"آخرین رقص': چگونه Michael Jordan ثابت برنده همه چیز را می گیرد

ESPN تلویزیون مستند "آخرین رقص" که ویژگی های مایکل جردن و تاریخی 1997-98 شیکاگو بولز به نتیجه آن یکشنبه شب به

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

ESPN تلویزیون مستند "آخرین رقص" که ویژگی های مایکل جردن و تاریخی 1997-98 شیکاگو بولز به نتیجه آن یکشنبه شب به دو قسمت نهایی 10 قسمت توالی پخش شد.

در این مستند آن است که کاملا روشن است که اردن چپ ماندنی در, بازیکنان, طرفداران و حرفه ای از همه نوع در سراسر جهان است. به عنوان این سری پیشرفت من شروع به انتخاب کنید تا در مورد تاثیر زندگی اردن در زیر نور افکن در حال هویت خود و تجربه های عاطفی و خاموش کردن چوب جنگلی.

"آخرین رقص" ارائه بینندگان با خوب و بد — پس از اصل پیش بینی — زشت بخش هایی از اردن را با گاو نر. یکی از جزئیات این docuseries باعث می شود مطمئن شوید که به تاکید است که هیچ بازیکن بسکتبال تا به حال در و خارج از دادگاه حضور خواهم خود را Airness انجام داد. با اجازه دادن به یک مخالف صمیمی نگاه اجمالی به اردن و روان این مستند نیز روشن می سازد که بزرگترین بازیکن بسکتبال در تاریخچه احساسی بود گران از عظمت و شهرت و شش قهرمانی rings ساخته شده از آن به نظر می رسد.

اردن نقاشی ما یک تصویر از آنچه در آن طول می کشد تا بزرگ در NBA با واریز زمان به هنر و صنعت خود را در حالی که به شدت تحت فشار هم تیمی های خود برای تبدیل شدن به بهتر و طلب همان افتخارات او pined پس از. من باور دارم که او نمیفهمد اوایل آنچه که اکثر ما در حال حاضر شروع به کشف که ما تحسین خود را خداگونه قابلیت های جدید در نور — موفقیت اردن و گاو تا به حال یک قیمت.

Phil Jackson, شیکاگو, سرمربی سابق, ساخته, اردن اعتماد هم تیمی های خود در دادگاه. رقیب دیترویت پیستونز مجبور اردن برای تبدیل شدن به لحاظ جسمی و ذهنی نجس با هل دادن او به وفق دهند. اما با توجه به خصوص باطل NBA و بسیاری از قهرمانی-تیم های گرسنه در انتظار شیکاگو اردن فهمیده است که اگر خریداران به جلو و یک سه-سنگ دوباره او می خواهم که برای آبکاری تیم خود را بر روی خود را به نحوی.

از طریق اغلب عاطفی و گاهی قلدری فیزیکی بسیار شبیه به آنچه Steve Kerr قرار گرفت به قبل از او خود را به دست آورده راه راه با محمدجواد اردن بالا از کل تیم ملی این سطح از بازی با فشار دادن آن را به ارتفاعات جدید. اگر چه هم تیمی های خود در نهایت به دست آورد خود را احترام او لازم می شود که برخی از آنها بیش از حد خواهد انجام هر آنچه در آن زمان به نفع خود است.

اردن, من فرض نیز می دانست که تنها راه او قرار بود به احترام همیشه در ورزش بسکتبال بود اگر او می ترسید — نه فقط مخالفان خود را توسط هر کس. این به من منجر به این باور است که اردن ساخته فداکاری از زندگی شخصی خود: خوشبختی.

طرفداران تا به حال باران MJ سپاس اما منتقدان بدل او را به نهایی جلاد ما تا به دیدن استفاده می شود در خود برجسته قرقره — یک بازیکن است که تا به حال هیچ توجه برای هر کسی است. اعتیاد خود را به برنده شدن در حال تبدیل شدن مهم تر از احساسات خود را تا زمانی که فاجعه و فلاکت مجبور اردن به روی چیزی حساب کردن با آنها.

جیمز اردن پدرش به قتل رسید در سال 1993 مجبور بسکتبال احساس به ارزیابی مجدد تمام زندگی خود را. اردن را بدنام مشکل قمار بود نادرست و نامعقول مربوط به مرگ پدرش توسط رسانه ها که علی رغم دروغ ادعا هنوز یک بار بسیاری از ما نمی تواند احساس. او آداب در زندگی افراد مشهور به چالش کشیده شد در موارد متعدد در حالی که همه در حال نقد بر او چگونه به بازی بسکتبال یک بازی است که به او داده بود و پس از آن برخی از.

بنابراین او به سمت چپ. نه فقط به یک استراحت از ورزش اما به دور از خود را به یاد ماندنی شهرت. او پس از باز گشت آن به نظر می رسید به عنوان اگر او را درک چیزی در مورد خود است که ما مخاطب نیست و این طرفداران در زمان نیست.

من اعتباری خود باز گشت به تحقق خود او ساخته شده در مورد وقت خود را در NBA — که برنده طول می کشد همه چیز را از شما در دادگاه است. اگر شما می خواهید به بزرگترین, شما باید برای پیدا کردن انرژی اضافی به نماد مردم درک شما به عنوان حتی در واقع بدون داشتن یک توپ بسکتبال در دست خود را.

من معتقدم اردن آمد به صلح با این شرایط و دوم سه-ذغال سنگ نارس می ایستد به آن را اثبات کند.

هم تیمی های خود outrightly اعتراف آنها ترس از او و اردن اعتراف او ممکن است نگاه به عنوان یک مستبد. کسانی که درک نمی کنند, روش های خود را نمی خواهد درک آنها و نه آنها می شود بخشی از جنون در پایان postseason برای عدم حفظ گشاد گشاد راه رفتن با یکپارچه بهره گرفت.

او Airness ثابت کرد که به منظور پیروزی برای تبدیل شدن به بزرگترین, او تا به حال برای تبدیل شدن به یک فرد کاملا متفاوت و رانندگی همه از هم تیمی های خود به بهترین آنها می تواند. این به معنای تبدیل شدن به تبه کار در داخل اتاق قفل به منظور جلوگیری از مواجه با موسیقی از انتقاد و شکست از خارج است.

برخی از تحسین او ممکن است باید افکار مختلف در اردن پس از تماشای این خاص مستند قرار می دهد که نور روی درهای بسته که پناه واقعی MJ از جهان است. آنچه به اردن ستایش بدون توجه به پیچیدگی های زندگی خود را روشن و خاموش دادگاه است رفتار خود — هیچ بازیکن گذشته یا حال انجام با آنها بیشتر انتقاد و خاموش کردن چوب جنگلی از افسانه هوایی اردن انجام داد.

"آخرین رقص" است که اوج MJ حرفه ای, خدمت, در همان زمان به عنوان یک ویترین از احساسات واقعی خود را. تبدیل خشم و غم و اندوه به سوخت و تجارت در شادی خود را برای بیشتر تمجید شگفت آور است — حتی هم تیمی های خود اعتراف آنها هم او را فراموش کرده بود و انسان.

نتیجه گیری از اردن ستارگان حرفه ای و مستند اصلی جزئیات است که اردن را فتح هر و هر مانعی که در راه او آمد در حالی که دستیابی به شاهکارهای است که تعداد بیشماری از مردم از خواب اما در بازگشت او اغلب مجبور به ارائه خود بشریت.

لوکاس پرکینز-قهوه ای را پوشش می دهد چوگان سرپهن. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن