'جهان در حال تماشای': جمعیت جمع آوری در پن پارک به عنوان پل ادامه اعتراضات در نیویورک

سام Ruland York Daily Recordانتشار: 10:25 PM EDT Jun 8, 2020به نفس کشیدن سخت است وقتی که شما از یک مرد سیاه پو

توسط NEWSWORLDS در 20 خرداد 1399

به نفس کشیدن سخت است وقتی که شما از یک مرد سیاه پوست گفت: Juanita باکستر.

"پسر خود خارج می رود به بازی — و یا زمانی که او مسن تر او را برای کار — و شما نمی دانید که اگر او در آینده" باکستر گفت. "شما فقط او را خاموش و با نگه داشتن نفس خود را به امید او می آید و امن...زیرا هنگامی که او مراحل است که شما با قرار دادن زندگی خود را در شخص دیگری دست."

"این ترسناک است."

در جورج فلوید لحظات پایانی به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود Floyd به نام برای خود مادر مرده.

بیشتر: عمومی مدافعان تاریخ در زندگی مهم اعتراض در مرکز شهر نیویورک

لحظات سخت مرگ گیر تصویری و از آنجا با جهان به اشتراک گذاشته led باکستر به پن پارک دوشنبه که در آن او او را برادر و دیگر اعضای خانواده پیوست و در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند.

"برای شنیدن فلوید تماس برای مادر و دلخراش بود. من حتی نمی تواند," باکستر متوقف شد و برگزار شد دست خود را به قفسه سینه خود را به عنوان اگر جستجو داخل خودش برای کلمات. "من یک پسر و من نوه. اگر پسر من تا به حال به تماس برای من بود و من نمی توانستم به او, من نمی دانم آنچه من می خواهم انجام دهید. به همین دلیل من اینجا هستم. برای جورج فلوید و مادر خود را."

باکستر در صدا و شانه های محکم او به عنوان مطرح شده زیر سوال: "چگونه می توانم شما حتی نفس کشیدن دوباره پس از چیزی شبیه به آن؟" باکستر گفت: صدای او و شانه های محکم ،

پاسخ?

"شما نیست."

باکستر زندگی می کردند در شهر نیویورک بیشتر از زندگی خود را. او 46 سال در حال حاضر و یک مادر و مادر بزرگ خودش است. دیدگاه او قطعا در طول سال تغییر. اما ترس او را در این کشور نیست.

"من دیده ام تراژدی شبیه به این اتفاق می افتد و بیش از دوباره. پلیس ارتکاب جرم و دریافت هیچ عواقب و آن را به توقف" باکستر گفت. "ما نمی توانیم تنها نظاره کنه. ما نیاز به تغییر تقاضا ما نیاز به تغییر است."

در چه نقطه ای است که تغییر خواهد آمد هر چند باکستر مطمئن نیستید.

بیشتر: در بیماری, بهداشت و مبارزه با نژاد پرستی: حضور مسالمت آمیز BLM اعتراض با شوهرم

و او به تنهایی است. به عنوان زنگ کلیسا در فاصله صدا کردن و ساعت زده 6 بعد از ظهر جمعیت در پن پارک رشد بزرگتر و بزرگتر. این یک جمعیت از مردم های باکستر همان نگرانی ها و قلب.

بتن نیمکت در مرکز پارک شد یک مرحله برای رهبران مذهبی جامعه فعالان و سیاستمداران محلی. آنها خواستار تغییر در نحوه پلیس کار تشویق شرکت کنندگان به رای و تاکید بر نیاز به "مکالمات ناراحت کننده" و "ارتباطات موثر است."

"اگر ما ارتباط موثر ما نمی خواهد هر گونه پیشرفت" گفت: Felicia دنیس. "بدون ارتباط موثر, آن را تنها سوخت سرخوردگی و تضاد جامعه ما است."

کسانی که در حضور و غیاب مانند باکستر آمد خود را با اتصال به Floyd داستان و ده ها تن از آمریکایی ها کشته شده توسط پلیس در سال های اخیر است. در میان عبارات شعار توسط معترضان "آن است که اگر به آن است به من."

چند تا از سخنرانی های متمرکز بر این ایده است که در مقایسه با تلاش های قبلی به مبارزه برای برابری, این, اخیر ناگهانی احساس می کند متفاوت است. در دعوت از معترضان به رای و افزایش دخالت دولت های محلی در بسیاری از سخنرانان گفت: در حال حاضر جنبش باید با استفاده از گرفته شده است.

Ikysha جونز یک دکلمه شاعر طلا و جواهر ساز و هنرمند نیز در حضور و غیاب دوشنبه. او سازمان یافته روز جمعه تظاهرات در مرکز شهر نیویورک است و آن را یک نقطه به نقطه نشان می دهد تا در هر محلی تجمع, او گفت:.

و خیره در جمعیت, ساخت تماس با چشم با مخاطبان او خواسته مخاطبان خود را به نگاه به همسایگان خود به مردم ایستاده خود را به چپ و راست او کارگردانی.

"من شما را نمی دانم اما من ارزش زندگی خود را. شما موضوع" جونز گفت. "من دیگر نمی خواهد راه رفتن شما را بدون لبخند یا یک" سلام.' این است که به ما است که ما برای زنده ماندن."

شب آغاز شده بود با نماز, رهبری سازمان Shareef حامد. و پس از تقریبا یک ساعت از سخنرانی های پرشور و وحدت فریادهای معترضان راهپیمایی به سالم مربع قبل از حلقه پشت در اطراف پارک.

تظاهرات باقی مانده به طور کامل صلح آمیز با شهردار مایکل Helfrich راه رفتن در کنار اعضای جامعه در طول ماه مارس ، همسایگان در طول مسیر پیوست در شعارهای و تعداد خودروهای honked در حمایت از آن تکرار آنچه که حامد گفته بود در آغاز سخنرانی خود.

"این مرد است و نه درگذشت بیهوده" حامد گفت. "جهان در حال تماشای ما هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب