بدترین نظم است که در آن به تماشای 'جنگ ستارگان' فیلم

وجود دارد بسیاری از لیست خارج وجود دارد در بهترین نظم است که در آن به تماشای همه از "جنگ ستارگان" ، این لیست ت

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

وجود دارد بسیاری از لیست خارج وجود دارد در بهترین نظم است که در آن به تماشای همه از "جنگ ستارگان" ، این لیست تلاش برای ارائه بهترین مقدمه ممکن است به افرادی که جدید به کهکشان دور ، این مقاله است. لطفا لذت بردن از بدترین و بیشتر گیج کننده نظم است که در آن به تماشای اسکای واکر حماسه (و "انفرادی: جنگ ستارگان داستان" سری).

"جنگ ستارگان: قسمت دوم – حمله کلون ها"

بدترین محل برای یک نمایشگر جدید برای شروع یک "جنگ ستارگان" ماراتن را باید فیلم در وسط آن سه گانه است. عاری از هر گونه شخصیت های نمادین (علاوه بر Yoda) که یک ناظر گاه به گاه می تواند شناسایی این فیلم همچنین دارای یک فهم باز خزیدن خیلی خوب شانس گرفتن یاطاقان های خود را با آن.

"جنگ ستارگان: اپیزود هشتم – آخرین جدی"

در حال حاضر این ماراتن خواهد جست و خیز در سراسر زمان به یک دوره کاملا جدید. تنها شخصیت از فیلم قبلی در این لیست نشان داده است Yoda و او را درخشان آبی و نه در اطراف برای بسیار طولانی است. این فیلم همچنین تلاش می کند به درون واژگون سازی انتظارات در مورد "جنگ ستارگان است." اگر شما به حق رای دادن, اما, شما نمی خواهد هر گونه سوال و پس از آن خواهد آمد در سراسر به عنوان بی معنی است.

"Rogue One: A Star Wars داستان"

این فیلم همراه با یک دوره زمانی جدید و شخصیت های جدید. حداقل این فیلم دارای پروفایل این کاربر Vader, stormtroopers و ستاره مرگ. در عین حال این فیلم را هنوز هم می تواند یک کمی گیج کننده است, به عنوان آن را با این نسخهها کار بهتر است اگر با توجه به چارچوب "جنگ ستارگان: Episode IV – A New Hope."

"انفرادی: جنگ ستارگان داستان"

در این نقطه در لیست ما در نهایت ماندن در یک دوره زمانی است. تنها مشکل این است که همه شخصیت ها جدید دوباره. پس شما که به معرفی شخصیت های جدید و وسایل نقلیه در یک فیلم که ساخته شده بود برای افرادی که در حال حاضر عاشق این همان شخصیت ها و وسایل نقلیه. آن را به آمده به عنوان عجیب و غریب است. همچنین cameo در پایان برنده منطقی نیست که فقط اضافه کردن به سردرگمی خود را.

"جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام از Sith"

در گذشته شخصیت شما را تشخیص! این فیلم است که در اینجا در این لیست به جای از بین بردن تمام از سرگرم کننده تاب و نشان می دهد در آینده ، آن خواهید بود یک اسپویلر.

"Star Wars: Episode IV – A New Hope"

شما در حال حاضر معرفی شده به تمام شخصیت. بنابراین آن را به زمان مناسب برای تماشای فیلم است که در آن آغاز شده. اصلی طول می کشد از این شخصیت ها ممکن است فقط در برخورد با اولین برداشت شما از آنها که می تواند خراب کردن این فیلم برای شما. که هدف است به هر حال.

"جنگ ستارگان: Episode VII – The Force Awakens"

یکی دیگر از زمان پرش به یک فیلم که پاره پاره بسیاری از نقاط طرح از "جنگ ستارگان: Episode IV – A New Hope." آن را 100 ٪ رفتن به خراب کردن لذت خود را به خصوص پس از "امید" به معنای واقعی کلمه بود آخرین فیلم شما را تماشا می کردند در این مسابقه دو ماراتون.

"Star Wars: Episode I – The Phantom Menace"

برای حفظ این ماراتن خارج از ضربت سخت زدن لیست جهش بازگشت به آغاز حماسه (اما نه اولین فیلم منتشر شده هر چند). تماشای این نزدیکی پایان ماراتن است که در مورد به خارج از محل به عنوان این فیلم را می توانید دریافت کنید. آن را نیز به شما معرفی به یک یا دو شخصیت جدید که سرنوشت خیلی روشن آنها داده نشده نشان داده شده است تا در هر یک از دیگر ،

"جنگ ستارگان: قسمت ششم – بازگشت جدای"

پایان سه گانه اصلی قرار داده شده است در اینجا برای از بین بردن جزئیات بیشتر از "جنگ ستارگان: Episode V – The Empire Strikes Back" (فیلم تنها سمت چپ در اصلی سه گانه). همچنین این درگیری به شدت با فیلم بعدی در مسابقه دو ماراتون.

"جنگ ستارگان: قسمت نهم – ظهور اسکای واکر"

به یاد داشته باشید همه چیز است که اتفاق افتاده است در پایان "بازگشت جدای"? خوب حالا که تمام شده است retconned. این فیلم سهام شباهت های بسیاری با "بازگشت جدای" پس از آن احساس خواهد شد نیاز به rewatch متوسط فیلم بیش از همه دوباره. در این زمان فقط با شخصیت های مختلف و شخصیت های مشکوک را انتخاب کند.

"Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back"

در پایان این ماراتن است این فیلم در نظر بسیاری از افراد را به بهترین از "جنگ ستارگان" ، اما پس از تمام آن لحظات مهم شخصیت تحولات و نشان می دهد فاسد آن احتمالا یک مشکل برای لذت بردن از.

وجود دارد شما آن را دارند. بیرون بروید و موضوع را به خودتان و یا برخی از شرکت کنندگان بی خبر به این وحشتناک مسابقه دو ماراتون. شاید شما هنوز هم برخی از لذت بردن از آن. ممکن است نیروی با شما همیشه.

تماس با زکریا نش در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن