مسدود راهنمای خرد کردن کلاس های تابستان

به عنوان کلاس های ترم تابستان آغاز شد, من پیدا کردم خودم را به طور ناگهانی غرق سخنرانی به نگه دارید تا با و تک

توسط NEWSWORLDS در 16 تیر 1399

به عنوان کلاس های ترم تابستان آغاز شد, من پیدا کردم خودم را به طور ناگهانی غرق سخنرانی به نگه دارید تا با و تکالیف برای تکمیل. پس از یک ماه استراحت فرار از مدرسه آن را از روی حیله و تزویر به عقب بر گردیم به "حالت مطالعه." با این مقدار مواد برای یادگیری نیمی از یک ترم به طور منظم و بخش های دیگر زندگی به حقه بازی تابستان کلاس می تواند دشوار باشد. اگر شما وحشت اخم نکنید! این که آیا شما در حال بیرون آمدن از یک استراحت طولانی از کلاس و یا فقط احساس ضعف در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه شما می توانید حداکثر رساندن زمان خود را و دانشگاهی بهره وری.

شروع روز خود را با ورزش,

دریافت لباس پوشیدن و در حال حرکت به دقیقه پای خود را ضربه زدن به کف. رفتن برای یک پیاده روی 15 دقیقه نور تنه زدن و یا حتی نیم ساعت از شدت کم قلبی! گرفتن ضربان قلب و پمپاژ خون در سراسر بدن خود را فراهم می کند بسیار جذاب افزایش انرژی — مناسب برای بعد از بهره وری است. کار کردن اولین چیزی که در صبح می تواند خشن به خصوص اگر شما فقط موفق به خارج شدن از رختخواب. اما تمرین خود را نیاز ندارد ، من در بر داشت که به سادگی گرفتن برخی از هوای تازه خارج می تواند انجام شگفتی برای سطح انرژی من. نرم افزار نکته: بلافاصله رول از خواب دوم چشمان خود را باز کنید بنابراین شما لازم نیست در خواب!

Declutter و خود را تنظیم مجدد اتاق یا فضای کاری

اگر شما تا به حال همان اتاق میز و یا فضای کاری ترتیب برای چند ماه گذشته در پناهگاه در محل سفارش سوئیچ آن را! پاک کردن درهم و برهمی های غیر ضروری خود را به حرکت میز در جایی با بیشتر نور طبیعی و یا حتی خود را تنظیم مجدد فضا به طور کامل. مجددا مرتب و منطقه شما کار می توانید حس خود را از بهره وری به خصوص اگر شما هنوز هم در حالت تعطیلات. اتمام برخی از جذاب راه های تغییر اتاق خود را در اینجا!

امکان استفاده از زوم ساعات اداری

اگر خود را GSIs و اساتید رخ می دهد به نگه دارید زوم دفتر ساعت حضور در آنها را! امکان استفاده از این فرصت را به پرسش ارتباط خود را با مربیان و یادگیری از همسالان خود. با سرعت گام طبیعت از کلاس های ترم تابستان در علاوه بر این به آنها در حال حاضر از آغاز تا پایان آن را آسان به احساس تنهایی در کلاس های خود را — و آن را OK! حضور در ساعات اداری است یک راه عالی برای به یاد داشته باشید که شما هنوز هم باید یک جامعه یادگیری حمایت, حتی اگر آن را مجازی.

ایجاد یک شل کانال برای کلاس های خود را

هنگامی که شما نمی توانید ارتباط برقرار کردن با همکلاسی های چهره به چهره می توان آن را دشوار برای پیدا کردن دوستان مطالعه — به دنبال کمک از همسالان خود و به همکار خود دانش آموزان است. به منظور تسهیل بیشتر یادگیری مشارکتی تجربه ایجاد یک شل کانال برای کلاس و به اشتراک گذاری لینک با همسالان خود را از طریق bCourses! این فراهم می کند یک بی خیال و در عین حال کار گرا فضای که اجازه می دهد تا دانش آموزان سوالات خود را بپرسید و به یکدیگر کمک کردن — آن را به یک برنده.

را مطالعه برگه های سمت راست پس از سخنرانی

این یکی از نکته های مفید در نظر بگیرید به خصوص اگر شما در کلاس سنگین در حفظ. را خلاصه ورق از روز سخنرانی راست بعد از کلاس وقتی که این مواد هنوز در ذهن شما. این اجازه می دهد تا شما را به تحکیم دانش خود را و یک سرمایه گذاری بزرگ برای طولانی مدت تحصیل. در ساخت روزانه مطالعه ورق, شما خودتان صرفه جویی در زمان بیشتر برای بررسی زمانی که امتحان نهایی اطراف می آید.

ایجاد روزانه و هفتگی به لیست

و آخرین اما نه کم: به لیست! به عنوان یک عاشق از لیست من آنها را ابزاری در کمک به من اقامت سازماندهی و انجام کارها. را بارگیری در این هفته به انجام لیست در شروع هر هفته و یکی برای هر روز را شب قبل. به این ترتیب شما می توانید بهتر برنامه ریزی وقت خود را و شما می دانید دقیقا چه شما نیاز به انجام هر روز. به علاوه چه کسی رضایت از عبور کردن وظایف در یک لیست ؟

به همه هموطنان خرس مبارزه از طریق کلاس های آنلاین این تابستان من احساس می کنم شما! حتی اگر ما تا به حال نیمی از یک ترم به تنظیم به آموزش آنلاین انجام این کار در تابستان هنوز هم می تواند مشکل باشد. در حالی که این نکات به هیچ وجه جامع آنها یک جای خوب برای شروع — آنها قطعا به من کمک کرد برگشت به حالت. و چه کسی می داند ؟ شاید شما خود را توسعه مجموعه ای از تابستان آموزش هک. موفق باشید و شاد یادگیری!

تماس با Kristie Lin در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن