شهردار طول می کشد عمل

آن را الهام بخش به شنیدن در مورد تظاهرات اخیر که در جامعه ما است. من آرزو می کنم که من و همسرم می توانست حضور

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

آن را الهام بخش به شنیدن در مورد تظاهرات اخیر که در جامعه ما است. من آرزو می کنم که من و همسرم می توانست حضور داشتند اما COVID نگرانی نگه داشته ما را.

من متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا. پدر من صاحب اصلی از فرناندو بازار در سن آندرس خیابان مادر من زد یک کسب و کار تولید واقع در هیلی خیابان و عمل نشانه کن برای بیش از 43 سال. ما مطرح کرده اند خانواده ما در اینجا, بنابراین سانتا باربارا است.

در طول سال ما شاهد بسیاری از مقامات منتخب می آیند و بروید. اما همیشه وجود دارد برخی از مقامات شما به یاد داشته باشید به دلیل تعهد و تعهد به جامعه ما است. کتی Murillo یکی از این قابل توجه بندگان عمومی است. من تا به حال فرصت به دیدن او ارتباط برقرار کردن با ترکیبات و همواره تحت تاثیر قرار توانایی خود را به یاد داشته باشید نام خود و مسائل آنها ممکن است مواجه شود. او نه تنها با تکان دادن دست و لبخند. او در زمان عمل از طرف شهروندان در جامعه ما است. او صریح عدالت اجتماعی مدافع و حامی خستگی ناپذیر از بسیاری از ما محلی و سازمان های غیر انتفاعی.

من فکر می کنم آن را مایه تاسف است که سازمان دهندگان اعتراض های اخیر از دست داده نزد شهردار دستاوردهای. من نمی دانم که این اطلاعات از چه برخوردی یا چه miscommunications ممکن است رخ داده است. آنچه می دانم این است که کتی Murillo ادامه خواهد داد به کار خستگی ناپذیر به نمایندگی از جامعه ما است و تعهد خود را به عدالت اجتماعی مسائل تزلزل ناپذیر است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب