد نیاز است" گفت: باربارا پینتو مدیریت وکیل در اوکلند-مهاجرت بر اساس قانونی دفاع. "حتی اگر ما تمام شده است نهفته ما باید همچنان به عنوان کسب و کار به عنوان معمول است. وجود دارد هیچ نشانه ای وجود خواهد داشت تمدید مهلت یا که همه چیز را مجاز به فایل در تاریخ بعد."

Kafele اضافه شده است که او نگران است این تاثیر در کسانی که می تواند واجد شرایط برای وضعیت پناهندگی اما دیگر نمی خواهد واجد شرایط به عنوان آنها قادر به دیدار با الزامات مورد نیاز مانند نیاز به درخواست برای وضعیت در عرض یک سال از ورود.

مبرم مورد از دادگاه

در حالی که اکثر دادگاه مهاجرت بسته به جلسات دیگران به خصوص کسانی که در برخورد با بازداشت مهاجران رفتن را از طریق حذف جلسات هنوز هم باز است. با توجه به Kafele سخت گیری باید توسط وکلای مدافع در مورد اینکه آیا برای رفتن به دادگاه در فرد و یا به برگزاری جلسات مجازی.

در پناه جلسات بالقوه پناهندگی پناهجویان نیاز به اثبات آنها ترس موجه از آزار و اذیت در کشور خود با توضیح تمام جنبه های وضعیت خود را به قاضی. پس از آن تا به قاضی تصمیم می گیرید اگر مهاجر داستان متناسب با معیارهای اعطای وضعیت پناهندگی و یا در برخی موارد اگر مهاجر باید اخراج شوند.

Kafele گفت: برگزاری جلسات تقریبا به طور بالقوه می تواند منجر به موقعیت های چالش برانگیز به عنوان هر کس در مکان های مختلف. او افزود که مشتری ممکن است قادر به درک آنچه اتفاق می افتد بیش از تصویری که وجود دارد می تواند مشکلات با ترجمه. او همچنین گفت: ممکن است موارد که در آن یک قاضی ممکن است سوال مشتری اعتبار و سوء تفاهم رخ می دهد.

"(Asylum-seekers) ندارد و همان زمانی حافظه به دلیل تاثیر تروما در مغز توسعه ... واقعا می تواند تاثیر کسی توانایی گفتن یک داستان گفت:" ابی سالیوان Engen, یک نظارت وکیل مهاجرت در اوکلند مبتنی بر خدمات حقوقی آژانس سنترو حقوقی de la Raza. "اگر شما نمی توانید به دیدار با کسی که در فرد به دیدن آنها چگونه می توانید بگویید (داستان) ... می توان آن را واقعا سخت برای مشتری ما داستان خود را به قاضی."

سالیوان Engen افزود که یکی دیگر از عارضه های مجازی جلسات مطرح برای وکلای بررسی شواهد و بدون داشتن آن در مقابل آنها.

به تعویق افتاد و جلسات در حال حاضر سطح دیگری از عدم اطمینان به این موارد است. برخی از وکلای مهاجرت باقی می ماند در مورد شرایط بازداشت مراکز.

"مسئله اصلی این است که مردم هنوز در زندان هستند. شما نمی خواهید برای به تعویق انداختن آن به طور نامحدود زیرا آنها در شرایط نا امن" سالیوان Engen ادعا.

به عنوان از آوریل 25 وجود دارد 29,675 مهاجران که در حال حاضر بازداشت شده توسط آمریکا مهاجرت و گمرک, یا, یخ, در سراسر کشور, با توجه به یخ ،

در آوریل 20, عیسی Bernal, منطقه قاضی در کالیفرنیا دستور یخ به "شناسایی و ردیابی" کسانی که بازداشت شده اند که باید شرایط موجود و یا کسانی که در معرض خطر انقباض COVID-19 با توجه به اسناد دادگاه. برنل همچنین گفت: یخ باید در نظر انتشار کسانی که بیشتر در معرض این بیماری است.

با توجه به سالیوان Engen اکثر مهاجران فراموش سابقه جنایی ندارد و اکثر کسانی که در بازداشتگاه وجود دارد تنها به دلیل وضعیت مهاجرت. او افزود که بازداشت مهاجران یکی از معدود مواردی است که در آن مردم در حال بازداشت به دلیل مدنی اتهامات به جای جنایی ،

سالیوان Engen همچنین اشاره کرد که او نگران است که مهاجرت بازداشتگاه ممکن است "روانی مخرب" برای مهاجران.

"ما باید برای انطباق و انجام بهترین ما می توانیم مطمئن شوید که به دلیل روند هنوز در حال محافظت در طول این زمان که همه مردم در حال محافظت شده بدون توجه به وضعیت خود گفت:" مونیکا Julian, یک وکیل در دانشگاه UC Davis School of Law قانون مهاجرت درمانگاه.

Wading را از طریق رشد انباشت

در حالی که COVID-19 همه گیر است و افزایش عدم اطمینان و ساخته شده است این نرم افزار مراحل سخت تر برای وکلای مهاجرت به حرکت وجود دارد با مشکلات پناهندگی-به دنبال روند درخواست قبل از وقوع و همچنین با توجه به Kafele.

سیستم دادگاه است backlogged با موارد بیشتر از آن می تواند اداره کند و آن را دشوار است برای پناه جویان به یک جلسه با توجه به سالیوان Engen.

به تعویق افتادن زمان برگزاری جلسات بستگی به قاضی با توجه به سالیوان Engen. او افزود که قضات که کار کرده اند در موارد مهاجرت در حالی که باید شلوغ صندوق و در حال حاضر ممکن است برای رزرو تقویم سال. با جدیدتر مهاجرت قضات جلسات ممکن است به تعویق افتاد نه به 15 سال و حتی قبل از همه گیر سالیوان Engen اضافه شده است.

"وجود دارد ده ها هزار نفر از مردم در حال انتظار برای موارد پناهندگی. ما تا به حال مشتریان انتظار پس از 2015. در حال حاضر دفتر بسته است; آنها در حال رفتن به سقوط و حتی بیشتر پشت" Kafele گفت. "انباشت است که فقط رفتن به بزرگتر."

Kafele اضافه شده است که او نگران است که پس از مهاجرت دفاتر باز آنها را استخدام نخواهد کرد بیشتر افسران قادر به رفتن را از طریق انباشت بیشتر کارآمد.

تعداد backlogged موارد در حال رشد بوده است پس از سال 2016 با توجه به سالیوان Engen. او افزود که بیشتر برنامه های اخیر تمایل به پردازش می شود اما در حال حاضر برنامه های کاربردی در حال به تاخیر انداختن. نیز وجود دارد که تعداد کمتری از مردم در دسترس برای انجام مصاحبه نسبت به حجم افرادی که در حال استفاده.

به خصوص برای مواردی که یک دوره طولانی تر از زمان به روند سفر به اقامت می تواند تولید اضطراب. دو تا از سالیوان Engen مشتریان را به حال خود از شنیدن به تعویق افتاد تا 2023. او افزود که این تعویق خواهد شد در نتیجه مشتریان خود در ایالات متحده به صورت 8 و 12 سال به ترتيب با هیچ شرکت ،

"این واقعا سخت و زمان در حال حاضر" به گفته یک منبع ناشناس که مایل به باقی می ماند بی نام چرا که آنها در حال حاضر به دنبال پناهندگی است. "این هفته این مستند آغاز شده و من تا به حال یک مصاحبه برای پرونده پناهندگی من. در حال حاضر با خاموش کردن من نمی دانم وقتی که من شنیدن تاریخ من. من منتظرش بوده ام دو سال است. من خیلی امیدوار."

این منبع ناشناس همچنین گفت: آنها را در دریافت پاسخ از پناهندگی دفاتر و آنها نمی دانند که اگر و زمانی که خود را در مصاحبه خواهد بود دوباره.

COVID-19 اثر را در قانون اعمال

این بیماری نیز تا به حال تاثیر زیادی بر وکلای مهاجرت ارتباطی با مشتریان است. در برخی موارد وکلای مهاجرت منفی تحت تاثیر این پناهگاه در محل سفارشات به عنوان دفاتر خود را تعطیل شدند و آنها دیگر نمی تواند ملاقات با مشتریان خود را. دیگران تنظیم شده توسط تعویض به ملاقات با مشتریان خود را عملا و یا از طریق تماس های تلفنی.

"وجود دارد یک تلفظ بحران مسکن در کالیفرنیا و منطقه خلیج که در آن مردم زندگی می کنند در سر می برند شرایط زندگی" سالیوان Engen گفت. "بسیاری از مشتریان ما هستند تاکید کرد با اینکه cooped و زندگی با افراد دیگر. آن است که بسیار سخت به محرمانه وکیل تماس تلفنی هنگامی که شما باید هشت نفر زندگی می کنند در یک اتاق خواب است."

با توجه به Kafele آن نیز مشکل تر است برای ساخت همان سطح اعتماد با مشتریان خود را بدون فیزیکی و چهره به چهره نشست.

برخی از وکلای اما شاهد افزایش تقاضا است. پینتو افزود که با وکلای مدافع در حال حاضر با داشتن گسترده در دسترس بودن در زمان های مختلف در طول روز از آنها دیدن یک افزایش در تقاضا برای خدمات خود را از طریق انجام تماس های تلفنی و زوم جلسات.

قانون مهاجرت شیوه همچنین اشاره کرد که مشتریان خود بوده است تحت تاثیر منفی اقتصادی توسط COVID-19.

"وجود ترس و اضطرابی که شاید (پناه جویان) مشغول به کار بودند در چیزی به فایل برای مهاجرت و در حال حاضر خود را در مورد این است که در برگزاری" پینتو گفت. "وجود دارد این است که احساس بودن گیر کرده و قادر به حرکت رو به جلو است."

ویلی اضافه شده است که به دلیل عدم اطمینان اقتصادی بسیاری از مهاجران را به تصمیم می گیرید که در آن به صرف خود را از منابع و ممکن است به طور موقت قادر به حرکت به جلو با تامین امنیت خود وضعیت مهاجرت. او همچنین اضافه کرد که بسیاری از مشتریان گذاشته شده است و کسانی که مشغول به کار در کسب و کارهای کوچک به خصوص نهفته است.

ایوان Islas مهاجر به دنبال پناهندگی گفت: او بسیار تاکید کرد با این وضعیت به عنوان او به تازگی خود را از دست داده و در تلاش است به پرداخت صورتحساب خود را.

"هر روز مثل من زندگی در کابوس" Islas گفت. "اما آن را به طوری که آن را بسیار گیج کننده است. من واقعا امیدوارم که این کار به زودی به پایان می رسد."

نینا Narahari است منجر جرم و دادگاه خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @ninanarahari_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن