'جای مناسب برای من:' Field hockey player مامان زیر را قدم به قدم در بخش راه

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:56 PM EDT مارس 12 سال 2020شرقی نیویورک junior, Kelsey فلیکس فقط او کا

توسط NEWSWORLDS در 23 اردیبهشت 1399

شرقی نیویورک junior, Kelsey فلیکس فقط او کالج, تصمیم, اما او شناخته شده در حالی که در آن او می خواست برای رفتن.

زمینه ستاره هاکی دروازه بان علاقه مند شده است در لاک هیون واقعا برای برخی از زمان. او برای اولین بار صحبت کرد با این برنامه مربیان در کلاس هشتم و لذت بردم چندین بار به مدرسه.

پس از آن تعجب آور بود زمانی که او اعلام کرد تعهد خود را به من بخش برنامه در روز دوشنبه.

"من همیشه احساس می کنم که لاک هیون بود که در آن من می خواستم برای رفتن" فلیکس گفت. "من فقط همیشه دیدم آینده من وجود دارد."

در حالی که او نگهداری می شود که آن را به طور کامل تصمیم او فلیکس بود که برخی از خانواده نفوذ است.

مادر او و دبیرستان سر مربی Steph فلیکس, بازی هاکی برای قفل پناهگاه و برنده سه بخش II ملی قهرمانی با عقاب طاس در 1990s. Steph نیز تا به حال یک ازمایش با آمریکا تیم ملی در سال 1993.

پس دوباره آن را هیچ جای تعجب است که Kelsey به پایان رسید تا در یک مسیر مشابه به مادر.

"این در مورد من نیست. من تا به حال زمان من در آفتاب" Steph فلیکس گفت. "من واقعا به او افتخار برای تصمیم گیری در خود. ما بحث در مورد جوانب مثبت و منفی و به نظر می رسید مانند یک تناسب کامل است."

اضافه شده Kelsey: "(من حرفه ای) قطعا نهفته من کمی چون من می خواستم به دنبال او قدم به قدم. اما من فقط می دانستم که آن را به جای مناسب برای من است."

بیشتر: "شما را به قبول آن است:" چگونه YAIAA ورزشکاران در حال مقابله با فکر از دست نجومی

بیشتر: "همیشه در زندگی من:' هاکی روی چمن تیم تظاهرات در اطراف هم تیمی پس از مرگ نامادری

چرا لاک هیون بود مناسب

در سراسر دوران کودکی او Kelsey بود به خوبی آگاه چقدر موفقیت او تا به حال در کالج حرفه ای.

او گفت: Steph را اغلب "نشان دادن" زمینه هاکی توپ که به مناسبت گرامیداشت روز ملی عنوان او به دست آورد.

"من فقط می خواهم به بحث در مورد زمینه هاکی توپ چرا که او می خواهد سعی کنید به استفاده از آنها به عمل" Steph گفت: با خنده. "به همین دلیل."

بدون در نظر گرفتن وجود دارد مقدار زیادی از داستان در مورد عقاب طاس رشته هاکی در فلیکس خانوار در طول سال و Kelsey ملاقات های متعدد در لاک هیون فارغ التحصیلان که مربی به صورت محلی.

هنوز Steph تا به حال هرگز به او فشار پدر به بازی هاکی روی چمن. Kelsey توسعه یک شور و شوق برای ورزش در سنین جوانی و واقعا به آن هنگامی که او شروع به بازی دروازه بان.

او ثابت شود طبیعی در موقعیت.

Kelsey شده است یکی از YAIAA برترین بازیکنان پس او شروع به دبیرستان شده و رتبه بندی به عنوان یکی از کشور بالای 50 استخدام در کلاس 2021 توسط Max هاکی روی چمن. او بود همه انتخاب کشور در دو سال گذشته کمک کرده است و شرقی نیویورک را متوالی منطقه 3 حذفی حضور در آن span.

این فصل فلیکس ارسال شده 10 shutouts و یک 1.09 اهداف-علیه متوسط و کمک به شرق نیویورک رفتن 15-6.

"او رشد کرده است به یک رهبر در زمینه" Steph فلیکس گفت. "بسیاری از دختران دیگر واقعا احترام به دستاوردهای او و او به ما کمک کرد تا مجموعه ای از بسیاری از برنامه ثبت و به پلی آف."

Kelsey همچنین نگاه غربی و ویلیام و مری اما مصمم قفل هاون خواهد بود مناسب به دلیل آن نزدیکی به صفحه اصلی (این حدود دو و نیم ساعت رانندگی از Wrightsville) و آن را قوی بهداشت و وزارت علوم.

لاک هیون انتقال به اینکه من بخش برنامه در سال 2004 و رقابت در اقیانوس اطلس-10 کنفرانس. عقاب طاس رفت 11-8 فصل گذشته به پایان رسید و دوم در این کنفرانس است.

عقاب در حال رهبری یکی از رشته هاکی افسانه ای مربیان در پت رودی که بیش از 600 حرفه ای برنده در 42 سال کار حرفه ای با آخرین 24 آینده در لاک هیون. این Hall of Famer بازی های برگزار شده در مدرسه برای مربی سابق شارون تیلور که او نیز سر مربی در طول Steph فلیکس بازی حرفه ای است.

به اندازه کافی جالب توجه Steph و رودی استفاده می شود به رقابت در برابر یکدیگر در یک باشگاه هاکی لیگ برتر در منطقه لنکستر.

"این دیوانه به فکر می کنم," کلسی گفت. "شما هرگز فکر نمی کردم که مادر من می خواهم که در برابر بازی مربی دانشگاه من."

نگه داشتن هاکی روی چمن و خانه جداگانه

Steph بستری وجود دارد می توان به "سکسکه در امتداد جاده" هنگامی که پدر و مادر و مربیان کودک خود را.

اما در بیشتر قسمت ها او و Kelsey لذت صرف زمان بیشتری را با هم با شرق نیویورک برنامه. در حالی که Steph تا به حال مربی در سافتبال بانوان جوانان او نیست مربی او در زمینه هاکی تا او کردم شرقی نیویورک در سال 2017.

و هر چند که بحث در مورد این ورزش در تمام آنها سعی کنید به نگه داشتن ارتباط خود را در این زمینه جدا از خود یکی در خانه. در راه خانه از آنها سعی کنید به بحث در مورد چه چیزی برای شام به جای rehashing هر جزئیات در مورد یک پیروزی و یا از دست دادن.

"من احساس می کنم مانند آن را آورده ما را به یکدیگر نزدیکتر" کلسی گفت. "این فقط یکی دیگر از چیزی که ما می توانیم بحث در مورد. ما می توانیم بحث در مورد چگونه به ساخت و نه فقط من به عنوان یک بازیکن اما این برنامه در شرقی. و من می توانم ایده های گزاف گویی کردن از او."

این جفت ارز گفت که مقدار زیادی از وقت خود را صرف کار بر روی رشته های ورزشی در کل. نه تنها Kelsey نیز انجام شده و سافتبال بازیکن اما خواهر کوچکتر او دانشجوی سال اول کندال امیدوار کننده است و هاکی بازیکن بسکتبال است.

Kelsey نقش باشگاه هاکی روی چمن در, شبح وار گوشه در لنکستر اما در حال حاضر در حال کار کردن بر روی خود را با ورزش های تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. او گفت که او کار بر روی او رفت و آمد و رفتن برای اجرا می شود در حالی که تماشای آموزشی اجرا شده توسط سازمان است که همکاری با ایالات متحده آمریکا هاکی روی چمن.

در حالی که او هنوز یک فصل از دبیرستان رشته هاکی در سمت چپ Kelsey هیجان زده است که او می تواند بازی در یک کالج نزدیک به اندازه کافی برای او و مادر به نگه داشتن تماشای او.

"من عاشق این محل و آن را آسان خواهد بود برای خانواده من برای دسترسی به," کلسی گفت. "حمایت خود را واقعا مهم است و من دوست دارم که آنها قادر خواهید بود به بازدید از بسیاری."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن