مدعیان بیشتر سرکش تر از همیشه در 'نفرت برای فروش,'

درجه: 4.5/5.0 برای بسیاری از گروههای راک کلاسیک به آیکون وضعیت می تواند یک شمشیر دو لبه است. هیچ Metallica آلب

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

برای بسیاری از گروههای راک کلاسیک به آیکون وضعیت می تواند یک شمشیر دو لبه است. هیچ Metallica آلبوم منتشر شده بعد از گروه eponymous 1991 شاهکار مثلا شده و قادر به فرار از سایه های اولیه آن thrash metal صدا. در آلبوم جدید خود به نام نفرت برای فروشاین مدعیان با موفقیت احیای امضای خود را سبک در حالی که همچنین کاوش های جدید برای تلفن های موبایل در یک tracklist پر از جواهرات است.

Frontwoman Chrissie Hynde شدیم مدعیان در سال 1978 است و باقی مانده این گروه تنها سازگار عضو. نفرت برای فروش است Hynde اولین آلبوم استودیویی با مدعیان " جدیدترین صف. در نفرت برای فروش, Hynde سهام تمام آهنگسازی اعتبارات با سرب گیتاریست جیمز Walbourne که به گروه پیوست و در سال 2008. نفرت برای فروش نیز نشانه بازگشت درامر مارتین اتاق که تنها عضو بازمانده از اصلی مدعیان صف و گذشته انجام شده در سال 2002 را شل پیچ.

Standout آهنگ در این آلبوم است که "شما نمی تواند صدمه دیده است یک احمق" یک روح R&B تصنیف در مورد ساده لوحی یک سردستهزنان خواننده اپرا است که "بیش از حد جوان برای سن او است." Hynde را شرجی صدای heartful و درونگرا در یک جاذب, گروه کر است که ارائه می دهد تا راک حکمت: "شما نمی تواند صدمه دیده است یک احمق/ بنابراین حتی نمی امتحان کنید/ دلیل واقعی احمق ها/ آیا با قوانین بازی." Hynde را آوازی دلاوری نیز نشان داده شده در "شاید عشق است که در نیویورک" بدبینانه grungy, نگاهی بر رمان و یا فقدان آن در قلب شهرستان. در اینجا Hynde حفظ تعادل بین ریگ و ملایم است که یادآور کلاسیک مدعیان بازدید مانند سال 1982 را "پشت در باند های زنجیره ای."

نفرت برای فروش و همچنین ویژگی های چند تاول راک که منعکس کننده مدعیان' پانک ریشه. در این میان مهمترین عنوان آهنگ Hynde را سوزاننده انتقاد از سمی مردانگی در rock 'n' roll. Hynde که فعال بود در '70s انگلیسی, صحنه پانک قبل از تاسیس این مدعیان است که در یک موقعیت بهتر از هر کسی به طعنه در فیلم معتاد خود اعلام کرد عربستان "فرفری زبان" و "کک در جیب خود." اتاق به ارمغان می آورد "نفرت برای فروش" زنده با سنگین, chugging آهنگ درام است که کاملا متعادل توسط Walbourne را تحریف ریف و پژمرده تکنوازی. اتاق و Walbourne همچنین درخشش در "چمن حسابدار, پدر,," یک, punchy, snarling لحن است که در می یابد Hynde جزئیات سوء استفاده از یک philandering عاشق که "خود را نگه می دارد مشخصات پایین" را به عنوان او دو بار ،

اعتیاد به مواد مخدر, لمس در "نفرت برای فروش" می شود عمده موتیف به عنوان این آلبوم پیشرفت می کند. در آهنگ دوم "وزوز" Hynde کست عشق به عنوان یک مواد مخدر تاسف خوردن کثیف طبیعت وسواسی ارتباط بدون صدایی کلیشه. Hynde را صدای صاف و ابریشمی بیش از یک موج overdriven گیتار به عنوان او می خواند: "Love oh love/ من فقط می توانم ثابت شما واقعی/ با خارش و تب/ اثبات برای یک مؤمن." نفرت برای فروش revists اعتیاد با قهر فوق العاده ملودی جاذب در "جستوجوی راه رفتن" شامل موهن Hynde sneering گاز گرفتن انتقادات بالا وزوز گیتار و خشن درام آهنگ.

نفرت برای فروش به شرح زیر است تا "جستوجوی راه رفتن" با خوشبینانه تر "نمی خواهم به این تنهایی" که بر متناقض طبیعت بسیاری از breakups. اتاق های' تام-تام ضربت زنی است که کاملا نور همراه با Walbourne گردونه گیتار ارائه کامل پشتیبان گیری به عنوان Hynde آواز می خواند "خوب من نمی خواهم به این تنهایی/ هر چند از دست دادن شما تسکین بود/ از زندگی با یک مرد تنها/ عاری از اخلاق یا عقیده." "نمی خواهم به این تنهایی" و "من نمی دانم که برای جلوگیری از" در حال متناقض هر دو تصفیه شده و خام است. هر دو آهنگ های غیر قابل انکار را تشخیص مدعیان صدا اما ترکیب جدید می افزاید: تاب و منحصر به فرد به فرمول.

نیک ویلکینسون باس می درخشد در "رعد و برق مرد" بزرگترین خروج از مدعیان سنتی ballpark. یک رگی تحت تاثیر slow rock آهنگ شاد "رعد و برق مرد" می افزاید: تنوع و نگه می دارد متنفرم برای فروش از احساس راکد. بسته شدن آهنگ پیانو تصنیف "گریه در" تنها مسیر نیست که به طور کامل زمین. تن است که تقریبا maudlin در مقایسه با بقیه از نفرت برای فروشاما مسیر با اینحال بیشتر ویترین Hynde قابل توجه خواننده و عمیق شعر. مدعیان' fresh, پویا صف همراه با Hynde را صدای همیشه سبز باعث نفرت برای فروش دلربا تلاش است که کاملا مناسب برای این گروه افسانه ای را آلبومها.

تماس با نیل Haeems در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب