بازیکنان پست: حتی بدون ارشد فصل بیس بال ستاره را به یاد داشته باشید آنچه که تیم به دست آورد

دیلون Gebler برای York Daily Recordمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020این داستان بخشی از مجموعه م

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

این داستان بخشی از مجموعه ما و بازیکنان در پست های که در آن دانش آموزان ورزشکار در GameTimePA منطقه تحت پوشش این فرصت را به خود را به ما بگویید دست اول داستان است. اگر شما می خواهم به شرکت اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر.

دیلون Gebler ارشد در گیتزبرگ دبیرستان خواهد شد و بازی بخش من بیس بال در New Jersey Institute of Technology. او یک عضو کلیدی Gettysburg تیم بیس بال که رفت 21-5 و برتر منطقه 3 کلاس 5A عنوان بازی فصل گذشته. رزمندگان به احتمال زیاد می شده اند یک مدعی در لیگ منطقه و در سطح دولت در این فصل است. این Gebler کلمات:

در پایان فصل 2018 ما Gettysburg تیم بیس بال بود دل وقتی فصل به پایان رسید در منطقه 3 برگشتی.

پس از یک سال بزرگتر شدن و سریع تر و قوی تر از ما رفت و به فصل گذشته که مایل به ثابت کند که چرا ما سزاوار آن را عمیق تر به postseason.

ما شروع به آهسته اما ما در نهایت کار ما راه را به طولانی ترین رگه برنده این Gettysburg تیم بیس بال تا به حال دیده — 17 برنده است. آنچه که ما از لحاظ آماری باور نکردنی است.

ما تعجب رقابت ما در روز و روز را. هیچ کس در تیم ملی ما بهتر از دیگری است و هر یک از ما در خدمت یک هدف در هر پیروزی است. برنده برای ما آغاز شد و در کلاس درس آن شروع شد و در تیم ما "بال شب" در پایک در Gettysburg و آن آغاز شد و قبل از ما حتی فکر در مورد ورزش.

بیشتر: Gettysburg بازیکن بیس بال می رود از هیچ ارائه می دهد به بخش من مرتکب

بیشتر: بازیکنان پست: چگونه یک محلی والیبال بازیکن تبدیل به یک رهبر در یک زمان سختی

که جایی است که ما ساخته شده است روابط ما است که ما را مجموعه جدا از هر کس دیگری. ما ضرب و شتم لمپتر عشق — 2019 5a دولت-دونده و ما ثابت کردیم برای خودمان در منطقه 3 قهرمانی بازی (یک 5-3 دست به سرو صخره) چرا ما بهترین تیم در این زمینه شاید نه تیم برنده اما بهترین تیم.

ما معتقد Gettysburg منطقه دبیرستان بیس بال تیم که قرار بود به افراشتن یک دولت جایزه قهرمانی در سال 2020 است. یک سال ما هرگز بازگشت و یک سال ما همیشه فکر می کنم از آنچه "می بوده است." من می خواهم برای تشکر از همه حامیان ما به صورت چسبیده با ما این 4 شگفت انگیز سال و من می خواهم برای تشکر از هر کس پشت صحنه که در حال ساخت صدای ما شنیده می شود.

تماس با ما

هر دانشجو-ورزشکاران علاقه مند در کمک به بازیکنان در پست می توانید با ما تماس بگیرید در اینجا.

نیویورک/آدامز شهرستان: مت Allibone (mallibone@ydr.com)

لبنان, شهرستان: پت Huggins (pathuggins@ldnews.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: داستین لوی (dlevy@eveningsun.com)

نیویورک/آدامز شهرستان: Kevin Moore (kemoore@ydr.com)

فرانکلین/Fulton شهرستان: Dan Sostek (dsostek@publicopinionnews.com)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن