"کل جهان تغییر کرده است': صفحه اصلی کسب و کار تعمیر مبارزه گرفتن PPE نگه داشتن پروژه های

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 11:58 AM EDT 28 مه سال 2020دو سال پیش Craytor خانواده خود را یافت

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

دو سال پیش Craytor خانواده خود را یافت خانه رویایی در مونتگمری, شهرستان Franklin County است.

به عنوان طرفداران بزرگ HGTV تراشه و جوانا گاینس آنها نمی تواند صبر کنید برای دریافت به خود 1750s قدیمی آلمانی سنگ آهک خانه و شروع به رفع آن است.

"منظورم این است که اگر شما راه می رفت تا در این محل شما احتمالا در آن نگاه کرد و گفت: "مرد که یک ظرف غذا'" گفت: Dan Craytor, 40. "ما می دانستیم که میخوام یک مقدار زیادی از کار. ما نمی دانیم که چگونه ما می رویم به آن را انجام دهد اما زمانی که ما شروع به انجام آن کارها آغاز شده و در آینده با هم."

آنها شروع به ساخت رفع با این ایده در حال حرکت در بهار سال 2020 هر چند با اخیر coronavirus محدودیت هایی که مهلت عقب رانده شد.

یکی از بزرگترین چالش هایی است که کسب و کار آنها را به استخدام برای برخی تعمیرات سقوط کردن رادار برای دو ماه.

"(در حال حاضر) در نهایت ما رو به نام پشت به طوری که همه چیز شروع به بازگشت به زندگی است. که در کنار آن بوده است واقعی غلتکی سوار coaster" Craytor گفت.

Craytor خانواده را بازسازی: نگه دارید تا با Craytor خانواده خود را در Facebook صفحه

به عنوان دولتی تام گرگ به شرکت های ساخت و ساز رفتن به آینده را دوباره باز آوریل 1, بسیاری از صفحه اصلی بهبود کسب و کار در حال حاضر در مواجهه با چالش های فعال در هنجار جدید.

"تمام جهان تغییر کرده است" گفت: Jeff Bobb از جف Bobb بهبود صفحه اصلی, LLC مستقر در هرشی و نیویورک. "من حدس می زنم بسیاری از مردم در حال انجام آن عملا به عبارت دیگر صحبت آنلاین و Facetiming و زوم و چیزهایی مانند آن اما در تماس اولیه شما هنوز هم باید برای رفتن به خانه یک شخص."

نه به ذکر است نیاز به در محل برای انجام کار.

وجود دارد یک کیسه مخلوط. برخی مانند Craytors باز هستند به داشتن کارگران در خانه خود در حالی که دیگران از جمعیت آسیب پذیر تر هستند و تردید و ترس. و در حالی که شرکت در حال انجام بهترین خود را برای تطابق با الزامات ایمنی آنها همچنین باید پیدا کردن راه هایی برای مقابله با کمبود تجهیزات حفاظت شخصی.

چالش جدید برای پیدا کردن کار

تعداد کار معمول است برای بهبود صفحه اصلی شرکت های, اما نه در طول یک بیماری همه گیر.

"حتی اگر من تا به حال جمع شدن چهار ماه از کار من تا به حال هیچ کار به دلیل عدم توانایی برای رفتن به خواص و افراد مایل نیست ما به خواص تا زمانی که آنها می دانستند بیشتر در مورد آنچه که قرار بود" Bobb گفت.

Bobb متخصص در کار داخلی از جمله آشپزخانه و حمام remodels در نیویورک, Dauphin, لبنان و, Lancaster شهرستانهای استان است.

ادامه ساخت و ساز: ساخت و ساز خدمه خواهد شد که دستورالعمل های خاص در هنگام کار رزومه ممکن است 1

علم B. بام و بهبود صفحه اصلی, LLC در Gettysburg تخصص در کار های بیرونی از تعمیرات سقف به جانبداری و عرشه مخصوص ماشینها ممنوع در پنسیلوانیا و مریلند و ویرجینیا شد. اگر چه آنها بیشتر انجام در خارج از محل کار آنها هنوز هم به حال مردم تعویق انداختن.

"بدیهی است که roofers از آنها در معرض مردم (مشتریان) می ترسم که آنها را به خانه خود را و است که آنها را بیمار و یا آلوده به ویروس" گفت: Reyna, Fallon, یک نماینده از علم B. بام.

فالون گفت که آنها قادر به اقامت نسبتا شلوغ با انجام اضطراری بام و سقف تعمیرات.

Bobb گفت: بازنشستگان شده است به احتمال زیاد برای قرار دادن تعمیرات در خود نگه دارد چرا که آنها بیشتر در معرض خطر.

"این زمان طلایی از زندگی آنها کار کرده و تمام زندگی خود را و آنها شروع به از آن لذت ببرید و آخرین چیزی که آنها می خواهند انجام دهید این است پایین آمدن با بیماری و پایان دادن به زندگی خود را," او گفت:. "این کاملا قابل درک است."

اعتیاد یک بیماری همه گیر: اعتیاد یک بیماری همه گیر: بازیابی صاحبان خانه را افزایش عود, مشکلات مالی

DIY ماسک صورت: 'فرم ارتش': Central PA سورس کمک کمبود ماسک صورت با دوخت خود را

این گرفته شده تلفات چقدر کار Bobb دریافت پس از 60 تا 70 درصد از مشتریان خود را بازنشسته هستند و بیش از سن 60.

سپس کسانی هستند که لغو به دلیل بی ثباتی مالی است.

"من می توانم به شما بگویم که تعداد زیادی از مردم که من از دست داده ام که من مشغول به کار بود که گفت:" هی گوش من قرار دادن این در انتظار نگه داشته در حال حاضر به خاطر من از دست داده و 30 درصد از پس انداز من به دلیل بازار سهام و ما نمی دانیم که اگر ما می توانیم آن را در حال حاضر'" Bobb گفت.

برای کمک به پل که فاصله علم B. بام ارائه شده است صفر درصد تامین مالی برای مشتریان از طریق همگام بانک 18 ماه برنامه وام.

"به ویژه به دلیل بسیاری از مردم (را) باید شرایط اضطراری اما پول ندارد چون آنها گذاشته و بیکاری است که به عنوان سریع به عنوان (آن) باید, بنابراین ما در حال انجام بسیاری از این مدارک خودمان را برای کمک به آنها را" فالون گفت.

برای کسانی که می خواهند برای ادامه کار شرکت هایی مانند Bobb را در حال حاضر با چالش های در سفارش محصولات که اغلب سفارشی ساخته شده است.

"یکی از ما تولید کنندگان و یا افرادی که با ما کار می کنند با خرید یک محصول از آنها نیست و حتی در دسترس گرفتن تماس های تلفنی ... تا این هفته" Bobb گفت. "واقعا ترسناک بخشی است که در حال حاضر زنجیره تامین که تا کنون پشت سر گذاشت."

Bobb گفت که این دستور نیست و انتظار می رود تا در ماه جولای.

گرفتن با استفاده از PPE

با نیاز های جدید از تجهیزات حفاظت فردی غیر پزشکی کسب و کار در حال تلاش برای پیدا کردن چیزهایی مانند ماسک و دستکش و حتی حوله کاغذی.

به عنوان به زودی به عنوان محدودیت های کسب و کار قرار داده بودند در محل فالون گفت: آنها شروع به دنبال N-95 ماسک, اما همه چیز به فروش می رسد. آنها نمی تواند صبر کنید برای این ماسک به سهام پس از آنها تا به حال تعمیرات اضطراری به, پس از شرکت خریداری ماسک های خانگی برای کارکنان.

"آنها به ما گفت که ما لازم نیست که یک مجموعه تاریخ زمانی که آنها در حال رفتن به که پایین" فالون گفت. "بنابراین در حال حاضر آن را فقط بخشی از PPE به آنها را می پوشند آن را یک گزینه نیست."

تشکیلات شهرداری کد داد نیز خواهد بود رفتن به سایت کار برای اطمینان از کسب و کار مطابق با کروناویروس محدودیت گفت: Fallon.

با افزایش استفاده از ماسک و دیگر دنده محافظ Bobb گفت: آنها یک زمان سخت پیدا کردن به طور منظم منابع. به طوری که آنها تا به حال به بداهه نوازی با "نامناسب" تجهیزات مانند دستمال.

امداد پرستاران: 'هر کس آنها را دوست دارد': پرستار مادر باعث می شود هدبند برای کمک به درد پوشیدن ماسک

با وجود این چالش ها فالون گفت که آنها "خوش بینانه" است که کار را انتخاب کنید بازگشت تا حالا که همه چیز دوباره باز کردن.

"در حال حاضر بدیهی است که ما احساس می کنیم کمی آهسته ... اما بله ما تا به حال به مشتریان که می خواهند بدانند که اگر ما باز به طوری که ما می توانید شروع به بیرون رفتن و دیدن خواص خود را در" فالون گفت.

راهنمایی برای مالکان

  • جف Bobb گفت: اگر شما سفارش نیمه سفارشی کابینت آشپزخانه و مانند آنها را در کسب و کار خود را, انتظار می رود این روند به حدود 5 تا 6 ماه به دلیل پشتیبان گیری از تولید کنندگان.
  • دن و کری Craytor گفت: شما می توانند یاد بگیرند که هر چیزی که شما ذهن خود را به. اگر چیزی است که مصرف بیش از حد طولانی برای دریافت دیگران را در نظر بگیرید انجام تحقیقات خود را و سعی کنید آن را بر روی خود شما.
  • هنگامی که خرید در فروشگاههای جعبه مانند و لاو یا Home Depot, Bobb گفت: نگاه به صورت حرفه ای در هر بخش به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن ابزار مناسب برای خانه خود پروژه.
  • برای کسانی که بدانم در مورد سقف و سقف اضطراری Reyna فالون گفت که اگر شما شروع به دیدن لکه های قهوه ای بر روی سقف خود را که بدان معنی است که آب آسیب و شما باید آن را بازرسی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

ماریانا Veloso است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن