--پشت به مدرسه کمد لباس Clog را برای پاییز آنلاین میدارد

!پاییز ترم تازه شروع شده اکنون زمان آن است که شروعی دیگر به سال جدید و فرصتی برای شروع ی تازه باشد. چون ما در

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

!پاییز ترم تازه شروع شده اکنون زمان آن است که شروعی دیگر به سال جدید و فرصتی برای شروع ی تازه باشد. چون ما در وسط یک همه گیر قرار داریم، دانشجویان دانشگاه برکلی از طریق زوم به مدرسه برمی گردن. چه شما در مورد ندیدن همکلاسی های خود ناراحت هستید یا هیجان زده به دور با حضور در سخنرانی در رختخواب، در اینجا لیستی از اقلام باید برای کمد پشت به مدرسه خود را.

شلوار کبود

بهترین بخش از داشتن کلاس در زوم است که نیاز به گرفتن لباس پوشیدن برای کلاس. در حالی که شما هنوز هم می توانید انجام این کار، من تصمیم گرفتند برای پیدا کردن شلوار عرق برای من روز به روز سخنرانی لباس. چه عالی در مورد آن این است که شما می توانید مخلوط و مطابقت تاپ، از گاه به گاه به لباس کسب و کار، اما هیچ تا کنون باید بدوند که شما در عرق خاکستری فازی جدید خود را.

-يه جارچ حرفه اي

با اینکه الان داریم همه چیز رو از راه دور انجام میدیم، ولی این هنوز باید باشه. شما ممکن است نیاز به یک ژاکت خوب دستی به پرتاب بیش از پیراهن خود را اگر شما موفق به snag مصاحبه زوم. با وجود عادی بودن جلسات و کلاس های دیجیتالی، هنوز فرصت های زیادی برای شبکه سازی و ارتباط با افراد جدید وجود دارد. شرکت ها دائما ً در حال گذار به کار از راه دور هستند، بنابراین چیزی وجود دارد که وجود دارد. بعلاوه، هيچ چيز باعث نميشه که بيشتر از يه ژاکت خوب احساس اعتماد به نفس کني.

UC برکلی دنده، البته!

برخی از ما خواهد شد شرکت در کلاس های راه دور از دانشگاه. چه خارج از کشور و چه چند شهر بیش از آن، شما هنوز هم می توانید از هر کجا که در جهان هستند نمایندگی. من عاشق دیدن همسالان من سنگ دنده خود را در هر روز به طور منظم، و من قطعا گرفتن برخی از قطعات جدید برای این پاییز. با بزرگنمایی در یک کلاه کال هودی جدید یا UC Berkeley می تواند به شما و همکلاسی هایتان در روحیه چیزها کمک کند. حتی ممکن است به شما احساس می کنید که واقعا در دانشگاه.

عینک آبی روشن

از سخنرانی های زوم روزانه گرفته تا پایش بوم تا بحث های کلاسی، ما می رویم که زمان بیشتری را بیش از همیشه به صفحه نمایش ها نگاه کنیم. عینک های آبی روشن قرار است برای کمک به فیلتر و نرم کردن نور آبی که از تمام دستگاه های ما. سرمایه گذاری من را از چشم خسته و سردرد محافظت کرده است. در مقابل پرده ها، من قطعا ً به خودتان پیشنهاد می کنم که یک جفت را بچنگ بکنید.

سخت است باور کنید که یک سال دیگر شروع می شود، به خصوص با عدم اطمینان روزانه و تغییر اتفاق می افتد در اطراف ما به دلیل همه گیر. امیدوارم، یادگیری از راه دور بسیاری از ما امن و سالم نگه دارید در حالی که همچنین اجازه می دهد ما را به تجربه بزرگی UC برکلی. خوشحال پاییز ترم به همه و موفق باشید!

تماس با ماریسا بولین در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن