صبر و شکیبایی به رفتن نگه دارید: یک یادآوری به

من نمی دانم در مورد بقیه از همه شما اما از اواخر من می خواستم به پرتاب در حوله در موارد متعدد. شاید برخی از شم

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

من نمی دانم در مورد بقیه از همه شما اما از اواخر من می خواستم به پرتاب در حوله در موارد متعدد. شاید برخی از شما می تواند مربوط به آن است. دیگران ممکن است استعداد و با انگیزه به عنوان ما تا به حال انجام شده با ترم. و اگر که شما به ما در مسدود ارسال ما claps و سوت! اما برای بقیه از شما که ممکن است احساس مانند شما صبر نازک شدن وقتی که می آید به پایان ترم و یا تکمیل پروژه های مربوط به مدرسه ما می شنوید و احساس می کنید که!

مدرسه و زندگی از دست داده اند و بسیاری از آنها مزه این ترم. با از دست دادن معمول برای بسیاری از صبر و شکیبایی است که با پوشیدن لباس نازک. صبر و شکیبایی را از طریق این ترم برای شرکت در کلاس ها از طریق زوم به دور نهایی, به خانه, به کار در پروژه وجود داشته باشد و به همین ترتیب ممکن است پایین تر از حد معمول است.

اما نکته اینجا است که برای رسیدن خطرناک و مارپیچ از چیزهایی که ما از دست داده اند و یا عدم ما را از صبر و شکیبایی به ادامه رو به جلو است. نکته در اینجا این است به شما نمی دهد! ما در مسدود خواهش از شما نمی دهد و برای پیدا کردن صبر به رفتن نگه دارید تا با همه چیز که شما نیاز دارید و می خواهید به انجام. ما معتقدیم که شما می توانید آن را انجام دهید! منظورم این است که در پایان روز همه ما همیشه می توانید انجام دهید این است که سعی کنید.

اگر ما در مجازی (persian) که شما به احتمال زیاد نمی دانند و بر این باورند که شما می توانید و باید در حفظ و رفتن پس از آن وجود دارد را برای شما به آن را باور! شما از این قدرت برای رفتن (احتمالا بیشتر از شما متوجه) با هر آنچه در آن است شما ممکن است تلاش برای تکمیل.

دادن نیست و به جای آن در ادامه برای رفتن به جلو, شما ممکن است خودتان را به فرصت هایی که شما هرگز فکر نمی کردم ممکن بود! حتما بار ها به خصوص نامشخص در حال حاضر. اما با عدم قطعیت و پیدا کردن صبر و شکیبایی است که عدم قطعیت را به پایان برساند همه چیز ما را شروع کرده اند آمده ممکن است یک شادی نتیجه. و اگر نه, شادی, شاید لحظه ای دیگر برای یادگیری است که همیشه همراه.

البته این کل "ادامه نمی دهد!" احساسات با یک دانه نمک است. نه فشار خود را در راه است که سمی هستند به سلامت خود و آگاه از آنچه شما نیاز به انجام به احساس و پایدار می شود.

وجود دارد برخی از چیزهایی که ما به سادگی نمی باید کنترل بیش از, و آن را کاملا معقول و منطقی به احساس گرفتار کردن و راکد! اما ما همچنین باید سعی کنید به گیر وجود دارد, در آن احساسات گرفتار کردن. ما باید سعی کنید برای پیدا کردن لنت نقره ای و انگیزه برای حفظ خودمان پر رونق!

بنابراین اگر شما در "پرتاب در حوله" حالت در لحظه آهسته برای یک ثانیه را یک نفس و به یاد داشته باشید که شما باید این رو. بیمار با خودتان و چیزهایی که شما بودند با هدف انجام داده و نگه دارید و برای پیدا کردن اعتماد به نفس به حرکت رو به جلو خود را با وظایف و شرایط و اهداف.

به طور طبیعی این است که همه آسان تر از انجام گفت. ما در مسدود می دانید که! اما این بدان معنا نیست که ما در حال رفتن به می گویند آن را به هر کسی که به دنبال تشویق! ما فقط در اینجا به شما یک یادآوری دوستانه.

تماس با Gina رایت [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن