عاطفی غلتک coaster از داخل خانه ماندن در قرنطینه

داخل خانه ماندن برای مدت زمان طولانی عاطفی می تواند سوار. آن می تواند استرس زا باشد و سپس استراحت پس از آن خست

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

داخل خانه ماندن برای مدت زمان طولانی عاطفی می تواند سوار. آن می تواند استرس زا باشد و سپس استراحت پس از آن خسته کننده است و به همین ترتیب تا روز بالاخره به پایان می آید. در راه آن را مانند سوار غلتکی coaster از احساسات خود را. آن را به خوبی قادر به تشخیص این احساسات به شما کمک کند بهتر رسیدگی داخلی خود را به انزوا. بنابراین در اینجا برخی از احساسات است که آینه ویژگی های سوار coaster غلتکی برای کمک به شما را بهتر درک کنند و آنها را تشخیص دهد. چه کسی دوست ندارد خوب غلتکی سوار coaster?

تپه: تاکید

بسیاری از سرسره شروع با یک تپه تا اولین قطره. سوار تا تپه اغلب می تواند التماس کردن احساس نصب ترس. شما ممکن است احساس یک نوع مشابه از ترس در طول روز در داخل به احتمال زیاد در آغاز روز خود را. شما نگران در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد و یا اگر شما قادر به دریافت همه چیز انجام می شود و این باعث می شود استرس است. این نوع از استرس نیز ممکن است ناشی از اخبار در مورد بیماری همه گیر تا شاید سعی کنید به دور از اخبار اگر شما شروع به احساس می کنید بیش از حد مضطرب است.

حلقه: loopy

داخل خانه ماندن برای مدت طولانی می تواند آن را سخت به بگویید که در آن روز از هم جدا. زمان را با هم مخلوط که تقریبا می تواند شما را احساس شما نمی دانید که کدام راه است — مثل رفتن را از طریق یک حلقه بر روی یک غلتک coaster. معمولا هنگامی که شما در حال انجام چیزی دیگری احساس می گذرد. آن را بسیار شبیه چگونه یک roller-coaster حلقه بیش از سرعت شما می توانید دریافت یاطاقان های خود را دوباره.

رها: elated

گاهی اوقات هیجان انگیز ترین بخش از یک غلتک coaster است رها کنید. شما فقط خارج از کنترل با شلاق باد را از طریق مو خود را و شما در حال پرواز در سراسر آهنگ. این یک راش مشابه برای وارد شدن به یک شیار و داشتن زمان گذشته عجله. قبل از اینکه شما متوجه آن ساعت رفته اند مانند پایین رفتن از یک قطره که به پایان می رسد در یک چشم بر هم زدن. این احساس خوبی است اما احساس می کنم بیش از حد غم انگیز است که آن را رفته است. در عوض سعی کنید به استفاده از حرکت خود را به انجام کارهای دیگر. سعی کنید تقلید چگونه انرژی از افت حمل شما را از طریق بقیه غلتکی coaster.

بطری بازکن: ضعف و گیجی

یک بطری بازکن است که مانند یک حلقه است اما کمی متفاوت و بسیاری دیگر. آن را اغلب به یک سری از 360 درجه تاب یکی پس از دیگری. اگر یک حلقه می تواند به شما احساس گیجی کمی پس از آن یک بطری بازکن است که جدی تر نسخه. آن را مانند احساس از روز ترکیب با هم به طوری که همه چیز به نظر می رسد اتفاق می افتد در یک بار. وجود دارد هیچ وقت به یاطاقان های خود را چون همیشه وجود دارد چیز دیگری باعث پیچ و تاب. شما در حال گیجی از آنجا که شما در حال غرق بنابراین سعی کنید به کم کردن سرعت یک نفس عمیق بکشید و به یاد داشته باشید که در راه است. اگر شما نمی توانید انجام دهید که به یاد داشته باشید که یک بطری بازکن را ندارد تا کل غلتکی coaster. آن خواهد شد.

امیدوارم این لیست به شما داده شده است یک دسته احساسات خود را در قرنطینه. پس از نشستن پشت, بالا بردن دست خود را در هوا و سعی کنید برای لذت بردن از سوار شدن.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن