شرایطی به هیچ وجه

من منتظر چهار سال برای نوشتن این ستون. و در عین حال پس از همه, که, فکر, من هنوز هم نمی دانم چه شرایطی قرار اس

توسط NEWSWORLDS در 28 اردیبهشت 1399

من منتظر چهار سال برای نوشتن این ستون. و در عین حال پس از همه, که, فکر, من هنوز هم نمی دانم چه شرایطی قرار است به مانند نگاه.

من منتظر چهار سال برای نوشتن این ستون. من در مورد آن فکر بیش از حد اغلب در پیاده روی, صفحه اصلی, در حموم, سکس در رختخواب دراز کشیده و هر زمان که من تا به حال زمان و ذهن من سرگردان به سمت اجتناب ناپذیر پایان کالج من تجربه. و در عین حال پس از همه, که, فکر, من هنوز هم نمی دانم چه شرایطی قرار است به مانند نگاه.

اجازه دهید من آن را عقب کمی. من یک رشتهی ادبیات انگلیسی از طریق و از طریق. در کلاس های زبان انگلیسی شما اغلب وظیفه تجزیه و تحلیل ادبیات و از طریق متعدد کالج موظف به تجزیه و تحلیل من در بر داشت که من یک شیفتگی با شرایطی یا "unknotting." در شرایطی رخ می دهد که هر طرح موضوع با هم می آید نشان می دهد که چگونه یک داستان است که به منظور باز کردن. آن را شبیه به یک داستان قطعنامه; فکر می کنم هری هرمیون و رون ایستاده بر روی پل بعد از جنگ هاگوارتز. که یک نمایش.

اما چه هستم من قرار است به منظمی unknot همه از این تاپیک ؟ برکلی ساکورا Cannestra شخصیت قطعا تا به حال بسیاری از توسعه است. کالج شده است یک سری از بسیاری از کرت های فرعی که بسته بندی آن همه دشوار خواهد بود. اجازه دهید را ببینید اگر من می توانید آن را در 600 یا بیشتر کلمات من را ترک کرده اند.

سال اول من پیوست روزانه کالیفرنیا که به آرامی تبدیل به زندگی من. با تشکر از شما به Malini, Sydney, Fionce و هر کس دیگری در پاییز 2016 اخبار استخدام وزارت کلاس کلی واگذاری و یا GA خبرنگاران برای اینکه برخی از اولین چهره های آشنا در UC برکلی. ما واقعا بهترین بودند گاز را تا کنون GA نمايد ،

البته کار همه چیز نیست. با تشکر از شما به Brij عدالت و هر کس دیگری در پوتنام پاسی که ساخته شده مطمئن شوید که من می دانستم که آنچه "سرگرم کننده" به معنای. با تشکر برای اولین شات از Jack daniel's, من, خوابگاه, حزب, و برای ادامه به دعوت من به همه چیز حتی پس از درونگرایی شروع به نشان می دهد. من کمی عوارض جانبی به مفهوم احزاب اما من هرگز احساس خارج از محل هر زمان که من با همه شما آیا ما در اورگان, Putnam, سالن و یا در آپارتمان خود را. با تشکر برای اجازه دادن به من به QT پای شما حتی زمانی که شما متوجه من نمی خوردن پای.

وقت آزاد من قطع شد به شدت در تابستان 2018 زمانی که من تصمیم گرفتم به یک سر سردبیر خوب ol' روزانه Cal. فرانکی, Rev, با تشکر برای همه چیز. با تشکر از شما برای بهترین بودن تیم در حال ویرایش. در حال اجرا به هدف در نیمه شب پس از پایان دو سرعت به دم بیداری در تقسیم ثانیه قبل از بودجه در جلسه ویرایش من 20 اینچ دادخواستها — هیچ چیز را بدست انجام می شود که ترم بدون شما دو حمل بدن من در سراسر خط پایان. هیچوقت فراموش نمی کنم که چقدر ما یکدیگر خنده همراه با نیک که او نیز سزاوار با تشکر از شما برای آموزش من چه باید unabashedly لودگی. همه شما نگه داشته من عاقل که من واقعا فکر کردم که من سقوط از هم جدا.

پیدا کردن دوستان در کالج سخت است اما هیچ کس به شما می گوید که چقدر سخت است برای نگه داشتن دوستان شما تا به حال قبل از. با تشکر از شما برای Kira و کریستن برای نگه داشتن من افسار به گذشته است. تابستان و زمستان می شکند سپری شد پنجره-فروشگاه در لوازم التحریر فروشگاه ها و بازخوانی 2013 fanfictions. با تشکر از شما, Kira برای نشستن در بالای بازی ساختار در مدرسه ابتدایی با من تیراندازی s— در حالی که ما هر دو در تلاش برای درک همه چیز است.

کشیدن من از من کار رژیم است که همیشه یک نظم بلند, به خصوص برای کسی که خیلی با احتیاط از بخش انرژی مورد نیاز توسط احزاب. در آسایش من دانشجوی سال دوم در مارتینز عوام هر چند من ملاقات Spencer, آنی, رایان شیدا و سارا و من باید بگویم با تشکر از شما برای یادآوری من چگونه باید راحت و سرگرم کننده است. بین به طور منظم شدن نابود شده در مهاجران از Catan برای شرکت مستقیم-پیام کوچک Dungeons & Dragons, کمپین من فکر نمی کنم من می خواهم که عشق من برای بازی. در حالی که من هرگز ممکن است در واقع برنده شدن در یک بازی Catan من خوشحالم که من را به می گویند که من برنده یک جایزه بهتر: دوستی.

وظایف من در روزانه کال نمی پایان در سال 2018 ، من در حتی یک نقش بزرگتر در سال آخر و همچنین نظارت بر بیش از صدها مقاله در هر هفته است عینی ، به Soofie, Kaitlan و جاش با تشکر از شما. شما به من نشان داد چگونه می توان یک رهبر و چگونه به نگه قوی. شما به من نشان داد چگونه به جای یک روزنامه پوشش یک بازی فوتبال بریزید و خوب پیچ گوشتی. در این سال اند تقریبا به عنوان موفق و به یاد ماندنی شما را بدون کمک به رهبری این سازمان است.

با تشکر از شما به پدر و مادر من برای حمایت از من و برای من ارسال بازگشت به برکلی با بیشتر Tonkatsu از من همیشه می تواند پایان تنهایی. من شما را دوست دارم. و فریاد به 12 سال برکلی است. او فکر نمی کنم او می تواند یک روزنامه نگار. جهنم او واقعا فکر می کنم او خواهد بود برش به یک نویسنده باشد اما آنچه که تغییر بوده است. من شما را دوست دارم بیش از حد و من خیلی افتخار می کنم.

اول می آید به رسمیت شناختن هر subplot. من نمی خواهم به ترک هر گونه سست به پایان می رسد نه در این داستان است. این پایان است فقط آغاز و پس از کالج وجود دارد که فصل دیگری و داستان دیگری است.

من هر موضوع داستان است که از طریق اجرای این چهار سال سفر و من باز کردن رشته ها. من باز کردن گره.

ساکورا Cannestra بود 2019-20 سردبیر. او پیوست روزانه کالیفرنیا در پاییز 2016 به عنوان یک خبرنگار و سرب دولت های دانشجویی ضرب و شتم خبرنگار در بهار سال 2017 آموزش عالی ضرب و شتم خبرنگار در سقوط 2017, دستیار, اخبار, ادیتور در بهار سال 2018 و اجرایی, اخبار, ادیتور در تابستان 2018. او به عنوان صندلی از تنوع سهام و ورود کمیته در پاییز سال 2018 است. او فارغ التحصیل با مدرک لیسانس زبان انگلیسی و افراد زیر سن قانونی در نوشتن خلاق و در تاریخ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن