'مستقل' روح سانتا باربارا

عکس: حسن نیت ارائه میدهدآلونسو Benavides پس از زندگی در نیویورک و ویسکانسین برای آموزش و پرورش و در اسپانیا و

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399
عکس: حسن نیت ارائه میدهدآلونسو Benavides

پس از زندگی در نیویورک و ویسکانسین برای آموزش و پرورش و در اسپانیا و کاستاریکا برای کار من تصمیم به آمدن به سانتا باربارا ، این vibes, آب و هوا جغرافیایی زیبایی همه به من جلب کرد اینجا.

بنابراین در اوایل '90s, من پیدا کردم خودم را در یک شهر شگفت انگیز که تا به حال انواع مختلفی از گرایش سیاسی (none شدید) باور نکردنی, محیط زیست, سخاوتمندانه, غیر انتفاعی و سازمان های معتبر, موسسات آموزشی و فرهنگی زندگی است که شامل بسیار از جمله اپرا, فیلم, تئاتر و جشنواره ها.

اما من هم می خواستم بدانید که واقعا سانتا باربارا نه به عنوان یک توریست, اما به عنوان کسی که نیاز به یک روشن, تاریخی, تصویر آشنا از خانه جدید من. من نیاز به لمس آن را به عنوان شد.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این مستقل به من این فرصت است. من آموخته و آنچه که واقعا اتفاق می افتد — و مهم ترین چیزی که اتفاق نمی افتد و باید اتفاق می افتد. مقالات آن به پاک کردن اطلاعات در مورد سانتا باربارا, سیاست, هنر, سرگرمی, جرم و عروسی و مرگ و میر تمام عطر و طعم از این شهر است. اضافه کردن طنز و حس مسئولیت مدنی, همه, نوشته شده در با لينک مستقيم و آسان به درک زبان است.

زمانی که من مراجعه مستقل's, اتاق کار من در بر داشت غیر رسمی فضای دوستانه با افرادی که به نظر می رسید به واقعا لذت بردن از آنچه آنها انجام می دهند: یک انعکاس واقعی از آنچه که من در حال حاضر به فکر می کنم در مورد این مقاله. و به همین دلیل من بود بازدید شد به برنامه من تبلیغات برای زبان اسپانیایی موسسه تبلیغات است که یک تاسیسات حیاتی برای کسب و کار من.

این مستقل روح سانتا باربارا. این نشان می دهد آن شخصیت واقعی است. همه این مقاله را می خواند. نفوذ خود را فراتر از اندازه آن است. این یک جواهر این شهر است و باید چنین رفتار شود. همه ما واقعا نیاز به کمک خود را ادامه وجود و موفقیت است.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب