این ویروس است که برنده

ویروس برنده است! متاسفانه, آن را می توان به هر یک از ما به آن را متوقف کند. ایالات متحده آمریکا رنج می برد بیش

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

ویروس برنده است! متاسفانه, آن را می توان به هر یک از ما به آن را متوقف کند.

ایالات متحده آمریکا رنج می برد بیش از 90 ، 000 مرگ و میر (پیش بینی برای رسیدن به 147,000 اوت) همانطور که از نوشتن این. با این وجود تمام 50 ایالت و سانتا باربارا کانتی بیش از حد تحت درجات مختلف از بازگشایی بدون داشتن رسید کاخ سفید دستورالعمل از 14 روز کاهش عفونت.

از منظر حاوی ویروس reopenings هیچ حس در همه. مقامات بهداشت عمومی در سراسر کشور در حال صدور هشدارهای اعم از "ما مطمئن شوید که برای دیدن بیشتر مرگ و بیماری" به این واقعیت است که بدون کافی تست رفتن به هر نوع افزایش تحرک را به سادگی اجازه می دهد که ویروس به حرکت آزادانه تر در میان ما.

آنچه که ما در حال انجام توسط این reopenings است که عملا در آغوش گله ایمنی و یا زمانی که بخش بزرگی از جمعیت باقی مانده عفونت و ایمنی بدن می شود به عنوان راه حل ما به COVID-19 انتظار یک واکسن موثر و درمان های پزشکی. هیچ گونه اطلاعات علمی است که حتی نشان می دهد این است که یک پاسخ مناسب به چنین بسیار عفونی و ویروس مرگبار است.

COVID-19 دارای دو فوق العاده قدرتمند متحدان در مبارزه خود را برای آلوده کردن بشریت: اقتصاد و سیاست های حزبی.

در حالی که واضح است که همه کشورهای که در حال بازگشایی هستند و احساس فشار از شهروندان خود را به عقب بر گردیم به "عادی" (اشتیاق بر اساس نوستالژی به عنوان آن دیگر وجود ندارد) نخست تکان دهنده در این پدیده چیزی است که این ویروس انجام داده است به اقتصاد است. ایالات متحده از دست داده و بیش از 20 میلیون شغل از اواسط ماه مارس و در نتیجه نرخ بیکاری 14.7 درصد افزایش به شاید 30 درصد است. ما در حال حرکت سریع به سمت افسردگی به رقیب رکود بزرگ دهه 1930 ، این البته پایدار نیست. اما ما می دانیم که چگونه برای مقابله با افسردگی, اقتصاد, اقدامات ایالات متحده گرفته شده به برخی از درجه: نجات اقدامات از جمله پرداخت نقدی به شهروندان و کارگران کوچک و midsized کسب و کار رایگان بهره وام و تاخیر در پرداخت مالیات. به سادگی قرار داده و ما باید بیشتر از این است.

چه ما نمی دانیم که چگونه به انجام این است که متقاعد کردن بخش قابل توجهی از جامعه ما این است که یک کشنده جدید ویروس انجام شده توسط مردم که نشان می دهد هیچ نشانه و گسترش می تواند به سادگی با صحبت کردن با صدای بلند در نزدیکی افراد دیگر است. در واقع تحقیقات نشان داده است که هر کسی که مبتلا به COVID آلوده حداقل دو یا سه نفر دیگر.

در این سال انتخابات میان ما tribalized فرهنگ سیاسی ما در حال حاضر قرمز در مقابل آبی نسخه از چگونه به پاسخ به این ویروس. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بر او گشتند تا به طور واضح اولویت بندی تلاش برای جهش اقتصاد بیش از حفظ زندگی و سلامت عمومی با وجود هشدارهای از خود ،

همه محققان پزشکی و بهداشتی-مراقبت از متخصصان معتقدند که باز جامعه بدون کافی تست و تماس با ما-ردیابی اقدامات در محل خواهد شد در نتیجه افزایش coronavirus موارد و مرگ و میر. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سوال "کل مفهوم آزمون" را فشار برای بازگشایی جامعه در حالی که ایستاده قبل از اینکه یک بنر اعلام کرد که "امریکا منجر جهان در تست." امریکا نمی کند. سرانه تست ما عقب ایتالیا و کانادا و انگلستان علاوه بر این 9.6 میلیون و آزمون آمریکا به اتمام رسانده است در دو ماه گذشته به اندازه کافی به با خیال راحت دوباره باز کشور است. تحقیقات نشان می دهد که با خیال راحت به بازگشایی ما باید انجام 5 میلیون نفر آزمون در روز. که نیاز به افزایش به 20 میلیون تابستان برای پایان دادن به خاموش کردن با خیال راحت.

این نوع از زیرساخت باید در محل در حال حاضر. به جای تهمت صرف ژانویه و فوریه انکار تهدید: "ما آن را کاملا تحت کنترل ... آن را مانند در اطراف 12 [مردم]. بسیاری از آنها در حال بهتر شدن است." آنچه که بیشتر نگران کننده است این است که این تغییر از نظر واقعیت است که هنوز هم امروز در حال تحت فشار قرار دادند و با مغلوب ساختن پیشی جستن اکو مجلسی.

رادیو فردا میزبان Tucker Carlson, Sean Hannity و Laura Ingraham به تازگی مورد سوال اگر Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی, متخصص درست بود در مورد علم پس از او هشدار داد در برابر بازگشایی کسب و کار و مدارس بیش از حد سرعت در طی این بیماری همه گیر. رئیس جمهور تهمت انعکاس اکو مجلسی و سپس گفت: او بیش از حد مخالفت با دکتر Fauci ارزیابی که ما باید محتاط در مورد فرستادن کودکان به مدرسه در طول بیماری همه گیر.

دکتر Fauci خدمت شش رئیس جمهور. به جای اینکه او را به فوتبال سیاسی ایران, ما باید آغوش خود دانش علمی به ویژه پس از آن نشان دهنده اجماع تقریبا تمام دیگر کارشناسان بیماری های عفونی در سراسر جهان است.

ما در حال رفتن به دریافت این نوع از رهبری و بسیج ما باید از این دولت فدرال است. راه اندازی یک راه حل از 50 جداگانه متحده بود به مقصد به شکست از ابتدا. به عنوان یک کار خوب به عنوان برخی از فرمانداران در حال انجام آنها می توانید بسیج نوع ملی پاسخ لازم شامل coronavirus.

آنچه ما می توانیم بدون در نظر گرفتن آنچه که رهبران ما این است که آن را بر خودمان به پناهگاه فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک زمانی که ما بیرون بروید. ما می توانیم فشار رهبران ما برای بیشتر محرک اقتصادی به ما از طریق این. و ما می توانیم درک کنند که وجود دارد این است که انتخابات در ماه نوامبر. تا زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است رئیس جمهور ما هرگز این نوع از رهبری لازم به شکست COVID-19.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن