'جهان نیاز به بیشتر تغییر سازان: UC برکلی کلاس می آموزد دانش آموزان را به علامت خود را

متقاعد کردن کسی به عمل مانند یک خرس در فیلم ممکن است به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک قرنطینه شوخی چالش از یک مش

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

متقاعد کردن کسی به عمل مانند یک خرس در فیلم ممکن است به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک قرنطینه شوخی چالش از یک مشق و اما با توجه به یک جدید در تابستان دوره با عنوان "برکلی Changemaker" که با هدف آموزش رهبری به دانشجویان سال اول دانشگاه.

رهبری دانشکده هاس کسب و کار عضو هیات علمی الکس Budak سه هفته برنامه های مبتنی بر کلاس تشکیل شده است از یک طیف گسترده ای از دروس دوره از تماشای سخنرانی و تأمل در تجارب گذشته به مهارت مبتنی بر وظایف مانند فوق خرس طلایی انتساب. این نقطه اوج در دانش آموزان ایجاد یک استراتژی دقیق برنامه ریزی برای مقابله با یک نیاز به تغییر آنها در محوطه دانشگاه و یا در جوامع خود.

این دوره خواهد ساخت در UC برکلی کارآفرینی سنت و آموزش دانش آموزان در مورد کشف خود فروتن نفوذ و رهبری موثر. Budak گفت: او قصد دارد برای آموزش یک نام تجاری از "فراتر از خود" رهبری با تمرکز بر کمک به دانش آموزان تاثیر مثبت را در تیم خود و مردم در اطراف آنها.

"من نمی دانم دقیقا همان چیزی است که جهان نیاز دارد" Budak گفت. "اما من معتقدم که جهان باید بیشتر تغییر سازان."

این دوره که ثبت نام حدود 400 نفر است که بخشی از یک campuswide ابتکار برای ترویج کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه برکلی است.

کسب و کار سابق ریاست غنی لیون که منصوب شد در ماه ژوئیه سال 2019 به عنوان رئیس نوآوری و کارآفرینی افسر گفت برکلی منحصر به فرد دره سیلیکون-مجاور محل و فرهنگ پژوهش را به آن رسیده برای ترویج نوآوری است.

Budak گفت: او شروع کلاس با داستان از دانشگاه برکلی فارغ التحصیلان تغییر سازان — از جمله نادین برک هریس, کالیفرنیا, اولین جراح عمومی و اپل از بنیانگذاران استیو ووزنیاک — به منظور تشویق دانش آموزان برای اضافه کردن به این "میراث پرسش از وضعیت موجود است."

افزایش پردیس ارشد شفق لوپز در زمان یک نسخه از این دوره پاییز گذشته بود که آن را به تدریس در مدرسه هاس. او گفت: این کلاس با الهام از او به جسورانه در زندگی روزمره و برای رسیدن به فرصت های او هرگز در نظر گرفته شده در گذشته است.

"من واقعا در آغوش مفهوم عدم به جلو" لوپز گفت: در یک ایمیل. "من دیگر به عنوان ترس به ایده ها رو به جلو و من از راه من را برای نشان دادن قدردانی."

هر دو لوپز و Erel Saul, یکی دیگر از سابق دانشجویی گفت: بخشی مورد علاقه خود را از این دوره بود که Budak گفت: آنها را به ترک کلاس به مدت 15 دقیقه و به آنها دستور داد تا به شکست است.

"ما قرار بود به ترک کلاس درس و 15 دقیقه از کسی در اطراف هاس حیاط برای نفع آن خواهد بود را رد کرد" شاؤل گفت: "در ایمیل. "این ترسناک و در عین حال روشنگر تعامل برای من به تبدیل شدن به راحتی با رد و توسعه برخی از شدت كاربردي مهارت های اجتماعی."

فراتر از "برکلی Changemaker" البته لیون با اشاره به معرفی یک برنامه برای مطالعه زیست شناسی و کسب و کار شبیه به موجود مدیریت کارآفرینی و فن آوری برنامه که فیوز مهندسی و کسب و کار.

او همچنین امیدوار است به منظور توسعه کانکتور دوره به دنبال "Changemaker" البته از جمله کسانی است که تحقق شرایط دیگر در محیط دانشگاه مانند کمی استدلال و آمریکایی فرهنگ.

"چگونه ما تبدیل (برکلی) عظیم فکری خلاقیت به حتی بیشتر اجتماعی سود؟" لیون گفت:. "ما که خوب در حال حاضر, اما ما می خواهیم به انجام این کار حتی بیشتر."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن