سخت ترین خانواده در اطراف: چرا قاضی culpepper در آماده است برای شکستن در پن استیت

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 4:44 PM EDT Jul 21, 2020دفاعی مقابله با قاضی culpepper در رول در جهان

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

دفاعی مقابله با قاضی culpepper در رول در جهان منحصر به فرد به دور از پن استیت.

پدر خود را در NFL نه سال.

پدر و مادر او بودند فینالیست در تلویزیون نشان می دهد "بازمانده."

و همسایه خود شد و نیویورک یانکیز سالن از شهرت shortstop Derek Jeter.

در حال حاضر آن را تام بردی.

جدید Tampa Bay Buccaneers کارفرمایی است و اجاره Jeter 30 ، 000 فوت مربع عمارت در دیویس جزایر منطقه تمپا — درب بعدی به Culpeppers.

فوتبال را از خانواده ها ملاقات نوع.

"من دست تکان دادند ما در سراسر اسکله. او با ما صحبت در مورد قایق مسائل" گفت: culpepper در یک اشتباه دوم lineman در پن استیت. "که در مورد به عنوان نزدیک به عنوان ما رفت."

برای مطمئن 6-پا-4, 295 پوند مقابله با یکی از بزرگترین شخصیت در تیم است. او با رسانه ها روز سه شنبه از طریق یک ویدئو کنفرانس به عنوان بخشی از تدریجی و نامشخص ساخت تا سال 2020 فصل است.

او صحبت از همه چیز از خود را غیر معمول اول نام و نام خانوادگی (به صورت بزرگ و پدر بزرگ خود یک قاضی در فلوریدا) به برادر خود را مبارزه با سرطان بیضه به پدر و مادر خود را' تاخت و تاز کردن به شبکه تلویزیون.

و البته امیدوار خود را دستیابی به موفقیت در زمین فوتبال این سقوط.

رشد او در بازی چهار ابزار و شد یک عقاب دیده بانی. او آموخته است که فوتبال و بیشتر از پدرش براد culpepper در, که به دنبال یک مولد NFL حرفه ای برای تبدیل شدن به یک وکیل صدمه شخصی.

بیشتر: دیدار با یکی از پن استیت بالا استخدام قاضی culpepper در - و دستیابی به خانواده

او و همسرش مونیکا و سپس به دست آورده یک تو رفتگی در دیوار شهرت در "بازمانده" واقعیت های سری در هر ردهی دوم در فصول مختلف. براد culpepper در حتی یک "بازمانده" با رکورد پنج فردی ایمنی پیروزی خود را در طول اجرا در سال 2017.

خود را قدیمی ترین پسر رکس رفت و تبدیل به یک کارفرمایی در دانشگاه سیراکوس.

هر یک تاثیر بزرگ در پن استیت را بالا و آینده دفاعی مقابله با.

بر برادر خود را: "(او) بود قهرمان من در دبیرستان و من او را تماشا پژمرده (مبتلا به سرطان) و این نوع از ترسناک را ببینید. اما او از طریق آن و او را بیشتر از شخص من به یاد داشته باشید. ... این واقعا الهام بخش او چگونه آمد از بالاترین به پایین ... تا به حال. او را فراتر از آنچه که او تا کنون بود."

پدرش: "او باور نکردنی کارگر سخت. او قرار می دهد 100 درصد تلاش به همه چیز او را در سرمایه گذاری. تماشای که واقعا تعیین مسیر برای من. او را سخت به عنوان ناخن."

مادرش: "او فقط یک بد الاغ. مردم در نگاه او و می گویند " من یک NFL همسر او احتمالا مردیا جوان زن صفت و نه دشوار است.' اما من مادر او ممکن است سخت تر از پدر من و که می گوید زیادی. او نه سال در NFL."

Culpepper در برجسته مادرش فصل دوم در "بازمانده" با موفقیت غذایی به چالش بکشد.

"او از خوردن گراب کرم ها و گاو چشم و یک دسته از چیزهای دیوانه. مامان خوردند که همه مواد غذایی سریع" او گفت:. "من همیشه می دانستم که مادر من سخت بود اما خوردن grubs و گاو چشم که هیچ شاهکار آسان است."

و بنابراین قاضی culpepper در تبدیل شده است achiever بالا با تأثیرات غیر متعارف و مدل نقش.

که به ارمغان می آورد این خانواده به این بیماری همه گیر کوروناویروس و فوتبال shutdown آغاز شد که در ماه مارس است. قاضی گفت: آموزش در خانه در فلوریدا با برادر بزرگتر خود در اتاق وزن "هر روز ... و ما واقعا پس از آن. من خیلی بزرگتر و خیلی بیشتر آماده است."

او موفق به دریافت بیشتر دست در آموزش از پدرش از همیشه.

و مادرش doted در پسران با ساخت وعده های غذایی و مطمئنا stoking خانواده رقابت از زمان به زمان.

قاضی culpepper در این است که به دنبال در نهایت به ایجاد این نوع از تاثیر او استخدام شد برای یک زن و شوهر از سال پیش. او همچنین رزرو نقش در تمام 13 بازی سال گذشته و با اعتبار فقط دو می پردازد.

او دارای یک خط دفاعی مربی قوی تر و بهتر ساخت و همه این فرصت را برای دفاع نیاز به یک چرخش در مقابله با.

"من واقعا سخت این سه ماه گذشته" او گفت:. "من آماده هستم در ذهن خود من به یک نقش بزرگتر در این تیم است. من واقعا هیجان زده هستم همه کار من قرار خواهد پرداخت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب