سپس و در حال حاضر: آنچه که ما از آموخته های ورزشی در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر

کمی بیش از 100 سال پیش افسانه بیس بال, دخترک معصوم, اموزش رفت و به شلوغ ساحل. او رفت و شنا با مصرف برخی از آبج

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

کمی بیش از 100 سال پیش افسانه بیس بال, دخترک معصوم, اموزش رفت و به شلوغ ساحل. او رفت و شنا با مصرف برخی از آبجو و تا به حال یک پیک نیک. از این به ظاهر گاه به گاه عمومی قیمتها او به پایان رسید تا ابتلا به آنفلوآنزای اسپانیایی که او پس از ضرب و شتم گرفتن دوباره و ضرب و شتم دوباره.

به عنوان COVID-19 pandemic همچنان به تاخت و تاز جهان ورزش, لیگ, همه جا شده اند دست و پنجه نرم کردن با این سوال غیر ممکن است زمانی که آنها باید بازگشت به زندگی می کنند بازی کند. و اگر چه آن ممکن است به نظر می رسد مانند آن را در این وضعیت نیست کاملا بی سابقه است.

در سال 1918 اسپانیایی آنفولانزای همه گیر به طول انجامید از طریق 1919, کشتار حدود 50 میلیون نفر در سراسر جهان آلوده به یک سوم از جمعیت. این در آمد سه موج و گسترش به راحتی از طریق جنبش جهانی از سربازان جنگ جهانی اول.

ورزش های رقابتی نقش مهمی در هر دو جنگ و همه گیر. ابتدا در اوایل قرن 20 و در طول جنگ جهانی اول, ورزش ساخته شده است تا روحیه و آمادگی نظامی در ایالات متحده است. این به پایان رسید تا بودن یک شمشیر دو لبه به عنوان این منبع در حال رشد, سرگرمی, همچنین کمک به گسترش مرگبار آنفلوآنزای اسپانیایی.

سه ورزش محبوب و واکنش های خود را به آنفولانزای اسپانیایی به ما نشان می دهد که ورزش (و به طور خاص ورزشی جمعیت) در یک زمین پرورش برای گسترش بیماری — که هر احتیاط در دسترس باید قبل از بازگشت به بازی به طور معمول.

بیس بال

با وجود برخی از بازیکنان گرفتن بیمار در طول بهار, آموزش, بیس بال رفت جلوتر با فصل به دلیل ترس از درآمد از دست رفته با بازیکنان داوران و مربیان به طور یکسان همه با پوشیدن ماسک.

پس از دوره نقاهت بعد از اولین جلسه با آنفولانزا, اموزش هدایت Boston Red Sox به یک سری جهانی پیروزی در مدت کوتاهی قبل از سقوط بیمار و دوره نقاهت دوم time. Red Sox ضرب و شتم توله در بازی 6 جهان سری یک رویداد بسیاری از ویژگی به یکی از اولیه پخش برای موج دوم که به کشته شدن نزدیک به 5000 نفر در بوستون به تنهایی. این خواهد بود که Red Sox آخرین سری جهانی پیروزی 86 سال است.

1918 فصل را تا پایان گرفتن برش های کوتاه توسط یک ماه اما فقط به این دلیل بیس بال در نظر گرفته شد غیرضروری و بازیکنان پیش نویس شد به تلاش های جنگ نه به خاطر نگرانی بیش از آنفولانزا.

چند عمده و جزئی بازیکنان لیگ برتر و همچنین به عنوان یک داوری درگذشت آنفولانزاخدمت به عنوان یک یادآوری است که هیچ کس — حتی نیروگاه است که ایالات متحده بیس بال — برگ صدمه ندیده است. با این حال این ورزش استقامت و بازگشت و در سال 1919 با به طور غیر منتظره ای قوی حضور و غیاب.

فوتبال

کالج, فوتبال, یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده در آن زمان در کنار بیس بال, بازی های برگزار شده در طول یک فصل اسپانیایی آنفولانزای همه گیر. همچنین مانند بازی بیس بال, فوتبال فصل کوتاه یک. با توجه به دوم (و مرگبارترین) موج آنفولانزا دانشگاه در پاییز 1918 بسته شد و شهرستانها قرار داده شد تحت قرنطینه معنی است که جمعیت حاضر در بازی فوتبال عینک ماسک و کوچکتر از حد معمول است.

کال فوتبال تیم نسبتا قوی نجومی در سال 1918 رفتن 6-2 یک برجسته بودن یک پیروزی در برابر رقیب استنفورد. هیچ روشن قهرمان ملی که سال به طور مداوم در حال تغییر برنامه به معنای همه تیم بازی همان تعداد از بازی ها.

در نهایت, کالج, فوتبال, فصل بود و تا حد زیادی متاثر از هر دو این بیماری همه گیر و جنگ و مسلما حتی بیشتر تحت تاثیر قرار از بیس بال بود.

هاکی

در سال 1919 NHL شد تنها 2 سالو هم زمان با جام استنلی نهایی نورد در اطراف در مارس 1919 نگرانی بیش از آنفولانزا تا به حال تا حد زیادی کمرنگ شده. آنفولانزا نبود ساخت صفحات دیگر و مردم احساس آماده برای حرکت در زندگی خود را.

اما پس از پنج بازی از سری بین مونترال و سیاتل, گزارش های خبری شروع به سطحی که بازیکنان در وضعیت بدی. آن را به زودی اعلام کرد که ششمین بازی لغو شد و پس از چند بازیکن در بیمارستان بستری شد. چند روز بعد بازیکن جو سالن درگذشت آنفولانزا. تلاش در بازگشت پیروزمندانه به ورزش تا به حال منجر به فاجعه است.

فلش رو به جلو تا ژوئن 2020 و NBA برنامه ریزی شده آزمایشی بازگشت به بازی برای جولای 30. NHL تیم بعد از بازگشت به اردوگاه های آموزشی در 10 ژوئیه و کالج بازیکنان فوتبال بازگشته اند به دانشگاه به صورت داوطلبانه تمرینات با وجود گزارش مثبت COVID-19 موارد است.

به عنوان ورزشی لیگ شروع به برنامه ریزی بازده خود را در میان بیماری همه گیر کوروناویروس اگر تنها یک چیز می تواند انجام شود به دور از 1918 آنفولانزای همه گیر آن باید این باشد: عجله نکنید آن است. ورزش می تواند هیجان انگیز و نشاط بخشی و سرگرم کننده, اما تنها اگر آنها امن است.

راشل Alper می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن