نهایی اردو پخش

آیا شما می خواهید به عقب بنشینید و استراحت در کنار آتش یا دریافت و رقص این لیست پخش است برای شما! آن را مجموعه

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

آیا شما می خواهید به عقب بنشینید و استراحت در کنار آتش یا دریافت و رقص این لیست پخش است برای شما! آن را مجموعه ای از پرنیان برای آرام برروی محیط زیست است که مناسب برای شما و دوستان خود و خانواده را s'mores گرفتن یک نوشیدنی و داستان زیر ستاره.

بنابراین در اینجا یک لیست از 10 آهنگ برای اضافه کردن به لیست پخش خود را قبل از رفتن به بعدی خود را آتش.

"آیا من می توانم با شما تماس امشب ؟" Dayglow

این آهنگ است که احتمالا یکی از مورد علاقه های شما برای گوش دادن به زمانی که من در یک روحیه ی خوب. این اجازه می دهد تا من به یک نفس عمیق حرکت به ضرب و شتم من خود را به سرعت و با لبخند به من یاد در مورد دوران کودکی من است.

"من مال شما" توسط Jason Mraz

با یک روح ضرب و شتم, Jason Mraz را زیبا صدا به طور خودکار باعث می شود من لبخند با احساساتی شعر و آسان پس زمینه, ضرب و شتم. مراقب باشید: این اردو گفتگو ممکن است قطع شود که هر کس تلاش می کند به آواز خواندن همراه به این آهنگ.

"شقایق" توسط Slenderbodies

نرم و فوق العاده هستند و این دو واژه را برای توصیف این آهنگ. "شقایق" احساس می کند مانند یک آغوش گرم که پر از هوا در اطراف شما با امید و رمز و راز. این مجموعه زیبا vibe مناسب برای اردو.

"Goodie کیسه" هنوز هم گیج و منگ

هنگامی که شما می خواهید به bop خود را سر و جم با ضرب و شتم این آهنگ قرار داده شود باید تکرار کنید. این آهنگ سریع به شما را پر از گرما به عنوان آن را به شما تبدیل به یک حالت رویایی با آن مخلوط الکترونیکی و صوتی.

"Riptide" توسط Vance Joy

هنگامی که این انرژی باید تا صف این آهنگ بعدی. با همه swaying در اتحاد این آهنگ می توانید همه را با هم با آن آسان شعر و سرگرم کننده ضرب و شتم.

"سیگار Daydreams" توسط قفس فیل

آوردن شما نوستالژی این آهنگ شما را در یک حالت موقت سودا که شما سرما با دوستان و خانواده صحبت کردن در مورد خوب روز اوله.

"خوش شانس" توسط Choker

این آهنگ حمل آسان نرم, ضرب و شتم است که مناسب برای باد کردن شب. پر شده با خواننده این آهنگ دلپذیر را به شما صلح از ذهن به عنوان شما گوش دادن به دوستان خود یاد در مورد خاطرات شاد و خوشی.

"خانه" توسط ادوارد شارپ و مغناطیسی صفر

"صفحه اصلی" حمل حس سرخوشی با آن است. شعر "خانه است و در هر کجا که من با تو نشستن به خوبی به عنوان شما را در دوستان و خانواده خود را در اطراف آتش اردو و احساس خوش شانس برای زنده ماندن در این لحظه دقیق است.

"چرا گرجستان" جان مایر

با ملودی این آهنگ احساس ساده و در عین حال پر از پیام های بزرگتر مورد هدف خود را در زندگی و چگونه آن را خوب احساس از دست داد دلیل این که شما به تنهایی نیست. مناسب برای انعکاس!

"خوب است رهایی (زمان زندگی خود را)" توسط Green Day

این آهنگ جریان یکپارچه با گیتار strums و افسرده خواننده. این یک راه خوب برای خلاصه تا شب با آن فکری شعر گفتن "من امیدوارم که شما تا به حال از زندگی خود" را به عنوان شما لبخند دانستن اینکه شما تا به حال یک پایان خوب برای یک روز حتی بهتر است.

دفعه بعد شما در یک آتش مطمئن شوید که شما را نجات دهد این آهنگ ها به لیست پخش. شما نمی خواهد پشیمانی vibes خوب و گرم و احساسات آنها را با خود حمل.

تماس با ناتالیا Brusco در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب