'نیمه شب انجیل' برای همه نیست, اما آن را نمی کند, سعی کنید به

درجه: 4.0/5.0 برای طرفداران فیلم و انیمیشن مرکزی روایت از "نیمه شب انجیل" است که مطمئن شوید که به احساس تا حدو

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

برای طرفداران فیلم و انیمیشن مرکزی روایت از "نیمه شب انجیل" است که مطمئن شوید که به احساس تا حدودی آشنا است. خلبان شروع به کلنسی (Duncan Trussell) آماده به خود را وارد کنید "infinite universe شبیه ساز" یک دستگاه که تولید عجیب و غریب دنیای جدید هر روز برای کلنسی به اکتشاف. آن dorky و به طور تصادفی جذاب, سرب, مسخره, علمی تخیلی جهان و "adventure-of-the-week" قسمت ساختار به هیچ وجه قلمرو جدید برای سبک تکان به آن الهام در "Rick and Morty," "فوتوراما" و showrunner پندلتون بخش را "ماجراجویی زمان است."

اما به قضاوت "نیمه شب انجیل" صرفا در زمینه تأثیرات آن خواهد بود تا حدودی نادرست است. به عنوان Clancy زمین در زمین 4-169 یک شبیه سازی شده جایگزین جدول زمانی که در آن زامبی ها و قانونی کردن ماری جوانا تظاهرات ستمگري, جهان, خلبان طول می کشد قطعا رمان نوبت: Clancy پادکست های آن است. بقیه قسمت می بیند او در مصاحبه با "دکتر درو" Pinsky, بازیگران به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در مورد psychedelics, تجربه نزدیک به مرگ و مراقبه به عنوان جفت nonchalantly evades رو به رشد زامبی hoards.

این ناهماهنگی بین قسمت را بیش از حد بالا عمل و گاه به گاه فکری گفت و گو — که به تدریج نشان می دهد خود را به یک زندگی واقعی مصاحبه بین Trussell و Pinsky — یک منبع مداوم از پوچ و غیر منطقی کمدی. آن را تا حدودی تو رفتگی در دیوار از نوع طنز و بخشوده می تواند برای ترجیح می دهند بیشتر به طور سنتی انیمیشن خنده دار. وجود ندارد بسیاری از متمایز punchlines به صحبت می کنند; بلکه بسیاری از این بهتر, جوک یافت می شوند در این به طور کلی حقیقی تضاد بین قسمت طرح و پادکست موضوع. این طنز است چیزی از کاهش بازگشت به مخاطبان بیشتر و بیشتر می شود آشنا با نمایش فریم.

در هسته ی اصلی آن, اما, "نیمه شب انجیل" است که واقعا در مورد آن کمدی ارائه شده است. با Trussell و شرکت غواصی را به تدریج سنگین تر موضوع با هر قسمت نشان می دهد بصری متوسط و فراگیر روایت تمایل به عقب به گفتگو. به عنوان یک نتیجه آن اغلب احساس می کند مانند یک پادکست اول و یک روایت کارتون دوم. در واقع بهترین لحظات از "نیمه شب انجیل" استخدام نمایش تصاویر نه تنها به عنوان یک, عجیب و غریب, حیله, بلکه به عنوان خاطره انگیز تمثیل برای ایده هایی که Trussell و مهمانان خود را مورد بحث. "افسران و گرگ" می بیند Clancy و اصحاب بیگانه وحشتناکی eviscerated در یک عجیب و زیبا چرخه زیست محیطی به عنوان Trussell و نویسنده آن Lamott کاوش در الهیات مسیحی را در رابطه با مرگ است. و در "نابودی شادی" Clancy کمک می کند تا یک بی نهایت reincarnating زندانی فرار در حالی که یادگیری در مورد بودایی مفهوم از خود.

"نیمه شب انجیل" قطعا ارائه در ویژوال بخش — کمک بخش مجزا استعداد برای جهان و طراحی شخصیت — اما Trussell را صادقانه و عمیقا شخصی مصاحبه سبک به سرعت می شود نشان می دهد برجسته. از دعوتی و روشنگری سوالات او به شمار ظریف و خنده دار pokes در نمایش دیوار چهارم Trussell به سادگی تابش جاذبه هر دو در شخصیت او به عنوان Clancy و خارج. مهمانان هم آوردن ثروت از بینش به هر قسمت موضوع و مدیریت به توضیح سنگین مفاهیم معنوی approachably و فصاحت. در تئوری نشان می دهد متضاد حالت باید در تقابل با یکدیگر است. اما Trussell و مهمانان خود را حفظ چنین ارتباط صمیمی که بحث های خود را همیشه احساس مهم و عمیق و حتی خود را به عنوان بر روی صفحه نمایش جایگزین در صورت خطر و مرگ حتمی است.

تکمیل هر دو کلمه آن ساختمان و متعالی موضوعی آرمان "نیمه شب انجیل" نیز از ویژگی های باور نکردنی موسیقی متن فیلم. هر قسمت را در نقطه اوج خود شامل موسیقی شماره در سبک اعم از مدرسه و روح به death metal. اما در بین این لحظات آهنگساز جو وانگ با هم روابط lofi نمونه آواز لرزان synths و سازهای کوبه ای سنتی به نفس و سودا صداهای.

همه چیز در نظر گرفته, "نیمه شب انجیل" است که یک نژاد نادر از تلویزیون است که باعث می شود هیچ مصالحه در آن دید هنری حتی زمانی که آن را به معنی انحراف از هنجارها و انتظارات از رسانه است. و اگر چه نشان می دهد این قضیه به عنوان یک نوع از meta-پادکست ممکن است برای خرید به برای برخی از, آن گردد به اندازه کافی با قلب و استعداد به حکم ستایش بالا در همه می شمارد. "نیمه شب انجیل" است که فوق العاده منحصر به فرد و تجربه هیپنوتیزم جایی بین صمیمیت معاصر معنوی پادکست و سورئال طنز تجربی فیلم و انیمیشن. و در بهترین حالت آن "نیمه شب انجیل" melds از نقاط قوت هر دو رسانه به صورت معنوی انگیزه bizarrely خنده دار و عمیق زیبا نتیجه.

تماس با زیتون گرایمز در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب