روزی که زمین هنوز ایستاده بود

Sci-fi دانلود فیلم روزی که زمین هنوز ایستاده بود تا به حال دو برداشت: سال 1950 و در سال 2008 بازسازی. ترکیب خ

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

Sci-fi دانلود فیلم روزی که زمین هنوز ایستاده بود تا به حال دو برداشت: سال 1950 و در سال 2008 بازسازی. ترکیب خود را, پیام های هشدار دهنده انسان هستند و مربوط به COVID-19 pandemic ما در حال حاضر زندگی می کنند.

در اصل (با بازی پاتریشیا نیل و مایکل رنی به عنوان بیگانه Klaatu), Klaatu می گوید زمین دانشمندان که او نشان دهنده سیارات سازمان که ایجاد یک نیروی پلیس شکست ناپذیر روبات مانند Gort یکی ایستاده گارد در سفینه فضایی: "در مسائل مربوط به تجاوز ... باید قدرت مطلق بر ما." به عنوان مثال از بیگانه تکنولوژی برتر توانایی برای از بین بردن حیات بر روی زمین Klaatu و Gort به طور همزمان متوقف کردن تمام فعالیت های بر روی زمین است. Klaatu فراق کلمات کلیدی: "انتخاب شما ساده است: به ما بپیوندید و در صلح زندگی می کنند و یا خود را دنبال کنند البته در حال حاضر و در صورت پر کردن. ما باید منتظر جواب شما."

Backstory برای نسخه اصلی ایجاد و استفاده از بمب اتمی و پتانسیل خود را برای نابودی حیات بر روی زمین به عنوان ما آن را می دانم. Backstory برای سال 2008 بازسازی (با بازی کیانو ریوز به عنوان Klaatu و جنیفر کانلی) است صریح و روشن زیست محیطی موضوع: تغییر جهانی آب و هوا. در نسخه 21 قرن ما انسان ها در حال از بین بردن محیط زیست زمین و بیگانگان آمده اند برای نجات زمین و آن گونه به جز ما. تمام فعالیت الکتریکی در زمین است به طور همزمان متوقف به ما هشدار می دهند برای تغییر رفتار ما به عنوان بیگانه متوقف می شود یک بیماری همه گیر مانند ازدحام.

در حال حاضر ما روز به واقعیت COVID-19 ساخته شده است که زمین هنوز ایستاده در سطح جهان انعکاس وهم آور تصاویر ساختگی در فیلم. به جای درک است که یک ویروس قادر به توقف تقریبا تمام فعالیت بر روی سیاره ما در حالی که کشتار بیش از 270000 نفر که یک هشدار از مادر زمین به مراتب بیش از حد بسیاری از ما هنوز به نقطه.

ما به عنوان دیده بان متحده زودتر از موعد باز کردن و گله های مردم جریان به سواحل آن به نظر می رسد که ما نه غذای هشدار و نه درک ماهیت آن است. نظرسنجی نشان می دهد که کمتر از نیمی از آمریکایی ها با دیدن این ویروس به عنوان "یک تهدید واقعی" با تعداد زیادی رفتن در مورد روال عادی از جمله رفتن به ساحل گرم و آفتابی آخر هفته. ما در میان یک بار در 100 سال همه گیر بودن حمله نامرئی بیگانه ما تماس COVID-19. در حالی که ما منتظر ایجاد یک واکسن ما فقط دفاع است و نه آلوده کردن یکی دیگر. این واقعیت که تعداد زیادی از ما نمی تواند ادغام معنای نزدیک به 4 میلیون نفر در سراسر جهان (بیش از یک میلیون نفر در ایالات متحده) و بیش از 78,000 مرگ و میر در سراسر کشور نشان می دهد ما در این نوع مشکل بیگانگان در فیلم بودند که در پاسخ به.

این ویروس یک قاتل است. این بدیهی است که جهش از انسان به انسان در موقعیت های شلوغ. حداقل, ما باید یک تعهد اخلاقی به آلوده شدن و تصویب این بیماری به دیگران ما را در تماس با آمده. وجود دارد یک تصویر بزرگتر اینجا است که ما در حال بدیهی است که اتصال به. COVID نتیجه ما گرم شدن آب و هوا. آن است که به صراحت برای ما ارسال یک هشدار است که اگر ما آدرس ما در حال ظهور فاجعه آب و هوا ما همچنان به رنج می برند این نوع از سلامت و اقتصادی دیکته که طبیعت می خواهد و تحمیل بر ما.

ترین انسان, بیماری های ناشی از ویروس ها و میکروب ها است که از حیوانات (HIV از پستانداران غیرانسان ابولا و COVID از خفاش ها). ما در حال تغییر محیط سریع تر از هر زمان دیگری در تاریخ است. دانشمندان اشاره می کنند که این به طور فزاینده ای در آوردن انسان و حیوانات به هم نزدیک تر از همیشه قبل از اجازه می دهد چیزهایی مانند ویروس ها به کاوش انسان به عنوان عملی میزبان.

به مسائل بدتر تغییر آب و هوا است که جابجایی جمعیت های انسانی در تشدید این بحران است. از دست دادن آب تمیز و مواد غذایی و دسترسی به مراقبت های بهداشتی را تضمین می کند گسترش سریع در میان این جمعیت به بقیه از ما.

طبیعت به ما هشدار داد. به عنوان Klaatu گفت: "[طبیعت] در انتظار ما پاسخ دهد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن