نور و تاریکی طرف سانتا باربارا نیروهای پلیس

.ad-border-bottom { display: none; } .ad-center { display: none; } .sd-content { display: none; } .padding-

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

نور و تاریکی طرف سانتا باربارا نیروهای پلیس

داستان های شخصی — بسیاری از مثبت دیگران دردناک — از تعاملات روزمره با افسران ما از قانون

توسط تایلر هیدن | منتشرشده جولای 23, 2020

ماه گذشته به زودی پس از مرگ جورج فلوید پرسیده تظاهرات و اعتراض پلیس آمریکا سیستم های مستقل خواسته خوانندگان خود را برای به اشتراک گذاشتن داستان از تجارب خود را با سانتا باربارا اجرای قانون — خوب و بد و همه چیز را در میان. ما با قرار دادن تماس در رسانه های اجتماعی از طریق خبرنامه و بیش از امواج رادیو و تلویزیون از رادیو توسن منطقه بزرگترین اسپانیایی-زبان ایستگاه های رادیویی و ما با دریافت صدها پاسخ در بازگشت. این 40 از آنها.

این مجموعه داستان است و نه به معنای جشن و نه انصراف از نیروهای پلیس. آن است که یک مطالعه علمی. به جای آن یک جامع حدیثی ارزیابی از نحوه شهروندان مشاهده و تعامل با سانتا باربارا بهترین. بسیاری به یاد بیاورید زمانی که مردان و زنان در آنها احساس امن است. دیگران به یاد داشته باشید موارد آزار و اذیت و سوء استفاده است.

در میان عبارات هر دو تقدیر و misgiving است به طور کلی به رسمیت شناختن است که اکثریت پلیس — که آیا آنها در شهرستان افسران شهرستان نمایندگان یا دولت troopers — آیا مردم خوش نیت انجام کار فوق العاده دشوار است. اما آنها نیز به افزایش به پرسش های مهم در مورد چگونه بسیار ساختارهای ما اجرای قانون بدن ممکن است ناقص و چگونه آنها ممکن است بهبود یافته است.

این مستقل است که تنها شامل پاسخ از خوانندگان مایل به قرار دادن نام خود را بر روی خط در بهره از حقیقت و خلوص و صداقت. ما اعطا گمنامی به تعداد بسیار کمی که آن را درخواست و تنها در مواردی که نگرانی بیش از ایمنی شخصی و یا در انتظار دادخواهی وجود داشته است.

این است که یک عنصر در حال انجام تحقیق توسط کاغذ به الگوها و شیوه های سانتا باربارا اجرای قانون از جمله بررسی استفاده از نیروی حوادث که در آن فرد به طور جدی زخمی و یا کشته شدند. دیدن این مقالات در independent.com/policefiles.

ما از خوانندگان که ارائه داستان های خود را به ما. به کمک خود و یا به ارائه یک نکته ما ایمیل در tips@independent.com.

جودی Nobriga

زمانی که شرق ساحل جلو پنجره هنوز باز بود من شاهد یک مرد در لباس بیا به صحبت کردن با یک مرد بی خانمان در نزدیکی پارکینگ. من کنجکاو بود که چگونه آن را, بنابراین من کمی آهسته. مکالمه من شاهد یکی از شفقت و مراقبت است. از او پرسید: چگونه این مرد بود و اگر او نیاز به کمک. من خیلی سپاسگزار می دانم که ما تا به حال این نوع از گفت و گو با بی خانمان از افسران ما — صحبت کردن در همان سطح صحبت نمی کردن یا سرزنش کردن و یا در حال تحمل است. با تشکر از شما.

آدم Shippey

وقتی که من یک پیشخدمت در denny's, من مجبور به تماس با پلیس از روی یک بی خانمان فردی که دستور داد صبحانه اما یک سیگار روشن در داخل فروشگاه و حاضر به بیرون از آن قرار دهید. پلیس نشان داد و او را همراهی کردن. من به دنبال به یک بیانیه تنها برای دیدن افسر پانچ دستبند در این صورت پس از تماس او با نام و گفتن او را که او "نیاز به بازگشت به ایسلا ویستا, اقامت در خارج از این بخش از شهر است."

Monie de Wit

چند سال پیش من تکت/Ensenada 75 مایل دوچرخه سواری. من سمت چپ در سپیده دم و فوق العاده بود خسته در راه خانه. فقط به عنوان من به سانتا باربارا, من شروع به خواب رفتن در پشت چرخ و ضربه سرعت را بین خطوط. یک افسر متوجه شده و کشیده ، من دوچرخه سواری در پشت و توضیح داد: من در روز است. به جای نوشتن برای من بلیط گفت: "دنبال من صفحه اصلی آخرین پنج مایل است که او انجام داد. من همیشه سپاسگزار و نمی overextend خودم بود که دیگر نیست. من هرگز نام خود را, اما من آرزو می کنم من تا به حال و به گفته ناظر است. که حفاظت و خدمت.

دوستانم بعد

من با چند تن از دوستان در انقلاب شب و رقص در یک کلوپ شبانه و سپس به نام Coonies در حال حاضر به نام Eos. یکی از دوستان ما بود اقدام کمی متخاصم بنابراین ما به او کمک کرد تا از درب برای پیدا کردن یک تاکسی.

ما با نزدیک شدن توسط دو پلیس زن و مرد. مرد پلیس گفت که ما نیاز به دوست ما خانه (او به وضوح ناتوان) و او در ارائه کمک های ضعیف پایین کابین با چراغ قوه که ما بودند سپاسگزارم.

خود را شریک زن glared در دوست ما بود که غرغر مزخرف به خود و او خواستار "خفه شو یا ما قصد داریم تا شما را به مخزن مست!" او سپس اقدام به خشونت گرفتن دوست ما با گلو. من دیگر دوستان و من التماس کرد با او به آرامش است و ما او را و صفحه اصلی.

او کناره گیری کرد و دست او را از گردن دوستان ما اما او نگه داشته غرغر بنابراین او یک بار بیشتر او را برداشت توسط گردن و فریاد زد او را به "خفه شو!" او تحت فشار قرار دادند دور بازو که ظاهرا توجیه او بیرون کشیدن او تیزر و تیراندازی او را با آن است.

ما پس از تماشا به عنوان دو افسر سعی کردم برای قرار دادن دوست من در دستبند که در این نقطه مقاومت در برابر بود. پشتیبان گیری نامیده می شد و چهار یا پنج دوچرخه پلیس آمد, مسابقه, پایین خیابان. چه اقدام شد دردناک تظاهرات خشونت پلیس به عنوان هفت به علاوه پلیس آزادانه شکست لگد, پانچ فشرد و ضربه راه خود را به "رعایت شود." یک جمعیت از مردم جمع شده بودند و شروع به جیغ پلیس برای متوقف کردن.

من شکایت با SBPD اما زمانی که من خواندن گزارش پلیس من در بر داشت بسیاری از آن به طور کامل نادرست است. پس از آن بود که متوجه شدم که پلیس هرگز نگه دارید و خود را پاسخگو.

من می دانم چندین مردان خوب و زنان در SBPD و من فکر نمی کنم که همه اجرای قانون فاسد است اما من معتقدم که قدرت مطلق فساد مطلقا.

من می دانم چندین مردان خوب و زنان در SBPD و من فکر نمی کنم که همه اجرای قانون فاسد است اما من معتقدم که قدرت مطلق فساد مطلقا.

ماریا گارسیا

من مطیع قانون باشد باید یک مشکل با پلیس است. من یک بار تماس گرفته شده 9-1-1 اشتباه. من به سرعت آویزان زمانی که آنها پاسخ داد. فکر نمی, چیزی که در مورد آن من در مورد کسب و کار من. چند دقیقه بعد من انداخت خارج شد و یک افسر پلیس است. او را به خانه من مطمئن شوید که من امن است. او من را سریع عذرخواهی و به جای آن به اطراف نگاه کرد تا مطمئن شوید که من امن بود. من فکر کردم که خوب بود.

مریم هرشی

من شده اند در گیر نسبتا طولانی نسخه از یک شب تاریک روح. به خوبی معنای دوست و نگران بود که من به تازگی نمی رفتن به محل کار و شماره تلفن به نظر می رسد قطع شده است. (من تا به حال من را تغییر شماره.) پس از او زندگی خارج از شهر او به نام پلیس و خواسته آنها را به انجام یک "سلامتی بررسی" من....

زمانی که من برای اولین بار شنیده ضربه زدن من فکر کردم آن بود که کسی چیزی به فروش و سپس من را نادیده گرفته مفت مانند هر خود احترام درونگرا. چیزی که بعد از من می دانستم که کسی بود تپش سخت بر روی درب و گفت: در یک صدای بلند "مری شما در آن وجود دارد ؟ این پلیس!"

من میگردند برای پیدا کردن سه افسر در ایوان و تعجب اگر ... همسایه ها فکر می کردند که من تا به حال راه اندازی یک آزمایشگاه مت.... و من احساس کردم به خصوص وحشتناک به خاطر آن سه افسران نیاز به مبارزه با جرم و جنایت و چک کردن نیست من متاسفم, کون.

پس از من آنها را متقاعد من بیشتر بود واقعا خوب است و فقط نیاز به یک کشیش ویکتور فرانکل و گرم شکلات کوکی تراشه آنها به سمت چپ ترک من تعداد خودکشی های محلی تدریس خصوصی در خانه. آنها باور نکردنی مهربان براق و مسلح مانند کسب و کار هیچ کس.

بعد از یک ساعت وجود دارد ضربه زدن دوباره. این بار فقط زن افسر و او برگزار شد یک کیسه شکلات کوکی تراشه. او گفت که او فکر می کردند که ممکن است کمک کند.

من نزدیک به آب گرفتگی او راست کردن ایوان با من احمق اشک. این افسر که به من گفته بود قبل از آن که او به تازگی خاموش مرخصی زایمان و تا به حال 2 ماهه و 5 ساله در خانه. اما او به من کوکی ها.

Jan نلسون

من استفاده می شود برای خود یک فروشگاه موسیقی بود که در گوشه ای به طور مستقیم در سراسر خیابان را از سانتا باربارا ایستگاه پلیس. بسیار ترسناک به دنبال مرد حدود 30 ساله راه می رفت در یک روز و سرگردان در اطراف در حالی که برای. پس از مشتری من سمت چپ من بود و به تنهایی در مغازه با او و احساس نا امن. او تا به حال یک سیم خاردار تاتو به دور گردن خود و لباس پوشیدن و در مبارزه با خستگی. او به پایان رسید تا در معرض خود را به من و به من دستور داد او را از فروشگاه.

من راه می رفت در سراسر خیابان را به ایستگاه پلیس برای گزارش جرم و جنایت است. زن در مقابله به من اطلاع داد هیچ کس در دسترس به شکایت من. او گفت: کسی با من تماس بگیرید, اما هیچ کس بود. چند روز بعد نیمی از یک بلوک دور من آمد در سراسر پنج یا شش یونیفورم افسران اذیت و آزار یک پسر لاتین جوان که نشسته بود بر محدود کردن و با دست خود پشت سر خود را. من از این افسران چه جرم خود شد و به آنها گفت: "ما فکر می کنیم او متعلق به یک باند است." من ضربه سقف و به آنها گفتم این بود جای تعجب نیست که مردم به مقاومت در برابر پلیس جدید ایستگاه اگر این راه آنها خود را صرف ساعات کار نادیده گرفتن مدرک معتبر جنایات و اذیت و آزار افراد جوان که نگاه مانند آنها ممکن است متعلق به یک باند!

پس بزرگ نیست-شهر خشونت فقط یک مورد دیگر از آزار و اذیت و پلیس هزینه های زیادی از پول مالیات دهندگان را به چشم پوشی قسم خورده خود را موظف به حفاظت و خدمت به مردم است.

کیم تابستان

هنگامی که پسر من در برخورد با برخی از شدید مسائل رفتاری من تا به حال به تماس Santa Barbara County Sheriff یک شب. آنها نشان داد و حمایت است که در بالا و فراتر از آنچه که من می توانید تصور کنید. بله ما هستند به طوری که من آگاه است امتیاز در تجربه ما.

دیوید پترسون

برای 50 سال گذشته ما خانواده و متعلق به اداره چهار مک دونالد در سانتا باربارا و دو در Goleta. ما به کار گرفته اند بیش از 20 ، 000 نفر و تغذیه بیش از 10,000,000 مشتریان خوشحال. سانتا باربارا نیروی پلیس شده است یک دارایی و خدمات برای کسب و کار ما مهمانان و کارکنان.

بیش از پنج دهه آنها پاسخ داده اند با مراقبت های باور نکردنی و سرعت و شفقت است. ما را تجربه کرده اند باندهای کشی بی خانمانی و دزدی و حتی قتل در مرکز شهر رستوران و در هر مورد ما می دانستیم که با یقین مطلق است که ما می تواند شما بستگی دارد افسانه پلیس تیم. با تشکر از شما!

من به خوبی آگاه از همه بحث در اطراف پلیس در ایالات متحده و ممنون که مولد تغییر در جریان است اما از دیدگاه من ما SBPD شده اند قهرمانانه و یک نعمت غیر مترقبه.

ناشناس

چند سال پیش من بود سوار دوچرخه من از سانتا باربارا باشگاه ورزشی شد و شروع به تاریک بود. جبهه نور بر روی دوچرخه من تا به حال فقط شکسته بود, بنابراین من با استفاده از چراغ قوه بر روی گوشی من. پلیس کشیده من و به من گفت که من نیاز به راه رفتن دوچرخه من چون من یک کار جلوی نور. من توضیح داد که آن را تا به حال به معنای واقعی کلمه فقط فوت کرد و من احساس نا راه رفتن به تنهایی و توسط خودم در تاریکی. او به من گفت که او اهمیتی نمی دهند و من نمی تواند به عقب بر روی دوچرخه من. او سوار کردن و من شروع کردم به پیاده روی و دوچرخه من بود اما گرفتن خانه اش از برخی از مردم (که من یک زن جوان در لباس های ورزشی) بنابراین تصمیم گرفتم آن را امن تر اگر من به عقب بر روی دوچرخه من.

افسر شد و انتظار در اطراف گوشه برای من کشیده و من را دوباره و دوباره و این بار تهدید مرا بازداشت. در این نقطه من گریه چون من احساس نمی امن و پرسیدم اگر او فقط می تواند مرا به خانه. سپس گوشی من درگذشت و او گفت: من در خود من بود یا شاید من می توانم تماس با من "پسر" به من را انتخاب کنید تا. از طریق اشک من پرسید که آیا او می تواند فقط مطمئن شوید که من به خانه با خیال راحت. او گفت که او نمی تواند انجام دهد که اما اگر او مرا سوار دوچرخه من دوباره او را به من در زندان است. من تا به حال به راه رفتن به خانه هشت بلوک در تاریکی بدون تلفن. من احساس بسیار نا امن و آرزو پلیس را حداقل مطمئن ساخته شده من رو صفحه اصلی باشه نه فقط تهدید مرا بازداشت.

کریس Ecklund

من شخصا شاهد بوده است و به یک افسر پلیس یا رفتن بالا و فراتر از آن و یا درگیر شدن در فعالیت های است که آنها نمی باید شده اند. اما تجربیات من و تعامل با سانتا باربارا افسران پلیس و کسانی که کار اجرایی در اداره پلیس همواره مثبت و مفید است. آنها شده اند با ادب و به موقع با کمک و مساعدت هر زمان که من آن را مورد نیاز (و من باید بیش از این با منازل به قصد سرقت و نمیتوانیم به کسب و کار من).

بورلی بونی

من زندگی می کردند, در, متعلق به ملک و دوباره در سانتا باربارا شهرستان از سال 1975. من تجربه کرده ام هیچ چیز اما حرفه ای و حسن نیت ارائه میدهد از یک کلانتر است که به شدت کشیده نازک در افسران و منابع است. این افسران در خدمت بزرگ و متنوع جامعه است. من چیزی جز احترام به مردان و زنان در سانتا باربارا شهرستان کلانتر. با تشکر از شما برای نگه داشتن جامعه امن!

آموس گارسیا

من دم توسط پلیس در مسا حتی اگر من یک محلی و زندگی کرده اند در مسا برای 23 سال, اما من اتفاق می افتد به مکزیک. آنها فکر نمی کنم مکزیکی واقعا متناسب با آن منطقه, من حدس می زنم. آنها از من پرسید: "چه کار می کنید؟" "شما بالا آقا؟" "آیا شما زندگی می کنند در این منطقه است؟" من همیشه پاسخ با احترام به دلیل ترس از ضربه بودن برای اینکه قهوه ای است. من آنها را متوقف و ظروف سرباز یا مسافر با مردم محلی که اتفاق می افتد به مکزیک به عنوان به خوبی. هرگز من تا کنون دیده یک فرد سفید متوقف شد برای راه رفتن پایین خیابان.

من دم توسط پلیس در مسا حتی اگر من یک محلی و زندگی کرده اند در مسا برای 23 سال, اما من اتفاق می افتد به مکزیک. آنها فکر نمی کنم مکزیکی واقعا متناسب با آن منطقه, من حدس می زنم.

آنا Kokotovic

به عنوان یک روانشناس پزشکی قانونی, من تا به حال بسیار خوب و با تجربه با مأموران اجرای قانون در شهرستان سانتا باربارا. به عنوان مدیر اجرایی آرام برای 18 سال, من از نزدیک با ماموران به بررسی موارد کودک آزاری و خشونت خانگی. افسران بودند اختصاص داده شده به نگه داشتن جامعه امن و کمک به کودکان و خانواده ها دریافت خدمات اجتماعی آنها مورد نیاز است.

اگر چه در حال حاضر بازنشسته شده من هنوز هم برخی از تماس با افسران که در ادامه به کار به نگه داشتن جامعه ما امن است. به عنوان با تمام مشاغل از جمله روانشناسی و اجرای قانون وجود دارد بسیار خوب اعضا و همچنین مشکلات و مناطقی که نیاز به بهبود. من اعتماد جامعه ما می تواند با هم کار کنند برای ایجاد بهبود در نیروی پلیس محلی.

هلن برودی

وقتی که دختر من بود (9) او با فروش لیموناد با یک دوست. دو افسر کشیده و خریداری برخی از. آنها همچنین در سمت چپ 20 دلار برای خیریه آنها حمایت می کنند. دختران هنوز هم به یاد داشته باشید افسران. با تشکر از شما.

ناشناس

ما بالغ پسر سندرم اسپرگر رنج می برد و ما در حال تعامل با پلیس است. در دو موقعیت واضح بود که افسران آموزش داده شده بود برای مقابله با مشکلات روانی. افسران دلسوز بودند و می دانستند که چگونه به د-تشدید یک وضعیت دشوار است.

جیم بردی

من رانندگی تا ساحل یک بعد از ظهر در زمستان سال گذشته در راه بازگشت به خانه بعد از یک روز تدریس یک مهمان سمینار به مدرسه, دانش آموزان, و من تصمیم گرفتم به جلو توسط ناپل اموال را به یک تماس تلفنی و یک توالت.

من ایستاده و من درب ماشین گوش دادن به NPR مراقبت و انجام کسب و کار خود من و موهای نوع رفت تا در پشت گردن من. من برگشتم به سرعت و ممکنه حدود 20 متری پشت ماشین من یک گشت بزرگراه وسیله نقلیه و یک افسر نزدیک شدن من بر پا است. "حرکت به دور از ماشین آقا!" او گفت:.

من دور از او, زیپ کردن و نقل مکان کرد به آرامی به عقب و دور از ماشین من.

"چه کار می کنی آقا؟"

"Ummm گوش دادن به NPR ساخت یک تماس تلفنی و یک توالت."

"من باید شما را در تصویری cam آقا. آن را در برابر قانون به افشای خودتان را در اموال عمومی."

من متوقف شد. "من نمی دانم این مکان نگه داشتن..."

"بله آقا. این یک بزرگراه دولت. من می توانم استناد شما برای افشای خودتان را در اموال عمومی و شما را مجبور به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی. من نیاز به دیدن خود مجوز و ثبت نام خودرو ،

من آنها را داد به او. او اسکن شده آنها را در وسیله نقلیه خود را نگه داشتن چشم در من. وقتی که او تمام شد او رفت و برگشت به من دست من اسناد و مدارک و گفت: "آقا آن را در برابر قانون به خودتان از بین بردن در اموال دولت است. این همان است که افشای خودتان را. شما می تواند به توقف در El Capitan عکس پارک ایالتی Refugio پارک ایالتی Gaviota پارک ایالتی یا Gaviota استراحت متوقف شود."

"خوب," من پاسخ داد. من نمی belabor نقطه ای که یکی به پرداخت به دولت پارک و Gaviota استراحت توقف بیشتر است اغلب بسته از باز کردن.

"شما می توانید ترک در حال حاضر ،

من خروشد داخل. چنین متخاصم " من باید قدرت خود را به تباهی زندگی نگرش. همانطور که من سوار کردن فکر وارد: شاید افسر تا به حال یک روز سخت, شاید او تا به حال شده است در برخورد با افراد دیگر در همین محل به تازگی. فکر دیگری به ذهن آمد: ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی? من یک معلم بازنشسته با 45 سال تجربه در کار با کودکان در جامعه ما و در خارج از کشور. و یک سوم فکر در حال حاضر به ذهن می آید: من موهای خاکستری, 69 ساله سفید. اگر چه من تا به حال شده کسی دیگری ؟ یک فرد از رنگ ؟ یک مستند نشده غیر سفید مرد ؟ آنچه ممکن است اتفاق افتاده ؟

من هیچ شکی ندارم که افسر کمک کرده است تا بسیاری از رانندگان در طول Gaviota بخش از بزرگراه. 101 و که او امیدوارم با توجه کردن بسیاری از استناد به خطرناک رانندگان که هیچ کمبود وجود دارد. و او تا به حال برای مقابله با حوادث و صدمات و مرگ است. اما این بهانه ای نیست یک نگرش از قدرت و ترس است. اجرای قانون می تواند بهتر انجام دهید. اجرای قانون به این معنا نیست که تلقین است از ترس.

من موهای خاکستری, 69 ساله سفید. اگر چه من تا به حال شده کسی دیگری ؟ یک فرد از رنگ ؟ یک مستند نشده غیر سفید مرد ؟ آنچه ممکن است اتفاق افتاده ؟

گرگ Mishkin

من راستش تا به حال هرگز هر گونه مشکل با ما SBPD افسران. بسیاری از آنها بسیار مودب و دوستانه و مفید است. ما تا به حال چند بروز در اموال ما است که نیاز به یک تماس. من به همه آنها را به عنوان. من همیشه در تلاش برای ارائه آنها قهوه اما هرگز هیچ جویند.

جیمز کان

سال پیش ما میزبانی جمع آوری کمک برای زنان افغانستان. مدت کوتاهی پس از آن ما موضوع آزار و اذیت و تهدید و ارعاب. کسی که سمت چپ پر از کاندوم در ما دستگیره درب و کسی که نوشت: "مرگ" بر روی شیشه جلو اتومبیل. آن را در اطراف همان زمان و در همان محله ای که در آن یک مسلمان راننده تاکسی کشته شد توسط خود مسافر بودن "تروریستی است."

پلیس که آمد به گزارش بسیار مهربان و کامل است. او جمع آوری مدارک و شواهد هر چند او عذرخواهی کرد که تطبیق DNA به کاندوم به احتمال زیاد یک اولویت پایین برای این بخش است. او به دقت رفت و بیش از این صحنه در ماشین defacement زمان اثر انگشت و به طور کلی دلسوز و متفکر و کامل.

به نام او به عقب یک بار برای دیدن چگونه ما انجام شد. هیچ کس همیشه گرفتار اما وجود دارد هیچ دیگر حوادث.

آریل Rican

من تا به حال سهم من از برخورد با SBPD با توجه به این واقعیت بود که من خیلی وحشی به عنوان یک نوجوان. من در هر دو اخنرد و سانتا باربارا و من صادقانه می توان گفت که شهرستان ونتورا افسران به مراتب بیشتر توهین آمیز است. که نه همان سانتا باربارا باند واحد.

یک افسر خاص خواهد دستگیری هر, نوجوانان بدون علت احتمالی و شناخته شده بود به لحاظ جسمی سوء استفاده از آنها در حالی که آنها دست به دستبند. او بازداشت من و پسر عموی من بدون هیچ دلیل در همه و در حالی که ما دست به دستبند, فلفل, اسپری ما هر دو. ما نه به حکم که پاسخ.

از آنجا که بسیاری از دوستان من بودند مستند نشده, باند واحد خواهد استراحت به خانه های خود بدون حکم و آزار و اذیت اعضای خانواده خود را. عمه من رو دستگیر و به سادگی درخواست اگر آنها به حال یک حکم برای جستجو در صفحه اصلی. او و دخترش هر دو پنجه به زمین و شتم و بعد از آن دستگیر شد.

مری لو ویلیامز

من همسر یکی از شهر "،" من نیز یک پرستار ثبت شده و ما با پدر و مادر چهار پسر که در حال حاضر بزرگسالان با خانواده خود را. ما در حال اجرای یک قانون خانواده با یک پسر و دو برادرزاده که همچنین در اجرای قانون است.

همسر من بازنشسته به عنوان یک گروهبان پس از 31 سال از خدمات اختصاص داده شده. من می دانم که او نماینده عالی بخش خود و او برای مراقبت جامعه خود را. او در خدمت جوانان به عنوان یک scoutmaster, کلیسا, آموزش دستیار و جوانان, فوتبال, لیگ, مربی, و او مربی کسانی که می خواستند به دنبال قانون اجرای حرفه ای. او همچنین در خدمت به عنوان گروگان مذاکره.

سانتا باربارا همواره شهرت داشتن یکی از بهترین اجرای قانون بخش است. این مایه تاسف است که بسیاری از این افسران و فرعی پرسنل نمی توانیم به زندگی در جامعه است که آنها خدمت می کنند. بسیاری از آنها برای دریافت در چهار صبح به رانندگی به کار می کنند. آنها همچنین درایو خانه در اواخر ساعت. است که برگ های زمان کمی برای خانواده که بسیار مهم است.

من افتخار است که در خدمت به جامعه ما که در حال اختصاص داده شده مراقبت و اختصاص داده شده به حرفه خود. من دعا می کنم برای ایمنی خود را به عنوان خانواده ما تا به حال برخی از تماس های نزدیک و متاسفانه ما از دست داده اند و چند بسیار دوست داشتم دوستان که در خدمت آبی.

همسر من بازنشسته به عنوان یک گروهبان پس از 31 سال از خدمات اختصاص داده شده. من می دانم که او نماینده عالی بخش خود و او برای مراقبت جامعه خود را.

فیونا و هیگگینس

من با حضور سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض در اوایل ماه ژوئن و مواجه می شوند یک خط از افسران پلیس حفاظت از مقر خود را. آنها در تمام دنده ضد شورش مسلح به گاز اشک آور پرتاب و سلاح گرم و در عین حال تنها سه یا بیشتر از آنها با پوشیدن چهره پوشانده اند. من بیان من مخالفت برای غفلت از ایمنی و مقررات در طول یک بیماری همه گیر. من همچنین اشاره کرد که آوردن ضد شورش به تظاهرات مسالمت آمیز است دقیقا همان چیزی تحریک به شورش. نه تنها مسئول اذعان کرد به من و یا حتی به من نگاه کرد. من توضیح داد که من در یک سال اول و عضو فعال سانتا باربارا جامعه است. در نهایت من راه می رفت دور درخواست آنها را به در نظر گرفتن آنچه در آن به معنی یک افسر پلیس در آمریکا است.

یک هفته بعد من در نظر گرفتن یک پیاده روی در محله من وقتی که من را متوقف به تماشای دو افسر frisking یک قهوه ای مرد رفتن را از طریق کیسه های خود را از قوطی و تخلیه جیب خود. این مرد انگلیسی صحبت نمی کنم و نگاه کاملا وحشت زده. یک افسر پرسید: اگر من نیاز به چیزی یا اگر من فقط تماشای که به من پاسخ داد: "من فقط مطمئن شوید که او امن است." دو افسر وارد و آنها برگزار مرد برای 30 دقیقه قبل از اجازه دادن به او. آخرین افسر ترک نورد پایین پنجره را و به من گفت: "تبریک در مدرسه قانون است." او به وضوح به رسمیت شناخته شده من از اعتراض.

که تبدیل به خون من سرد است. من به او گفتم که اگر کسی واقعا در مورد مراقبت از آنها را انتخاب کنید به آن را مطالعه قبل از آنها سعی می کنند به دلخواه اجرای آن.... مکالمه ما تشدید قبل از او در نهایت تصمیم به ترک است, اما نه بدون و گفت: "شما می دانید چه ؟ آیا رفتن به مدرسه قانون است." او نمیخواهد مردم مثل من در خارج وجود دارد برای نگه داشتن او پاسخگو است و نفرت انگیز است. من متاسفانه نمی توانید خود را نشان شماره اما او در خارج وجود دارد. او می داند که من هستم و من احساس نمی امن است. او یک پلیس و من احساس نمی امن است.

کتی Diefenthaler

همسایه من تماس حدود چهار بار در هفته و اصرار SBPD می آید به او و خانه اش. همسر او گذشت حدود یک سال پیش و او همان است که ذهنی به دلیل آن است. من حدود سه ماشین پلیس یک هفته در مقابل خانه خود را به بررسی در او و در اطراف ملک خود را به او احساس راحت است. صبر و شکیبایی و پیگیری پلیس ما بخش قابل توجه است. من شخصا می خواهم که متوقف شد و پس از رفتن به سفر دوم. آنها رفتن بالا و فراتر از آن را به مردم احساس امنیت در شهرستان ما است. با تشکر از شما افسران!

Kraig برنج

در ژوئن 22, من شاهد hit-and-run که آسیب دیده و یک وانت در مقابل هیوارد چوب. زمانی که من وارد دفتر من من به نام SBPD به گزارش آنچه اتفاق افتاده بود. افسر به من گفت که آن را یک ماده مدنی و آویزان است.

مسلم این بود که عمده جرم اما من شوکه شده بود در بی تفاوتی که با من روبرو شد ... و رد کرد. من وکیل هستم, بنابراین من خورشتی بر روی آن برای چند ثانیه و من به نام SBPD دوباره. من آنها را به نام من و گفت: من تا به حال فقط به نام. این همان افسر. به من گفت: "این یک ضربه بود-و-اجرا و پس از آن است که به سادگی یک ماده مدنی. من می خواهم به گزارش جرم و جنایت و من شماره پلاک کامیون که سوار کردن."

افسر به من گفت که من باید به اطلاعات به قربانی است. من گفت: من دیگر در صحنه اما من می خواهم به پلیس اطلاعات تماس من در مورد آنها می خواستند به دنبال. افسر گفت که آنها تا به حال دریافت گزارش در مورد حادثه نشده است, بنابراین وجود دارد هیچ جایی برای او به ثبت اطلاعات من و این بود پایان داستان برای SBPD.

من فکر نمی کنم ما باید از بین بردن police, اما من می خواهم به یک عملکرد نیروی پلیس به خدمت و حفاظت ... شاید ما نیاز به در نظر گرفتن برخی از تغییرات اساسی ... یا شاید SBPD نیازهای بهتر گزارش جرم پایگاه داده.

کارن Chaidez

در حالی که خرید در یک محلی بوتیک من دبیت کارت رد شد. من میگردند و نیاز به تماس با من بانک برای انتقال پول بیشتری به حساب جاری من. متاسفانه من تا به حال سمت چپ گوشی من در ماشین من بود که بلوک دور. یک مشتری در نزدیکی شنیده من گرفتاری و ارائه شده به من قرض بدهید ، او مجبور به ترک این فروشگاه, با این حال, پس از او سمت چپ تلفن خود را با من. او گفت: کارمند است که او را دوباره در یک ساعت یا بیشتر. من مات و مبهوت در مشتری مهربانی. پس از او سمت چپ فروشنده لبخندی زد و از من پرسید اگر من می دانستم که این نوع مشتری بود. من نمی. او به من گفت این بود سانتا باربارا رئیس پلیس لری Lunhow.

رابین جوان

من مادری بابا Barbaran در اینجا به دنیا آمد و در سال 1961. من دوست دارم شهر من.

اولین تجربه من با پلیس رخ داده است زمانی که من 11 سال است. برخی از دوستان است و من از کرنل آپارتمان زیر McKinley بودند و بازی در محوطه مدرسه با ما در خانه nunchucks که پدر و مادر ما می دانستیم که ما تا به حال. ما تحسین بروس لی خیلی به عقب و ما را دوست داشت به تظاهر ما در فیلم های خود را. دیگر کودکان و نوجوانان شد, 8, 10, 11 و 12 سال است. دو جوانترین پسر سیاه پوست بودند و دو نفر دیگر بودند نیمه مکزیکی مثل من.

به عنوان ما بازی می کردند و یک نگهبان را دیدم ما و به نام پلیس. بلند سفید, موتور سیکلت پلیس (من به یاد داشته باشید او با پوشیدن آن بزرگ سیاه و سفید چکمه) آمد تا به ما و رهبری ما را به دفتر مدرسه. او گفت: ما از رفتن به زندان از آنجا که ما تا به حال سلاح. او واقعا معنی و ترسناک است. ما ساخته شده nunchucks از جارو میله های با زنجیره ای پیچ به بالا. بچه بودیم و نمی دانم آنها در نظر گرفته شد سلاح های مرگبار تنها که بروس بود که جالبترین چیزی که ما تا به حال دیده بود. من التماس کرد با او ما را به پدر و مادر ما چون آنها می دانستند که در آن ما شد و آنچه ما انجام شد اما او اصرار داشت ما را به اداره پلیس.

ما برگزار شد در یک اتاق با یک آینه یک طرفه برای چیزی بی گناه و بنابراین احمقانه است. این فقط یک اتلاف وقت و مالیات دهندگان دلار است. همه پسر بودند و خیلی می ترسم. جوانترین پسر peed شلوار خود را. در حقیقت من فکر می کنم که افسر در تلاش بود برای تدریس به ما درس اما آن درس را تبدیل به خشم و سرخوردگی و بی اعتمادی پلیس به این روز است.

حداکثر بروس

من متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا. من استفاده می شود به بازی پلیس و سارق مسلح در مقابل مجتمع آپارتمانی با دوستان است و من به وضوح به یاد داشته باشید یک معاون کلانتر متوقف کردن توسط و بازی با ما در موارد متعدد.

زمانی که من بازگشت به سانتا باربارا پس از خدمت در ارتش مشاهده کردم متعدد حوادث با پلیس است. این به طور معمول در خیابان دولت, صحنه شب زنده داری. من به طور خاص به یاد داشته باشید یک مثال زمانی که من و همسرم مشاهده یک مرد برگزاری یک نوزاد و مرد بود. او مبهوت تکیه بر روی دیوار و تلاش با تعادل راست. گفت ما یک زن و شوهر از افسران ایستاده در نزدیکی یک گوشه. بدون تردید آنها جستجو این منطقه است. بعد از آن شب یکی از افسران ما در بر داشت. او تشکر کرد به من و گفت: انسان قرار داده شده بود تحت بازداشت است.

من همچنان به شنیدن در مورد تجارب منفی با پلیس است. اما حتی زمانی که من در نگاه من باغی دبیرستان سال, من فقط می توانم از فکر می کنم خود من مثبت پلیس تماس, حتی اگر من نمی خواهم آنها را در زمان. زمانی که من از دست رفته بهترین دوست من در Goleta من خشمگین بود که آنها ما را نگه داشته و دور از صحنه و نمی خواهد به اشتراک گذاری اطلاعات. اما زمانی که من منعکس کننده, من می دانم آن را برای محافظت از خانواده و دوستان خود را از یک وضعیت و حفظ چگونه ما به یاد او.

سانتا باربارا اداره پلیس و سانتا باربارا شهرستان کلانتر دفتر, در بیشتر قسمت ها بسیار حرفه ای و پاسخگو نیروهای پلیس این شهر کوچک است. من فکر می کنم در مورد دارویی و نقدی مربوط به اعضای باند در مرکز شهر و پاسخ سریع از اداره پلیس است. من به خاطر شنیدن پاسخ sirens به یک توده تیرانداز در ایسلا ویستا که در آن مشکوک متوقف شد توسط کلانتر ،

و در حال حاضر در چند هفته گذشته همه من شنیده ام این است که چگونه وحشتناک نژادپرستانه و وحشیانه پلیس شده اند در این شهر است. من عاشق زادگاه من. من عاشق سانتا باربارا. آنچه که من را درک نمی کنند که بی توجهی به چنین برجسته سازمان پلیس که واقعا می خواهید برای محافظت و ایجاد یک تفاوت.

من در حال حاضر زندگی می کنند در ساکرامنتو. شده اند وجود دارد بیش از 30 باند در آمریکا و بیش از 28 قتل در هفته های اخیر. این یک شهرستان است که می خواهد پال خواستار قطع بودجه دولت ، حتی پس از جنگ های باند, مردم تلنگر خاموش فحش دادن و حتی حمله پلیس زمانی که آنها فقط سعی کنید برای محافظت از آنها.

من به تازگی بازدید سانتا باربارا و من فقط می توانم بگویم من افتخار می کنم شاد و بسیار خوش شانس مطرح شده در اینجا. با تشکر از شما, سازمان های اجرای قانون برای داشتن سانتا باربارا زیبا و امن است.

ناشناس

من یک داوطلب در کشتی کروز روز و استقبال مسافران در بندر. همیشه وجود دارد دو افسر "وظیفه" وجود دارد. ظاهرا آنها چرخش این کار و آنها را دوست دارم آن را انجام می دهند شاید به این دلیل آنها را وادار به انجام هیچ چیز. آنها در حال ارائه یک جدول با پوشش اما اغلب باقی خواهد ماند در ماشین خود سر را در تلفن های خود را. یک روز دیدیم که تنها یک افسر. هنگامی که ما پرسید: "جایی که دوستان خود را?" به ما گفته شد که "او را فراموش کرده و عینک آفتابی خود را" ... و او رفته بود به مدت سه ساعت! جای تعجب نیست که آن را به شدت مورد نظر اضافه کاری.

کتی Bannon

من تا به حال هیچ چیز اما خوب برخورد از ما اجرای قانون است. متوجه شدم که زمانی که من در اینجا نقل مکان کرد و چهار سال پیش. آنها عادلانه و نزدیک. با همه بی خانمان و معلول ذهنی من احساس SBPD بیمار است و تفاهم با آنها. من با افتخار از گروه ما!

جو Beal

به تازگی در اینجا نقل مکان کرد. چرا نمی سانتا باربارا ماشین پلیس سیگنال به نوبه خود?

دبی مرلو

گاراژ ما اخیرا سرقت در حالی که ما خواب بودند. شوهر من تا به حال به سمت چپ خود را در کیف پول خود را در ماشین بود که یکی از بسیاری از آیتم های گرفته شده از جمله دوچرخه و رادیو و الکل و غیره. امریکن اکسپرس زد و گفت کسی که در تلاش بود برای خرید یک پلی استیشن با ما کارت.

پلیس پاسخ در عرض چند دقیقه و با ارسال CSI افسر آمده و چاپ شده است. آنها را دستگیر perp 2 p.متر و تا به حال یک عکس از او با استفاده از کارت اعتباری در فروشگاه های محلی. این بود که او اولین بار!

پلیس مودب سریع و دنبال کرد تا با تماس و ایمیل. ما قادر به دریافت بیشتر از ما به سرقت رفته اقلام در روز بعد. ما خوش شانس هستیم که مردان و زنانی که محافظت و خدمت می کنند.

Bethany Stetson

در کارپینتریا من آن پسر (در حال حاضر شوهر) و دو نفر از دوستان او بودند pranking من و دوستم با تزئین ماشین با موارد متفرقه. ما تا به حال فقط توالت-papered خانه خود را. پلیس متوجه پسران در ماشین کشیده و به نام پشت. این بود که به طور مستقیم در خارج از خانه من, بنابراین من می توانید تماشا کنید. سه جستجو شدند و تا به حال هیچ سلاح. بدون الکل و یا مواد مخدر درگیر شدند یا نه.

از آنها خواسته شد به نشستن در محدود, با دست به پشت سر خود را. پلیس نگهداری اسلحه خود را کشیده شده بر آنها تمام وقت است. سرب افسر خشمگین شد و فریاد آنها. زمانی که من آمد در خارج به ماموران او نمی خواست به اتهامات مطبوعاتی که او بارها و بارها با اعمال فشار او را به انجام, او اعلام کرد که اگر او خود را پدر او را "باشگاه سه تن از آنها را مانند یک دسته از بچه های مهر و موم." اسلحه هنوز هم کشیده شده بر روی آنها را به عنوان او گفت: این. همه ما راه می رفت اما آن را مرطوب درک من از پلیس محلی.

نانسی Burkett

من تا به حال هیچ چیز اما خوب تجربه من در برخورد با سانتا باربارا اداره پلیس. در گذشته من تا به حال به گزارش راش بسیار نگران کننده تماس های تلفنی ترسناک به خانه من. پلیس بسیار مهربان بودند زمانی که آنها پاسخ داد و بخش ساخته شده چندین خواستار پیگیری به اطلاع من از آنچه اتفاق می افتد.

من یک پزشکی پاسخگوی دستگاه که رفت دو بار به طور تصادفی. پلیس به سرعت پاسخ داد و دوباره بسیار مهربان بودند.

سال گذشته من شاهد یک سرقت بسته های خارج از درب در ساختمان آپارتمان و گزارش آن به پلیس. من قادر به گرفتن یک عکس از ماشین با رانندگی در حال انتظار برای یک زن که شروع به پریدن کرد به ماشین که با سرعت دور. اگر پلاک نشده بود بسیار روشن در تصویر افسر پاسخ فکر کردم که با تجهیزات اداره پلیس است و آنها ممکن است قادر به افزایش آن. او در زمان یک گزارش بسیار دقیق از من بود و بسیار مودب است.

لمانت سفت

من با دوستم صحبت کردن در خارج از خانه خود را. او زندگی می کند در یک قسمت از شهر است. ما هر دو سیاه و سفید. کسی به نام پلیس در ایالات متحده است. در ابتدا یک ماشین را نشان داد و سپس در نهایت وجود دارد سه یا چهار تیم ملی, خودرو صف پشت سر ما. من به تازگی تبدیل 18, اما من هنوز هم یک جزئی.

یک پلیس آمد تا به پنجره من و به ما گفت که ما اجازه نداشتند به گذشته مقررات منع رفت و آمد آغاز شده است که در یک ساعت و نیم. او را مورد سوال اگر دوست من واقعا زندگی در این محله و به ما گفت کسی که به نام پلیس در آمریکا از آنجا که ما نگاه مشکوک. او سپس گفت: من پارک شده بود بیش از حد دور از محدود کردن. پس از اذیت و آزار ما برای یک ساعت یا بیشتر او و همه دیگر پلیس به سمت چپ. این اتفاق کمتر از یک سال پیش فقط یکی از بسیاری از مسخره برخوردهای من با SBPD.

کریگ مخابرات

بهترین نیروی پلیس بر روی زمین است. بزرگ زمان پاسخ. من فقط آرزو می کردم تقریبا همان عشق و به عنوان حمایت از ما ما را به آتش نشانی. کار بزرگ بچه ها و دهید با توجه به چه مقدار شورای شهر ما تداخل با آنچه شما باید و نباید انجام ندادی.

کلی Bannon

من بسیار تحسین بسیاری از خوبی آموزش دیده و نوع پلیس با یکپارچگی مورد نیاز به تصویب دشوار آکادمی از جمله تست روانشناسی, فیزیکی, تست و چک های پس زمینه است که اطمینان حاصل شود که آنها وارد میدان حق دلیل از خدمت و حفاظت از مردم است.

من شده اند در یک سواری-همراه با یک افسر پلیس در سانتا باربارا و من فکر می کنم که هر کسی که berates پلیس باید ببینید که چگونه آنها تبعیض زمانی که در خدمت جوامع خود. پلیس باید چیزهایی پرتاب وسایل نقلیه خود را, آنها تف به نام به موقعیت های خطرناک با مست و سرکش معتادان و علنا تمسخر رهگذران و بی خانمان. من می خواهم برای دیدن چگونه کسانی که محکوم کردن آنها را بسیار خواهد عمل تحت همان شرایط است.

وجود دارد بسیاری از زنان فوق العاده و مردانی که وارد نیروی پلیس و بله وجود دارد که سوء استفاده از آن افتخار و دستورالعمل ها. اما آن را در مورد زمان آنهایی که خوب بود به رسمیت شناخته شده و مورد احترام فقط به عنوان آنهایی که بد هستند تلویزیونی و اخراج شدند.

من شده اند در یک سواری-همراه با یک افسر پلیس در سانتا باربارا و من فکر می کنم که هر کسی که berates پلیس باید ببینید که چگونه آنها تبعیض زمانی که در خدمت جوامع خود.

ناشناس

من و همسرم شد راه رفتن به خانه یک شب حدود 8:30 p. m. ما آمد در سراسر یک ماشین پارک شده در یک ایستگاه اتوبوس. چراغ بودند اما ماشین بود در حال اجرا نیست و وجود یک مرد سفید کردن پشت چرخ. من به نام پلیس زیرا زمانی که من در زمان یک نگاه بهتر دیدم که یکی از لاستیک های صاف بود و جلو سمت راننده آسیب دیده بود.

زمانی که پلیس وجود دارد و آنها او را بیدار کرد و واضح بود از سخنرانی خود که او مست. آنها مدام به او را به نشستن هنوز و او نگه داشته شدن از وسیله نقلیه خود را. این اتفاق افتاد حداقل چهار بار و هر بار افسر با آرامش پرسید: او را به نشستن به پایین. آنها انجام یک میدان آزمون هوشیاری و او حتی نمی توانید از طریق این آزمون برای اولین بار. آنها گفتند پس از خود ماشین نیست داغ او تا به حال نشده است, رانندگی, به طوری که آنها نمی دستگیری او و ارائه به تماس او را در یک تاکسی. آن را آرام بود و هیچ کس مطرح شده صدای خود را. این است چگونه نقض ترافیک باید ادامه دهید.

از سوی دیگر پدر من که قهوه ای دستگیر شد, برای رانندگی در حالت مستی در حالی که او نشسته بود در یک رستوران. او با پوشیدن چکمه های کابوی و پلیس نگه داشته و در تماس تلفنی با "کابوی" در تمسخر تن. آنها گفتند که او را دیدم رانندگی وجود دارد. پدر من یک آرنج که نمی تواند گسترش تمام راه را و افسران نگه داشته و وادار کردن آن گذشته انعطاف پذیری آن در هر زمان او شکایت کرده است. او صرف شب در زندان شد و تلاش برای جرم و جنایت. هزینه آن پدر و مادر من از 10 ، 000 $دلار و در پایان از پدر من تا به حال به انجام ارزش یک سال از خدمت به جامعه است.

ارین الیزا

کلانتر نمایندگان در ایسلا ویستا رفتن بالا و فراتر از هر روز! آنها باید اداره Narcan به صرفه جویی در زندگی صحبت خودکشی کودکان و نوجوانان خاموش بالکن بی سر و صدا درگیر پدر و مادر به بچه ها دارو و درمان قبل از دستگیری آنها.

هر کسی می تواند در یک سواری-همراه با معاونین کلانتر در I. V. در یک شب من شاهد بیشتر بی احترامی و نفرت نسبت به آنها از من می توانید تصور کنید. بخش غم انگیز این است که آنها بسیار به آن استفاده می شود و آن را رول کردن آنها را و آنها را ادامه خواهد داد. به طور خاص جامعه افسر رابط انجام یک کار شگفت انگیز کار کردن با بچه ها و صاحبان اموال به کنترل حزب محیط زیست است.

دیانا McNeill

من تا به حال کسی در راه رفتن به خانه من در 6:30 am. من به نام 9-1-1 و توزیع کننده باقی ماند در تلفن با من تا SBPD وارد شده است. چهار افسران کمک مرد توسط مسالمت آمیز از بین بردن او از خانه من و گرفتن او را به بیمارستان کلبه. او بدیهی است که اشتباه و خود meds.

Gabriela Dodson

مادرم در حال رانندگی بود به خانه از محل کار. او شب کلاس های ESL پس از آن حدود 9 p. m. او در حال رانندگی بود تا هیلی خیابان و یک ماشین پلیس آمد و پشت سر او با آن چراغ ها و آژیر ، او شوکه شده بود چرا که او هر چیزی را انجام دهید یا حداقل او احساس او به انجام هر چیزی اشتباه است. او متوقف نمی برای چند بلوک است. هنگامی که او پلیس را به پنجره ماشین و پرسید که چرا او نمی کشیدن بیش از حق دور. مادرم پاسخ داد که او می خواست به درایو به یک بخش از خیابان با چراغ سقفی. او می خواست می شود قابل مشاهده است. مادر من در حال حاضر 84 و هر بار که من درایو هیلی من فکر می کنم از ترس به پلیس.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب