مسدود راهنمای سازگار با محیط زیست در خانه

تابستان است و شما در خانه گیر کرده. با همه چیز شما ممکن است در برخورد با محیط زیست ممکن است اولین چیزی که در ذ

توسط NEWSWORLDS در 24 تیر 1399

تابستان است و شما در خانه گیر کرده. با همه چیز شما ممکن است در برخورد با محیط زیست ممکن است اولین چیزی که در ذهن شما در حال حاضر. اما به شما به عنوان حل و فصل خود را به حالت جدیدی از زندگی را در یک ثانیه به فکر می کنم در مورد چیزهایی که شما می توانید در زندگی روزمره خود را.

وجود دارد راه های شما می تواند کمک به صرفه جویی در این سیاره در این تابستان حتی بدون ترک خانه خود را. برای مثال شما می توانید با استفاده از یک فن به جای تهویه هوا در خانه خود را و یا باز کردن پنجره ها در ماشین خود را به جای روشن کردن AC. اگر شما در حال داغ, امکان استفاده از آن را سرد دوش. شما خواهید بود با استفاده از انرژی کمتر است که می تواند هم اثر مثبت کاهش صورتحساب ابزار خود را.

اگر شما در حال سفارش بایگانی اطلاعات مشخص نیست شامل دستمال کاغذی و یا ظروف یکبار مصرف. بسیاری از رستوران ها شامل آنها را به طور خودکار و شما نمی ممکن است به آنها نیاز دارید اگر شما در حال غذا خوردن در خانه. در موضوع غذا سعی کنید رفتن وگان یا گیاهخوار چند روز در هفته است. حیوانات, کشاورزی, تولید درصد زیادی از جهان را در انتشار گازهای گلخانه ای و بین نژاد های مختلف منابع آب. گیاهی و رژیم های غذایی بهتر است برای این سیاره — و فقط به عنوان خوشمزه است.

در حالی که شما در حال فکر کردن در مورد مواد غذایی خود را بررسی کنید شهر راهنمای کمپوست. اگر شما در حال حاضر شروع به جدا کردن مواد غذایی خود را زباله و دفع آن را به درستی. اگر شما از یک باغ شما ممکن است قادر به استفاده از برخی از مواد غذایی خود زباله کمپوست برای باغ.

شما همچنین می توانید این زمان به منعکس کننده چقدر زباله های خانگی خود را تولید می کند. وجود دارد تنها-استفاده از آیتم های شما به طور مداوم استفاده و دور انداختن? برای مثال اگر شما شده اند با استفاده از یکبار مصرف فولاد ماسک هنگامی که شما بیرون رفتن در نظر دوخت خود قابل شستشو و قابل استفاده مجدد ماسک به جای. را به عنوان بسیاری از شما قادر به, و شما نمی خواهد که به انجام لباس های شسته شده به عنوان اغلب. انجام لباس های شسته شده کمتر است یک راه عالی برای صرفه جویی در آب. مطمئن شوید که برای تمیز کردن فیلتر کهنه اگر شما یک خشک کن بیش از حد — لباس های خود را سریعتر خشک خواهد شد و انرژی کمتری استفاده خواهد شد.

و فراموش نکنید که چیزهای کوچک پدر و مادر خود را همیشه در مورد شما در مورد: خاموش کردن چراغ هنگام ترک اتاق خاموش کردن آب هنگامی که شما با قلم مو دندان های خود را و ترک نمی هر دستگاه متصل در همه زمان ها است.

به یاد داشته باشید, آن را به بیش از اقدامات فردی برای نجات زمین. اما در علاوه بر این به رای گیری و سازماندهی برای تغییر ساختاری این نکات یک جای خوب برای شروع در این تابستان.

تماس با Fleurette مودیکا در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب