مشکل با مدل های

به محض این که خبر شکست از رمان coronavirus ما همچنین شروع به شنیدن از اهمیت مدلسازی و عبارت است که خواهد آمد ب

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

به محض این که خبر شکست از رمان coronavirus ما همچنین شروع به شنیدن از اهمیت مدلسازی و عبارت است که خواهد آمد به اکو در همه گوش ما:

"اگر ما تنها یک مدل بهتر است."

قلب من می رود به هر کس در تلاش برای تصمیم گیری به عنوان آن به نظر می رسد هیچ راه حل های آسان. بسیاری از رهبران ما به تصویب رسید و مدل به کمک در صورت عدم اطمینان. جورج جعبه توضیح داد: مشکل با مدل های موجز: "همه مدل ها در اشتباه هستند اما برخی از آنها مفید است." مقاله اخیر در اقیانوس اطلس با عنوان "باور نمی COVID مدل" استدلال می کند که اگر چه مدل های ناقص هستند و به ندرت پیش بینی آینده ما باید چسبیده به آنها به هر حال آنها به عنوان کمک به ما آدرس بدترین حالت.[1] فرستادن روبات به غارها و پناهگاه تونل میادین مین و رادیواکتیو محیط, من آموخته ام این مشکل با توجه به استاتیک ،

آنچه که ما می توانند یاد بگیرند از روبات

رباتیک یک دامنه که در آن این همه می آید به زندگی است. بسیاری از roboticists استفاده از شبیه سازی به kickstart پروژه های خود را, اما زمانی که نتیجه مغز قرار داده شده است به یک فیزیکی ربات ممکن است در تلاش برای پیوند آن مدل به این وقایع در جهان پر هرج و مرج در اطراف آن. مخمصه ما مقامات بهداشت عمومی و سیاستمداران خود را در پیدا کردن است نه حقانیت.

رادنی بروکس از بنیانگذاران iRobot اظهار داشت که هر شبیه سازی محکوم به موفقیت است. آنچه که او به معنای این است که در یک استاتیک مدل, موفقیت, می تواند (و معمولا) تضمین شده است. هنگامی که از مدل هرج و مرج در دنیای واقعی در تراوش و همه چیز بلا استفاده می رود. بیشتر نامشخص و پویا وضعیت ویرانگر تر است وابستگی به مدل. هنگام مواجهه با ناشناخته ها, ربات, هوش مشخص می شود نه با پایبندی به یک استاتیک مدل اما با اقتباس — زمینه حساس پاسخ هدایت مستمر بازخورد.

زمانی که COVID اول پرورش آن سر و عبارت های اجتماعی فاصله استفاده شد, من نمی تواند کمک کند اما بلافاصله فکر می کنم من در اوایل کار در swarms از روبات ها است. در دارپا در '90s ما توسعه یافته جهان برای اولین بار 100 ربات swarms برای وزارت دفاع و بالغ تکنولوژی برای نقشه برداری از تابش بالا و پیدا کردن نشت مواد شیمیایی. دیگر رباتیک پروژه های متمرکز بر هوش شناختی وابسته به نقشه ها و روبات ها سعی کردند به همین دلیل در مورد همه چیز را در مدل خود را. وقتی همه چیز تغییر آنها نمی تواند کشف کردن آنچه به انجام به دلیل اقدام خود وابسته در مدل های قدیمی. در مقابل ازدحام روبات ها استفاده نمی کند ، به جای پایگاه رفتار خود را بر روی نقشه های آنها بر اساس آن در هر یک از دیگر. آنها همیشه به جلو منتقل شده و حتی در صورت عدم اطمینان به طور مداوم تطبیق با هرج و مرج تمام اطراف آنها را.

این بود که فقط مه از نبرد که نیاز به سازگاری. کار با یک پیشرو در تجهیزات سنگین شرکت ما طراحی یک ربات ها است که می تواند در ساخت یک نقشه از یک حیاط ساخت و ساز. با بسیاری از قیچی بالابر بود: در طول شب فقیر ها می تواند به ندرت کامل آن نقشه و یا تضمین یک مسیر امن. آن پناه در محل انتظار برای یک مدل بهتر است. در مقابل من ازدحام روبات ها بیشتر شبیه به سوسک. آنها بررسی بسیار کوچک اما به طور مداوم یاد گرفته و اقتباس شده است. برای این روبات به روز رسانی نرخ ساختگی مبتنی بر مدل برنامه ریزی است.

در هنگام ارسال روبات به خطرناک محیط های پویا و من شگفت زده قدرت ازدحام هوش. رباتها آموخته در پرواز و نحوه تعامل آنها به عنوان کمک به یکدیگر وفق دهند. رفتار خود را رانده شد تا حد زیادی با چیزی که ما به نام پتانسیل های اجتماعی زمینه -- و نه بیش از حد متفاوت از اجتماعی فاصله. این نظیر به نظیر, رفتار چیزی است که سیستم های بیولوژیکی انجام این کار خوب – مورچه ها و زنبورها گله از پرندگان مدارس از ماهی خال مخالی, فوتبال, بازیکنان و کارگزاران بازار سهام. ما همه در بهترین ما هنگامی که ما اقدام با توجه به ما نزدیکترین همسایگان در پاسخ به حوادث واقعی در اطراف ما. استاتیک مدل با این تداخل داشته باشد.

پیدا کردن یک راه حل

پس چه جایگزین ؟ آن سخت است برای برنامه ریزی برای ناشناخته است. پاتون می گویند که قصد بیرون رفتن از پنجره به لحظه اولین شات از کار اخراج شده است. پاتون تصمیم گرفتند برای آماده سازی برنامه ریزی نیست. یک درس از رمان کرونا ویروس است که هر دو احساس ما از بودن در کنترل و باور ما این است که ما با موفقیت می تواند مدل جهان ما توهم هستند. ما باید در حال حاضر به درک این. ادوارد لورنز, پدر, مدرن, هواشناسی چندی پیش توضیح داد که فلپ از یک پروانه بال در یک بخش از جهان می تواند یک گردباد در سمت دیگر این سیاره است. مگر اینکه مدل شما که فلپ آن ممکن است معتبر است. مدل خود را می تواند بال پروانه در آن است. اما آن را نمی کند. آن را به اشتباه به مدل های, اما ما باید آنها را به آنچه آنها عبارتند از: فرضیه بر اساس اطلاعات ناقص. مهم ترین چیز در شرایط پویا مانند COVID-19 بحران است که به سرعت وفق دهند. آن را به عنوان مهم به راست به عنوان آن را به آماده شود و سپس به طور مداوم به روز رسانی برنامه های خود را بر اساس آنچه که اتفاق می افتد... نه بر اساس استاتیک مدل.

امیدوار کننده ترین راه برای انجام این کار است تماس, ردیابی بر اساس موقعیت یابی دقیق. یک طرح جدید در اتحادیه اروپا به رسمیت شناخته شده است این نیاز است و برنامه ریزی برای استقرار در مقیاس بزرگ هرگز قبل از دیده می شود تلاش برای فعال کردن تماس ردیابی با استفاده از همکار به همکار موقعیت.[2] اتحادیه اروپا به رسمیت می شناسد که نه GPS نه کدهای QR می توانید انجام تماس ردیابی موثر است. کدهای QR نیاز به ثابت عمدی استفاده از تلفن خود برای اسکن کدهای هر کجا که شما بروید. GPS به سادگی ارائه نمی دهد قابلیت اطمینان و یا دقت و به راحتی می توانید با 30meters در یک شهر عادی. بلوتوث ارتباطات موجود بر روی اکثر تلفن های هوشمند ارائه می دهد فرصت فوری به تصویب نظیر به نظیر ازدحام مبتنی بر ارتباطات است. در این مدل دیجیتال handshakes دائما در حال ارسال از تلفن خود را به همسایگان خود برای کمک به پیگیری که شما را در تماس با آمده. این در حال حاضر سعی شده است در سنگاپور با استفاده از TraceTogether برنامه با نتایج دلگرم کننده است. سنگاپور از آن استفاده می شود به نگه داشتن COVID-19 عفونت در صدها و آن را نشان دهنده یک گام بزرگ به سمت ازدحام هوش.

متاسفانه این نیاز مردم را به انتخاب کردن در و دقت است نه آنچه که ما می خواهم آن را به. کار برای برجسته فرودگاه من به تازگی تجزیه و تحلیل چالش های مرتبط با ردیابی افراد و وسایل نقلیه با استفاده از بلوتوث. آثار آن را به یک نقطه اما دقت و سوال برانگیز است. بلوتوث سیگنال سفر می تواند تا 100 متر و سیگنال منحرف کردن سطوح در راه های غیر منتظره. با بلوتوث-محور استراتژی ما می تواند در نهایت quarantining حدود دو رديف بیشتر مردم از ما واقعا نیاز به.

امیدوار کننده تر از گزینه این است که بر اساس Ultra-wideband در حال حاضر تعبیه شده به هر جدید اپل تلفن و به زودی در گوشی های آندروید به عنوان به خوبی. Ultra-Wideband رادیو ارسال نظیر به نظیر پیام های است که اجازه می دهد هر گوشی نه تنها پیگیری که آن را در تماس با آمده اما همچنین افزایش GPS به عرض سانتی متر است. پس از نصب UWB به خیابان های منهتن برای یک بخش از حمل و نقل پروژه ما نشان داد که ما می تواند محدود کردن موقعیت با خطای کمتر از 10 سانتی متر – ایده آل برای خودروهای هواپیماهای بدون سرنشین و یا تماس با ردیابی. هر تلفن محلی خود را در اشاره به همسایگان خود را, بنابراین به جای استفاده از شبکه خود را تعیین موقعیت گوشی خود را محاسبه موقعیت خود را و شما مالکیت محل سکونت خود را داده است. این تغییر پارادایم از جهانی به محلی که برای شما بهتر است نه تنها از نظر دقت اما همچنین بهبود حفظ حریم خصوصی و امنیت. UWB مبتنی بر میکرو-موقعیت کاملا متناسب با هدف ازدحام هوش را قادر می سازد نه تنها تماس با ردیابی اما بهتر جریان ترافیک, سوار های هماهنگی و ایمنی.

تبدیل شدن به ازدحام

ما لازم نیست برای تبدیل شدن به مورچه ها و زنبورها اما ما نیاز به در آغوش اصول ازدحام هوش. که با توجه به ازدحام رویکرد عناصر کلیدی عبارتند از: 1) تاکید بر نزدیکترین همسایه تعامل; 2) continuous عملی بازخورد; 3) به روز رسانی سریع رای; 4) بافت حساس رفتار; 5) استفاده اتفاقی برای یادگیری و انطباق.

می خواهید بدانید که چه ازدحام پاسخ به COVID-19 خواهد بود ؟ در نظر تایوان که یکی از قدیمیترین کشورهای به پست COVID-19 موارد است. آن استفاده می شود هرگز اقدامات سخت گیرانه و یا نهاد یک مستند اما به جای تمرکز بر تطبیق سریع با استفاده از تماس با ردیابی به عنوان بازخورد مستمر. همین رویکرد در نظر گرفته شد در کره جنوبی و سنگاپور با نتایج دلگرم کننده است. به جای آن ما تصمیم به تمرکز بر روی یک مدل بر اساس دیتای قبلی. ما در حال حاضر می دانیم که سه تا از بزرگترین عوامل در مدل های ما – عفونت نرخ مرگ و میر و نیاز به فن — گمراه کننده بودند.[3],[4]

عشق ما از مدل مبتنی بر کنترل متمرکز است و باعث از دست دادن مهم جنگ است. مهم ترین جنگ است. با توجه به ذهن ما مجموعه ما پیچیده مدل های ما را دقیق. با توجه به ازدحام مبتنی بر درک از هوش COVID -19 دقیق تر از ما. آن است که بیشتر پاسخگو و غیر متمرکز است و به هیچ وجه منصرف هرج و مرج و یا غیر قابل پیش بینی از دنیای واقعی است. به مقابله ما باید خودمان را تبدیل به "ازدحام." کرونا ویروس به ما نشان داد که همه ما ملزم به ما نزدیکترین همسایه است. در ازدحام موفقیت حداقل به ما کمک می کند تا همه ما است. اگر ما تضعیف همسایگان ما با امتناع آنها را تمیز و آب و بهداشت و بهداشت پیدا کنیم که همه ما خیلی بیشتر احتمال دارد به بیمار می شود.

این اشتباه است که می, مدل, اما ما نیاز به اطمینان از مدل های در حال کمک به ما آماده و پاسخ نه برگرفته از ترس. FDR معتقد بودند تنها چیزی که ما باید بترسیم. در آن نور ویروسی گسترش اضطراب ممکن است ما بزرگترین نگرانی. به جای نگاه کردن به ما واقعی همسایه — که عمدتا فقط راه رفتن سگ خود را — ما مشروط به متمرکز بر ترس است. در عوض ما باید fixating در هر یک از دیگر و جوامع محلی ما.

ما نیاز به انطباق سریع تر است. ما نیاز به حرکت به جلو با وجود عدم قطعیت است. وجود دارد یک عبارت من زمزمه به رفتار کد تمام ربات های من: هنگامی که در شک, حرکت رو به جلو است.

به عنوان مدیر عامل شرکت W8less آقای Bruemmer پیشرو در مقیاس بزرگ تلاش برای ایجاد نسل بعدی GPS برای "اینترنت همه چیز در حال حرکت." او تاسیس 5D رباتیک — که او به مدت هشت سال به رهبر صنعت در رباتیک و استقلال قبل از آن را به دست آورد و در سال 2018 و مشغول به کار در مقیاس بزرگ رباتیک برنامه برای ارتش و نیروی دریایی سازمان حفاظت محیط زیست نقطه و DARPA.


[1] https://www.theatlantic.com/technology/archive/2020/04/coronavirus-models-arent-supposed-be-right/609271/

[2] https://venturebeat-com.cdn.ampproject.org/c/s/venturebeat.com/2020/04/09/can-a-coronavirus-tracking-app-be-both-effective-and-privacy-centric/amp/

[3]https://www.bmj.com/content/369/bmj.m1375?=&utm_source=adestra&utm_medium=email&utm_campaign=usage&utm_content=daily&utm_term=text

[4] https://time.com/5820556/ventilators-covid-19/

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن