سانتا باربارا کانتی آتش ایمن شورای جدید راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی

بخشی از زندگی در یک آب و هوای مدیترانه ای و بهره گیری از مزایای ما در مجاورت محیط زیست طبیعی است مسئولیت به آ

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

بخشی از زندگی در یک آب و هوای مدیترانه ای و بهره گیری از مزایای ما در مجاورت محیط زیست طبیعی است مسئولیت به آمادگی برای مقابله با آتش wildland که مکرر در این منطقه است. در سال 1997 یک گروه محلی تشکیل شده برای تقویت پیوند بین خدمات آتش نشانی سازمان های خصوصی و شهروندان و کمک به اعضای جامعه آماده شدن برای آینده آتش سوزی. سانتا باربارا کانتی آتش ایمن شورای اسلامی در ادامه به این روز با همان ماموریت آن تا به حال برای 23 سال – برای ترویج آتش سوزی و ایمنی در شهرستان سانتا باربارا از طریق آموزش و پرورش و عمل است.

برای خدمت بهتر این ماموریت آتش ایمن شورا با استفاده از حق عضویت و کمک مالی از اقیانوس آرام گاز و برق به راه اندازی یک وب سایت جدید – www.sbfiresafecouncil.org. این پلت فرم آنلاین را فراهم می کند Santa Barbara County ساکنان با یک میزبان از منابع برای کمک به درک خود را از خواص منحصر به فرد و در معرض خطر از آتش سوزی; ارائه می دهد ابزار برای کاهش این خطرات چنین جامعه Wildfire طرح حفاظت و FireWise ایالات متحده آمریکا و آماده! مجموعه! برو! برنامه فراهم می کند دسترسی به مقالات منتشر شده در مورد موضوعاتی مانند تاریخچه آتش از شهرستان سانتا باربارا آب و هوا و آتش, محیط زیست و مدیریت ریسک; و شامل اطلاعات فعلی در آتش سوزی سوختن در سراسر کالیفرنیا.

به طور معمول آتش ایمن شورای ملاقات هر ماه در سانتا باربارا شهرستان در دفتر مدیریت اضطراری در Goleta. این جلسات برای عموم آزاد و شامل سخنرانیها از کارشناسان محلی در موضوعاتی مانند محیط زیست آتش, آتش, رفتار, پوشش گیاهی, مدیریت بازسازی زیستگاه بهبود زیرساخت های آب و خدمات و برنامه ریزی شرایط اضطراری. ارائه ثبت و در دسترس ساخته شده برای مشاهده بر روی وب سایت جدید. با توجه به این محدودیت در حال حاضر در تجمعات عمومی آتش ایمن شورای میزبانی خواهد کرد خود را در جلسات آنلاین برای آینده قابل پیش بینی. جلسات ماهانه و همچنین سایت های ارائه فرصت ها برای اعضای جامعه برای تبدیل شدن به بخشی از راه حل برای چالش های آتش به شمار به ما wildland urban interface مناطق.

با توجه به Santa Barbara County Fire Chief, علامت Hartwig: "سانتا باربارا کانتی آتش امن یافته و ارزشمند همکاری با همه آتش سازمان در شهرستان کمک به ارتقای ایمنی آتش سوزی برای جوامع ما است. آنها انجام داده اند به این طریق بسیار موثر کمپین آموزش عمومی در حال حاضر برجسته در وب سایت جدید خود را. آنها را درگیر متعدد در اعطای بودجه پروژه هایی که کمک کرده اند پشتیبانی آتش سوزی کاهش از جمله توسعه جامعه Wildfire حفاظت از برنامه های در معرض خطر جوامع در شهرستان سانتا باربارا."

لطفا www.sbfiresafecouncil.org برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خود را آتش محلی امن شورا و آگاه چگونه برای آماده سازی اموال خود را در خانه و خانواده برای آتش wildland.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن