مسدود راهنمای به همه گیر پسند خرید

این است چهار ماه پس از کالیفرنیا قرار گرفت مستند با توجه به COVID-19 pandemic, بنابراین آن را بی خطر می گویند

توسط NEWSWORLDS در 18 تیر 1399

این است چهار ماه پس از کالیفرنیا قرار گرفت مستند با توجه به COVID-19 pandemic, بنابراین آن را بی خطر می گویند که ما تا حدودی تنظیم شده به ما نقاب اجتماعی فاصله راه زندگی است. و بنابراین باید این فروشگاه ها در منطقه خلیج است. در چند هفته گذشته فروشگاه های فراتر از فروشگاه های مواد غذایی باید شروع به باز شدن به صورت خرده فروشی. ما در مسدود کردن باید وارد این لیست از راهنمایی برای کسانی از شما که فقط بازگشت به برکلی و یا به طور کامل قابل تنظیم برای خرید در pandemic عصر.

محافظت از خود و دیگران

این تقریبا می رود بدون گفت اما هر بار که شما خانه خود را ترک, شما باید با پوشیدن یک ماسک و نیاز به این افزایش زمانی که شما وارد یک فضای سرپوشیده مانند یک فروشگاه. ما همچنین توصیه می کنیم که شما با استفاده از ضد عفونی کننده دست های ارائه شده در فروشگاه های ورودی و شمارنده وارسی و یا خود را به ارمغان بیاورد اگر فروشگاه را فراهم نمی کند آن را. برخی از فروشگاه ها حتی دستکش های پلاستیکی در ورودی برای مشتریان به استفاده از. حتی اگر شما شخصا متقاعد نشده از اثربخشی این اقدامات ایمنی آن را به ارزش زیر آنها را به سادگی برای صلح از ذهن آنها ارائه به دیگران است.

انجام تحقیقات خود را

در شروع مستند من به اشتباه از بازدید از معامله گر جو در اوایل صبح به ضرب و شتم راش. کمی من می دانم که من وارد درست در شروع تعیین ارشد, ساعت, بنابراین من خودم را در انتظار در خط برای بیش از یک ساعت فقط به فروشگاه را وارد کنید. بسیاری از فروشگاه ها نیز کاهش ساعت خود را به اجازه می دهد زمان بیشتری برای تمیز کردن بنابراین شما ممکن است قادر به اجرا و خرید است که مواد تشکیل دهنده شما از دست رفته خود را اواخر شب دسته ای از کوکی ها. انجام برخی از ساده تحقیق در فروشگاه ساعت جلوتر از زمان به اطمینان حاصل شود که این است که سرنوشت خود را.

ایجاد یک لیست کامل

ساخت یک خرید خوب لیست با ارزش است و حتی در یک nonpandemic اما حتی بیشتر از آن در حال حاضر. انجام این کار نه تنها باعث کاهش تعداد بازديد شما را به این فروشگاه, اما آن را نیز کاهش می دهد مقدار زمان و محافل در اطراف فروشگاه شما را در حالی که خرید. آن را خوب به خود آیتم های مورد نظر در ذهن در هنگام خرید خرده فروشی به دلیل greeter ممکن است از شما بخواهد که بخش خاص از فروشگاه شما بازدید به منظور اطمینان حاصل شود که خریداران به اندازه کافی فاصله.

آماده به صبر در خط

فروشگاه های این روز باید به محدود کردن تعداد خریداران برای اطمینان از فاصله پس از انتظار در خط اجتناب ناپذیر سرنوشت برای همه ما — چه می شود که برای ورود به فروشگاه دسترسی به یک بخش خاص و یا بررسی کنید. برای کسانی از ما در منطقه خلیج دو کارآفرینان محلی را توسعه داده اند یک سایت برای صرفه جویی در همه ما است. StoreQueue اجازه می دهد تا شما را به پیگیری زمان انتظار در فروشگاه های مواد غذایی در تنظیم فاصله از محل سکونت خود را بنابراین شما می دانید چقدر طول خط است که شما در حال ورود است که حتی قبل از خروج از خانه خود را.

مطمئن شوید که برای تشکر از کارگران

ما باید صادقانه بود ضمن تشکر از کارگران در فروشگاه ها در تمام زمان اما اهمیت این است که افزایش در حال حاضر. کارگران در فروشگاه ها در یک موقعیت بالقوه قرار گرفتن در معرض این بیماری به طوری که ما دسترسی به همه از محصولات ما نیاز دارند — آنها سزاوار اضافی با تشکر!

با این نکات را در ذهن شما به زودی خواهید بود بدون درز سفر به فروشگاه است که نگه داشتن همه سالم و شاد! خرید خوشحال!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن