مسدود راهنمای سفر به بهترین سیارات به بازدید در یک کهکشان دور

به افتخار مارس چهارم و "جنگ ستارگان" ما در مسدود کردن باید وارد یک لیست از مورد علاقه ما بین کهکشانی مقصد سفر

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

به افتخار مارس چهارم و "جنگ ستارگان" ما در مسدود کردن باید وارد یک لیست از مورد علاقه ما بین کهکشانی مقصد سفر اعم از سواحل شنی سفید از Scarif به مواج ابرها از Bespin. ما امیدواریم که شما لذت بردن از سفر خود را و ممکن است نیروی با شما!

Scarif
واقع در سرزمین های لبه بیرونی است که از راه دور استوایی سیاره Scarif. تشکر شده توسط آن در اعماق آبهای آبی و سواحل شنی سفید Scarif کامل سیاره برای تعطیلات بعدی خود را. آیا دوست دارید به لوله تنفس از طریق اقیانوس پرتکاپو با پر جنب و جوش ماهی, پیاده روی در سراسر rocky archipelagos یا کاوش در جنگل های گرمسیری پر از باور نکردنی خزندگان و رنگارنگ پرندگان Scarif تا به چیزی برای هر کس آن را کامل سیاره برای سفر خود را.

, Kashyyyk,
معتدل جنگل سیاره واقع در اواسط Rim, Kashyyyk, محل مناسبی برای سفر به, اگر شما عاشق جنگل های پر شده با انواع مختلف از زندگی است. خانه خیرخواه Wookiees, Kashyyyk, پوشش داده شده است در کوهستانی جنگل پرتکاپو با انواع گیاه و همچنین به عنوان یک گرمسیری اقیانوس کمربند با صخره های مرجانی است. در حالی که این سیاره ممکن است خانه را به برخی از شدید حیات وحش مانند عنکبوت غول پیکر مانند Wyyyschokk و اغلب تحت پوشش در هوای مرطوب غبار آن را محل مناسبی برای کاوشگران به دنبال مارول در جنگل.

Mustafar
کوچک آتشفشانی سیاره واقع در لبه بیرونی سرزمین Mustafar پوشش داده شده است در گدازه; اما این سیاره نیز به خانه بزرگ طوفان های الکتریکی, ساخت آن را یک نوع خاص از جهنم. با وجود آن ظاهر infernal چشم انداز اگر چه Mustafar یک محل عالی برای daredevils یا پناهجویان هیجان برای سفر به. چتربازی از طریق طوفان های الکتریکی و اسکی در سراسر رودخانه ها از گدازه آن را به یکی از خطرناک ترین و هیجان انگیز مکان برای بازدید در کل کهکشان!

Naboo
بخشنده سیاره واقع در لبه از اواسط لبه Naboo است جای بسیار خوبی برای بازدید است. با طیف وسیعی از های مختلف زیست محیطی ویژگی های از تپه ها و دشت به باتلاقی دریاچه Naboo محل کلاسیک زیبایی با شهرستانها با طراحی زیبا و دل انگیز معماری. این هم یک معما به اخترفیزیکدانان خود را برای عدم مذاب هسته ای و پلاسما غنی از داخلی. با دریای عمیق شهرستانها و تونل ها و همچنین معماری زیبا و آبشارها Naboo است که باید ببینید مقصد سفر.

Bespin
یک غول گاز واقع در لبه بیرونی سرزمین Bespin به شناور ابر شهر است. شناخته شده برای آن نمایش خیره کننده و معدن مستعمرات Bespin میزبان یک لایه نازک از تنفس فضای که در آن شناور شهرستانها دروغ است. مجلل شهری شهرستان به حالت تعلیق در سیاره مواج ابر, ابر شهر شناخته شده است برای زیبایی و دیدنی در اطراف. آن را یک بار در طول عمر برای بازدید از محل که در آن شما می توانید در منظره در حالی که قطع هواپیمای بی موتوری پرواز در سراسر شهرستان.

Hoth
از راه دور یخی سیاره در لبه بیرونی سرزمین Hoth خانه نیست به مقدار علاوه بر یخ. در واقع متوسط شناخته شده است به رها کردن به عنوان سرد به عنوان -76 درجه فارنهایت است. اگر شما علاقه مند در یک سرزمین عجایب یخی با کوه های یخ زده دشت و برخی از اقیانوس Hoth است که این سیاره برای شما. آن نیز کمتر از 10 هوشمند lifeforms بنابراین اگر شما به دنبال برای برخی از تنهایی آن را به محل مناسب برای منزوی کردن خود است.

ماه جنگل Endor
کوچک جنگلی در ماه است که مدار این سیاره Endor این Endor ماه است خانه را به Ewoks که شبیه مینیاتوری خرس گریزلی. تحت پوشش انبوه جنگل, کوه و دشت, به Endor ماه است که یک محل عالی برای دیدن اگر شما به دنبال به صرف زمان در میان بلند درختان ردوود که برخی از آنها بیش از 3000 فوت قد و لذت بردن از صلح آمیز جنگلی محیط زیست است. مردم می تواند به افراط در فعالیت های مختلف از سنگ نوردی به whitewater قایق سواری در ساخت آن قابل توجه مقصد سفر.

اگر چه سفر بر روی زمین محدود شده است و در طول این زمان ما هنوز هم می تواند جشن مارس چهارم با قدردانی از همه فوق العاده مسافرت نقاط در یک کهکشان دور ،

تماس با Zachary Abuel-سعود در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن