جهان در حال تماشای

در آنجا بزرگ شد تظاهرات در مخالفت با جنگ ویتنام بود. اندازه و وسعت این اعتراضات تبدیل شد به طوری که قریب به ات

توسط NEWSWORLDS در 1 تیر 1399

در آنجا بزرگ شد تظاهرات در مخالفت با جنگ ویتنام بود. اندازه و وسعت این اعتراضات تبدیل شد به طوری که قریب به اتفاق قربانیان است که رئیس جمهور لیندون جانسون تصمیم گرفت به دنبال دارد. یک دلیل عمده نظامی بود پیش نویس است. هیچ نژاد و قومی و یا ملیت معاف شد. میانی و فوقانی کلاس سفیده بودند به عنوان واجد شرایط به پیش نویس عنوان شد آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین. در سال 1969 دانشجو deferments حذف شد و اولین پیش نویس قرعه کشی از سال 1942 برگزار شد. هر کس نه رنج از استخوان مهمیز (و یا برخی دیگر از بیماری واقعی یا فرضی) بود "پوست در این بازی است."

در "Black Lives Matter" جنبش ما دوباره می توانید ببینید مردم از همه نژادها و سنین و جنس راهپیمایی با هم. این تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و نابرابر تحت حمایت قانون است. Cowering "پناهگاه-Baby-in-Chief" دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن فکر می کند او می تواند تسلط بر خیابان ها و سکوت این عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات با حیوان, نیروی نظامی. اما این اعتراضات در حال حاضر فراتر از کنترل خود و او از دست دادن حمایت نظامی و اجرای قانون هر و هر روز. اگر تهمت بود 1/100 خود آگاهی از لیندون جانسون او خواهد استعفا بلافاصله. او نمی کند و او نمی خواهد. بنابراین دست و پنجه نرم کردن!

جمهوری خواه رای دهندگان سرکوب تلاش ها باید به چالش کشیده و شکست خورده است. هر و همه موانع به ورزش ما حق رای دادن باید بر طرف شود. این مسئولیت هر U. S. شهروند متعهد به بازگرداندن دموکراسی و حکومت قانون در امریکا است. تمام جهان در حال تماشای!

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب