علم از "جنگ ستارگان": چه حتی در حال تپ اخترها ،

اگر شما خواندن کتاب یا perused صفحه ویکیپدیا برای "جنگ ستارگان" شما می دانید که "جنگ ستارگان" جهان به طور خلاص

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

اگر شما خواندن کتاب یا perused صفحه ویکیپدیا برای "جنگ ستارگان" شما می دانید که "جنگ ستارگان" جهان به طور خلاصه اشاره "تپ اخترها." این Godsheart برای مثال مقدس نوترون ستاره برجسته در داستان است. در حالی که این کتاب به بیش از چگونه pulsar مقدس است شما مرتب کردن بر اساس از سمت چپ با این تصور که نوترون ها مانند هر ستاره دیگر. در واقع تپ اخترها بسیار مهم در دنیای فیزیک نجومی و برای اولین بار کشف شد و در سال 1967 هنگامی که دانشمندان مشاهده غیر عادی, فلاش پدیده است.

تپ اخترها اساسا ستاره مرده که چرخش. در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد عجیب و غریب به همراه ستاره با چرخه زندگی این ساده ترین راه برای توضیح شکل گیری یک ستاره نوترونی. هر ستاره ای که ایجاد شده است از یک ابری از گرد و غبار و گاز است که شناخته شده به عنوان یک سحابی; زمانی که همه از گاز و ماده جمع آوری شده است توسط گرانش, شما را تا پایان با یک توپ از گرم گاز هیدروژن در غیر این صورت شناخته شده به عنوان یک ستاره است. چرخه زندگی این ستاره وابسته است اندازه آن است.

از آنجا که در داخل یک ستاره بسیار داغ است, این اتم شروع به ترکیب و جمع آوری منجر به شکل گیری بزرگتر اتم. در نهایت اتم جلوگیری از آمیخته شدن و ستاره است که بیش از حد گسترده به ثبات می میرد و فرو می ریزد. برای یک ستاره بسیار بزرگتر از خورشید مرگ آن مشاهده شده است در آتشین انفجار شناخته شده به عنوان یک ابرنواختر. گذشته از این تابش و فلزات سنگین شکل گرفته در این انفجار باقی مانده از این ستاره نیز پشت سر گذاشت. اگر این باقی مانده است حدود سه برابر جرم خورشید یک ستاره نوترونی تشکیل شده است. برای قرار دادن آن را به سادگی به Godsheart استفاده می شود یک توپ غول پیکر گازی است که پس از آن منفجر شد.

در این مرحله ستاره مرده است. آن را نمی خواهد فرم جدید اتم, اما آن را منتشر می کنند مقدار زیادی از تابش به خصوص در چند سال اول شکل گیری آن است. تپ اخترها در حال مشاهده با توجه به راه که در آنها آزادی تابش; به جای تابش اشعه X در سراسر سطح این ستاره یک تپ اختر را تنها رها تابش آن از قطب شمال و جنوب. چون pulsar تابش چیزی است که ثبت شده است و مشاهده شده که pulsar به نظر می رسد به چشمک زدن.

در حالی که علم در پشت تپ اخترها پوشش نیست در فیلم "جنگ ستارگان" انتخاب به ذکر است آن است که هنوز هم بسیار سرد است. نوترونی و تپ اخترها ستاره به رهبری باور نکردنی دیگر اکتشافات علمی. این Godsheart ممکن مقدس در "جنگ ستارگان" جهان اما کمتر مهم در جهان ما!

تماس با Chandini Dialani در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب