مسدود را پیش بینی ماه ژوئن

پنج ماه اول سال 2020 شده است هرج و مرج: bushfires مواج در سراسر استرالیا COVID-19 گیر وزارت دفاع تایید ویدئوها

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

پنج ماه اول سال 2020 شده است هرج و مرج: bushfires مواج در سراسر استرالیا COVID-19 گیر وزارت دفاع تایید ویدئوها از کامپیوتر و در حال حاضر قاتل اورلئانز خال دار در ایالات متحده است. در حالی که سال 2020 است به سنگی شروع به نظر می رسد که در هر ماه به نظر می رسد به دعوت چالش های جدید به آنهایی که به ظاهر خیلی عجیب و غریب آنها را ترک کرده اند و بسیاری به این باور است که شبیه سازی شکسته است.

ما درک می کنیم که هر کس سوال در ذهن خود این روز است. اما در اینجا مهم ترین سوال: چه تهدید در حال رفتن به به ما ارائه در ژوئن ؟ ما در مسدود کرده اند داستد کردن ما توپ کریستال گرفته و زیرچشمی نگاه کردن در آنچه که در آینده نگه می دارد.

تناسلی مرد-خوردن گل
به عنوان تابستان رسما آغاز می شود در ماه ژوئن ما در مسدود پیش بینی است که این امکان وجود دارد که گل های غول پیکر می تواند جوانه از زمین; با این حال شما نیست گل مادر. این مرد با خوردن زهره' flytrap-نوع گل چیزی از ماقبل تاریخ مرداب. این روزها هر چیزی می تواند اتفاق می افتد!

سگ شروع به صحبت کردن
در یک نکته مثبت ما پیش بینی است که برخی از افراد پس از ماه از quarantining با سگ خود را خواهد آنها را بشنود صحبت می کنند. شبیه به طرح پیکسار "داستان اسباب بازی" ما می دانیم سگ شده اند قادر به صحبت برای سال, اما ما هرگز به نظر می رسد به آنها را گرفتن. اما ما می دانیم که یکی از این روزها گاهی به زودی آنها را لغزش.

یک ستاره کودک خواهد شد در یک دیوانه رسوایی
آن بوده است برخی از زمان پس از یک ستاره کودک از امثال کانال دیزنی و یا Nickelodeon است بدست در هر نوع مشکل اما قرنطینه مردم را به انجام کارهای دیوانه. بنابراین پیش بینی ما کسی را می توان تحت فشار قرار دادند به آستانه و برخی از محبوب ستاره کودک را به انجام کاری دیوانه مانند سرقت از یک بانک با تفنگ آب در حالی که در متامفتامين و یا شاید پرتاب یک قهوه سرد و یک کودک در, یک افسر پلیس چیزی است که به نظر می رسد به تناسب 2020 پرنیان.

Oski را به زندگی می آیند
رقابت سرد برفی ما معتقدیم که این امکان وجود دارد که Oski را به زندگی می آیند این در ماه ژوئن. ما نمی تواند آن را توضیح دهد, اما ما فقط باید یک احساس دل و روده که برکلی ساکنان را ببینید تا حدودی زیبا و دلفریب, تا حدودی وحشت زده به یاد قدم زدن در اطراف پردیس در یک طلا, ژاکت کش باف پشمی تعجب که در آن همه رفت.

آتلانتیس خواهد رفت
فقط در زمان برای فصل تابستان ما آن را در مقام خوب است که شهر گمشده آتلانتیس را مجددا از اعماق اقیانوس ژوئن امسال واقعا متمایز 2020 به عنوان احمقانه ترین سال در تمام دوران است. شاید آتلانتیسی خواهد بود فوق العاده پیشرفته و با تکنولوژی بالا و یا شاید آنها فقط مثل اختاپوس که می توانید صحبت کنید; ما واقعا نمی دانم.

ریحانا را رها آلبوم
شاید احمقانه ترین چیزی که در این لیست: ریحانا مدتها در انتظار آلبوم رها شده می تواند در ماه ژوئن سال 2020 است. ما هیچ ایده یا دلیلی برای باور آن را رها کنید در ماه ژوئن است اما ما در مسدود می خواهم به خواب و فکر می کنم ریحانا تصمیم می گیرید به ما چیزی از این محبت در قلب او. شاید او نمی خواهد آن را آزاد کند اما در هر صورت ما فقط تلاش برای قرار دادن آن را به جهان است.

من خواهد شد و در نهایت زندگی من با هم
فقط در مورد هر کس بر روی زمین می تواند مربوط به این اما با وجود ماه از قرنطینه پر با تن از رایگان زمان من هنوز به انجام هر کاری مفید و سازنده است. شاید من redownload Duolingo learn Adobe Creative Suite و یا قرعه کشی. شما می دانید آنچه که من احتمالا فقط تماشای بد تلویزیون و یا خیره در گوشی من در حالی که من پرتاب صورت من با چیپس و guacamole. پس از همه, بدون توجه به آنچه در سال 2020 به ما می اندازد تا مردم را همیشه پیدا کردن راه هایی برای بدفع الو قت گذراندن.

تماس با Zachary Abuel-سعود در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن