تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دوم است فراموش نشدنی تجربه عاطفی مانع کثیف ساختار

درجه: 4.0/5.0 مجموعه ای از 25 سال به زامبی آخرالزمان, آخرین از ما, قسمت دوم میدارد تا پس از احساسی cliffhanger

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

مجموعه ای از 25 سال به زامبی آخرالزمان, آخرین از ما, قسمت دوم میدارد تا پس از احساسی cliffhanger پایان از اولین بازی که دیدم دورویی قاچاقچی Joel دروغ گفتن به خود را جانشین پدر و Ellie در مورد قتل یک تیم از دانشمندان بودند که سنتز یک واکسن. Ellie تنها بازمانده شناخته شده به ایمنی به جهش سرچماقی ها قارچ است که آلوده اکثریت جمعیت جهان است اما او فوت کرده اند به عنوان یک نتیجه از سنتز.

آن بوده است مدت هفت سال پس از توسعه دهنده سگ شیطان و ناشر Sony Interactive Entertainment منتشر شد اصلی آخرین مایک کنسول نسل-تعریف PlayStation 3 عنوان شده است که به شدت با نفوذ به روند فعلی سینمایی داستان متمرکز بر بازی. در حال حاضر در آخرین از ما, قسمت دوم, Ellie یابد و خودش را در یک انتقام سوخت داد و بیداد در برابر یک نظامی جامعه به نام واشنگتن جبهه آزادیبخش تبدیل شدن به طور فزاینده ای بی رحمانه و به چالش کشیدن توانایی بازیکن برای همدردی با اقدامات او.

عاقبت بسیار بلند پروازانه تر از بازی اول است. آن را به طور کامل با بهره گیری از پلی استیشن 4 را به روز رسانی سخت افزار برای رندر زیبا و با دقت گردد که محیط غرق بازیکن در یک ریگ عفونت زده سیاتل.

هر جنگی برخورد وسیع و اجازه می دهد تا برای انواع استراتژی های گذشته از خالص خفا. وجود دارد چند نوع دشمن جدید که نیاز به بازیکن را به فکر می کنم روی پای خود مانند حمله سگ است که تکیه بر عطر و آلوده که در سکوت ساقه از سایه. پیشرفت های دیگر به گیم پلی شامل افزایش تحرک است که اجازه می دهد تا بازیکن برای فرار از حالات با پرش در سراسر شکاف خزنده تحت وسایل نقلیه و پنهان در علف های بلند.

خشونت علیه هر دو انسان و آلوده است — و واقع بینانه است. Gunfights هستند disorienting و هر گلوله شلیک شده احساس می کند مانند گذشته رفت و آمد مکرر. هر یک از دشمن کشته طول می کشد تلفات در شخصیت و بازیکنان به طور یکسان; هر مرگ احساس تاسف بار است. بر خلاف سگ شیطان را گل سرسبد سری بازی Uncharted که رفتار خشونت با یک نگرش چوبی, آخرین از ما, قسمت دوم معاملات با آن ماندگار خواهد بود و ضربه ای که همراه با آن است.

امتیاز بالا از The Last of Us قسمت دوم آمده به عنوان یک نتیجه از اجرای باور نکردنی از بازیگران. اشلی جانسون و تروی بیکر تلافی نقش خود را به عنوان Ellie و Joel پیوست توسط بازیگران جالب شخصیت های جدید مانند Ellie دوستان دینا (Shannon Woodward) و جسی (Stephen چانگ) و فویل ابی (Laura Bailey). شخصیت ها عمق و بر روی صفحه نمایش شیمی صادقانه گرفته شده توسط Naughty Dog خیره کننده صورت انیمیشن و ضبط حرکت است که رقابت تنها که توسط Rockstar Games در Red Dead Redemption 2.

همچنین با بازگشت برای The Last of Us Part II است که برنده جایزه آکادمی آهنگساز Gustavo Santaolalla که گیتار کلاسیک نمره ساده و در عین حال به یاد ماندنی است. همراه با رضایت بخش جلوه های صوتی است که افزایش مبارزه و محیط های صوتی به طور یکسان بازی ستارگان طراحی صدا نه تنها منجر به جو اما همچنین اجازه می دهد تا بازیکن را به استفاده از جهت های صوتی با دقت اشاره کردن دشمنان در حالی که دزدانه.

یکی دیگر از ستوده جنبه The Last of Us قسمت دوم آن قوی دسترسی به گزینه های مانند نشانه های صوتی لرزش نشانه و تنها با یک دست کنترل. سگ شیطان داده است کاربران یک سطح سفارشی سازی است که بی سابقه بر روی کنسول بازی اجازه می دهد پارسه معلول به سادگی یک تجربه بازی است که لذت بخش ترین برای آنها.

اگر چه بازی است که ویژگی های مارول در هر احترام آن نتواند در یک داستان و شخصیت سطح با توجه به آن پر پیچ و ساختار. در حالی که اولین داستان بازی بود که محکم بسته شده, ساده, ساده و, آخرین از ما, قسمت دوم به طور گسترده با استفاده از فلش بک و موازی داستان برای پنهان کردن انگیزه و مماسی روایت بیراهه. این باعث می شود آن را دشوار است برای همدردی با بسیاری از شخصیت ها و آثار بیشتر به اشتباه بازیکنان.

این جنبه های منفی در حال تشدید این بازی سرعت. آن شروع می شود به عنوان لذت بخش slow burn اما در drags در فینال عمل می کنند. پس از بیش از حد بسیاری از غلط متوقف می شود, پایان احساس می کند مناسب اما در نهایت قانع.

با وجود آن عدم روایت تمرکز و تاکید آن بر تنش دراماتیک بیش از مراقب توطئه, آخرین از ما, قسمت دوم, هل پاکت آن متوسط است. اگر نتواند به یک کنسول تعاریف و مانند سلف خود را به دلیل PS4 کاتالوگ هیچ کمبود خوبی نوشته شده و سینمایی بازی که خود را مدیون دودمان به Naughty Dog.

تماس با نیل Haeems در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن