تاریخ Juneteenth در سانتا باربارا

Juneteenth یا آزادی ملی بعد رسما به رسمیت شناخته شده توسط مجلس قانونگذاری کالیفرنیا در سال 2003 به عنوان یک رو

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

Juneteenth یا آزادی ملی بعد رسما به رسمیت شناخته شده توسط مجلس قانونگذاری کالیفرنیا در سال 2003 به عنوان یک روز رعایت. سومین یکشنبه ماه ژوئن تعیین شد به عنوان زمان به افتخار و تأمل در نقش مهمی است که آمریکایی های آفریقایی تبار را در تاریخ ایالات متحده است. تاریخ Juneteenth می رود 156 سال و یادآور تاریخ ژوئن 19 در سال 1865 زمانی که ارتش اتحادیه general Gordon گرنجر وارد گالوستون تگزاس با خبری که رهایی اعلامیه امضا شده بود دو و نیم سال پیش از آن در تاریخ 1 ژانویه سال 1963. جنگ داخلی بود و برده داری ممنوع شد. که قبلا به بردگی کشانده مردم آغاز جشن آزادی خود از اسارت با یک جشن بزرگ.

وجود یک جامعه سیاه و سفید در سانتا باربارا — با سابقه ای طولانی در بقا. این آینه از جوامع در سراسر امریکا است. برخی از خانواده ها می تواند ردیابی ریشه های خود را در اینجا به زمان برده داری. NAACP فصل در اینجا تشکیل شد در سال 1919 پس از یک حادثه مربوط به آقای Lewellen Spenser. جورج واشنگتن کارور بورس باشگاه آغاز شده بود در سال 1931. وجود دارد identifiably سیاه و سفید, کسب و کار در هیلی خیابان — الک را تسلیم پرنده طلایی, رستوران و برادر قهوه ای آرایشگاه.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در اوایل سال های آفریقایی آمریکایی کودکان با حضور لینکلن مدرسه ابتدایی در کوتا خیابان و در پی آن بسته شدن بسیاری از رفت و به فرانکلین مدرسه ابتدایی در Eastside. برخلاف گسترده اسطوره بودن "نامرئی جامعه" آمریکایی های آفریقایی تبار در سانتا باربارا همواره در چشم ساده.

سیاه کلیساها بودند مرکزی به زندگی بسیاری از کسانی که در اینجا زندگی می کردند. برجسته ترین — St. Paul AME دوم باپتیست دوستی, Missionary Baptist بیشتر امید Missionary Baptist و لوئیس نمازخانه آموزش مداوم — شده اند رکن در جامعه است. سیاه, باشگاه ها و سازمان های مدنی بودند مهره های اصلی در زندگی اجتماعی از جمله ستاره شرق این فراماسون و الک و همچنین NAACP و کارور باشگاه.

بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار که بخشی از سانتا باربارا جامعه باید روابط خانوادگی به تگزاس و همچنین کشورهای همسایه لوئیزیانا و اوکلاهما. در اولین مهاجرت بزرگ از 1920s و 1930s 1.5 میلیون سیاه و سفید, خانواده ها منتقل غرب عمدتا به لس آنجلس و سان فرانسیسکو. و در دوم مهاجرت بزرگ (1940 تا 1970) بیش از پنج میلیون و آمد غرب به دنبال فرار از نژادپرستی و تبعیض نژادی و فقدان فرصت های اقتصادی.

بسیاری از سانتا باربارا سیاه و سفید خانواده بودند که بخشی از آن در 60 سال مهاجرت است. نام های شناخته شده در تاریخ شهر ما مثل ماجول توماس هاپکینز, Seaton, Franklin و مور آمد از شهرهای تگزاس از جمله میدلند برایان, ناواسوتا تایلر و جکسون. بسیاری از کسانی که به اینجا آمدند در طول 1940s در حال حاضر در خود را septuagenarian سال هنوز هم به یاد داشته باشید دوران کودکی خود را روز. آنها قوی خاطرات جشن Juneteenth حتی اگر آنها تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است آموخته اهمیت آن است. آنها به یاد داشته باشید کباب, نوشیدن, قرمز, پاپ, خوردن هندوانه و گفتن داستان های خانوادگی. آن روز را جشن می گیرند و آزاد می شود. برای بسیاری از این تنها سیاه و سفید "تعطیلات" در سال.

آن را از طریق این خانواده ها که خاطرات Juneteenth جشن ها و داستان مبارزه و غلبه بر واقعیت های خشن از نژادپرستی جان سالم به در ببرید. آن زمان با هم جشن روز و آموزش کودکان در مورد اجداد خود و تاریخ خانواده خود را. در سال های اخیر, سیاه هويدا در سانتا باربارا و در سراسر کشور — در آغوش آفریقایی کل جامعه آمریکا.

در طول 50 سال گذشته اما سه متحده آمده اند به رسمیت شناختن و جشن Juneteenth. تلاش برای ایجاد Juneteenth تعطیلات فدرال همچنان ادامه دارد.


Sojourner Kincaid Rolle 35 ساله ساکن سانتا باربارا است که یک شاعر نمایشنامه نویس و فعال فرهنگی. او در خدمت یک دوره دو ساله به عنوان S. B. شاعر برجسته (2015-2017) و شناخته شده است برای کار با افراد جوان و در راستای بالا بردن سطح آگاهی در سراسر جامعه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب