نماد سامبو را

پوشش سامبو رستوران ثبت نام در هفته گذشته بود و احتمالا به عنوان نزدیک به عنوان سانتا باربارا تا به حال خواهد ش

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

پوشش سامبو رستوران ثبت نام در هفته گذشته بود و احتمالا به عنوان نزدیک به عنوان سانتا باربارا تا به حال خواهد شد به پاره کردن یک Robert E. Lee مجسمه.

این رستوران در نظر گرفته یاد eatery توسط بسیاری از کسانی که لذت بردن در آن 63-سال-سابقه طولانی است که توسط دیگران دیده می شود به عنوان یک نماد آشکار نژادپرستی همانطور که از نام آن — که در گزارش آمد از ترکیب نام اصلی آن بنیانگذاران — نیز یک موضوع موهن نسبت به مردم از رنگ. باز در سال 1957 رستوران بود که اولین بار چه شد در سراسر کشور تغییر باقی می ماند و یکی از آخرین ایستاده به عنوان دیگر بسته شده بود یا rebranded با توجه به جنجال و مسائل مربوط به ورشکستگی توسط 1982. روز جمعه گذشته نشانه ای پوشش و آینده تغییر نام آمد به عنوان امواج از زندگی ماده تظاهرات سوخت حذف از بناهای تاریخی در شهرهای مختلف کشور است که باید روابط به برتری نژاد پرستی و برده داری.

به تظاهرات ادامه در سانتا باربارا از طریق آخر هفته برخی از تحت فشار قرار دادند به حفاری حتی عمیق تر به تاریخ این شهر به طور خاص خواستار ماموریت سانتا باربارا. "پنهان در پشت این تقلب از مصرف گرایی و گردشگری سانتا باربارا ساخته شده بود با نژادپرستی در پشت بومی مردم" گفت: قاره لوکاس Flores-پینا های اخیر سن مارکوس بالا گراد در روز یکشنبه. "ماموریت است یک بنای تاریخی را به بردگی است."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


سانتا باربارا ممکن است آماده برای که کاملا رتبهدهی نشده است. در واقع این جنبش فقط به تغییر سامبو نام مورد نیاز این تظاهرات' شتاب به علاوه هزار امضا خواستار آن است که اسکله رستوران اقدام است. خانه نان شیرین و پهن مشرف به ساحل در تجلیل cabrillo بلوار بود و برای اولین بار از بیش از 1000 سامبو که بعد از باز کردن در سراسر شهرستان در ارتفاع امریکا کلوچه خانه وسواس.

زمانی که تظاهرات بیش از نام برای اولین بار آغاز شد و در دهه 1970 سانتا باربارا باقی مانده تنها محل برای نگه داشتن نام و افتخار از بنیانگذاران سام Battistone Sr Newell Bohnett. "این نام برای یک کلوچه و کافی شاپ آغاز شد کاملا به گناه است و در حال حاضر بخشی از خانواده ما سابقه ای که ما برگزار شد بر روی اعتماد به نفس است که وجود دارد هیچ نژادپرستانه قصد" گفت: چاد استیونس یکی از صاحبان و نوه Battistone Sr. "هنوز ما درک می کنیم که هدف یک چیز است و ادراک دیگری است. با جهان در حال تغییر و شرایط نام نیست فقط در مورد آنچه در آن به معنی به ما اما معنای آن را نگه می دارد برای دیگران."

نه هر کس اقدام به خرید نام داستان ، داگلاس هایس یک وکیل مدافع جنایی متولد و بزرگ شده در سانتا باربارا ادعا می کند به یاد داشته باشید روز Battistone Sr. انتخاب نام است. حدود 10 سال در زمان او به یاد می آورد نشستن در غرفه خانه نان شیرین و پهن با مادر و Battistone Sr. در محل دقیق رستوران نشسته امروز.

"سام می خواستم برای باز کردن یک نان شیرین و پهن خانه" هایس گفت. "او به مادرم گفت که او فکر آن را خواستار سام بنفش کلوچه پناهگاه و ارائه یک ایده بهتر است و او توصیه می شود یک داستان در مورد یک پسر بچه کوچک هند به دلیل داستان اتصال به ماکارونی."

مادرش باربارا هیز زد در حال حاضر بسته Humpty Dumpty پیش دبستانی که در سال 1899 کودکان کتاب داستان Little Black Sambo —یک داستان در اصل در مورد یک پسر است که تبدیل چهار ببر به کره است که او قرار می دهد بر مادرش پنکیک — هنوز هم محبوب است. رستوران شامل نقاشی از کتاب خیلی بیشتر نشان می دهد که این نام را نه فقط صرفا ترکیبی از سام و بو بلکه ادای احترام به داستان کودکان است که در آمریکا ممنوع کتاب لیست از '70s به.

"من می تواند از یک سو تعداد 23 سال گذشته افرادی که در آمد و خواست برای تغییر نام گفت:" رستوران سخنگوی جان دیویس توضیح داد که وجود نداشت قبلا خیلی آوازی نگرانی بیش از این نام پس از ملی مجادلات 40 سال پیش. "نبود یک جنبش است. هنگامی که آن را یک زنجیره ای بزرگتر از آن بود اما چاد و میشل ندارد و هر گونه اتصال به زنجیره ای بزرگتر."

این سامبو واکنش — که در حال حاضر ویژگی های قدیمی ثبت نامه در حال تغییر به "☮ و عشق" با یک نام جدید در راه است — نشان می دهد که چگونه به خوبی تظاهرات در آوردن در مورد واقعی تغییر دهید. این کاری که شروع به درخواست برای تغییر سامبو نام Rashelle مونه دعوت شد توسط Stevens خانواده برای کمک به پوشش امضای خودش. تماشای یک زن سیاه پوست برافراشتند در هوا توسط یک جرثقیل به پوشش سامبو نامه توسط یکی بود یک لحظه تاریخی و رسانه ملی بود دست به پخش صحنه است.

این هفته تظاهرات در مورد قتل جورج فلوید و خشونت پلیس علیه مردم رنگ ادامه دارد در سراسر کشور است. در اینجا در سانتا باربارا, نان شیرین و پهن خانه را تغییر نام اولین نمادین پاسخ. اگر تظاهرات ادامه می تواند این ماموریت بعدی خواهد بود ؟


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب