وجود دارد بدون هیچ دلیل که چرا شما باید به تماشای فصل 4 '13 دلیل برای'

درجه: 2.0/5.0 آن است که غیر ممکن است به معمولی بحث "13 دلیل" بدون ایجاد جنجال. آنچه در آغاز به عنوان یک نسبتا

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

درجه: 2.0/5.0

آن است که غیر ممکن است به معمولی بحث "13 دلیل" بدون ایجاد جنجال. آنچه در آغاز به عنوان یک نسبتا دقیق تلویزیونی اقتباس از جی آشر جوان بالغ رمان های جهش یافته را به یک بزرگتر گفتگو اطراف تصویر از مسائل جدی در تلویزیون.

با سه فصل از انتقادات و واکنش زیر کمربند خود "13 دلیل" است و در نهایت پایان دادن به آن بلند نفس و عاطفی طاقت فرسا روایت با آن چهارم و نهایی شود. با هیچ جهت روشن نشان می دهد sloppily قالب یک فصل تمام در اطراف مسائل بحث برانگیز با این فرض که آن مخاطبان را حفظ خواهد کرد به دلیل تماشای ... آنها از آن ساخته شده ایم این حد درست است ؟

در فصل اول از "13 دلیل برای" حول آشر را به تنهایی رمان — یک نوجوان دبیرستان خودکشی کرد, پشت 13 نوار توضیح 13 دلیل او را از طریق رفت با عمل. هر چند بسیار بحث برانگیز در آن تصویر از افسردگی و خودکشی را نشان می دهد فصل اول سرآمد در ایجاد پویا شخصیت و هدف مشخص.

فصل چهار "13 دلیل برای" میدارد ماه پس از موفق coverup از همکلاسی مرگ است. با این مورد بسته رس جنسن (Dylan Minnette) و بقیه گروه های درگیر در قتل باید سرکوب خود زمینه گناه در حالی که به طور همزمان در تلاش برای لذت بردن خود را از سال آخر دبیرستان.

در بالای این چند قسمت از این فصل طرح که دوباره یکی دیگر از دانشجویان در آزادی دبیرستان در گذشت. این عمده طرح نقطه در پشت رایتر قرار داده به عنوان فصل را روایت به جای آشکار در اطراف رس پارانویا و توهم مرده — به طور خاص مرگ او کمک کرد تا پوشش. خاک رس مبارزه با اضطراب و تلاش به دنبال کمک به احساس دیر شده توجه نشان می دهد بد نامی برای حساس بودن نسبت به بیماری های روانی. برای یک بار به نظر می رسد که نشان می دهد در نهایت بر اهمیت درمان است.

Minnette می دهد جای تعجب عملکرد فوق العاده مسلما یکی از تنها نکات برجسته از کل فصل. در عین حال نشان می دهد تکیه بر بازگرداندن شخصیت های مرده می شود بسیار به سرعت خود را از دست دادن ارزش شوک و ساخت بینندگان سوال چگونه در این فصل از "13 دلیل" می تواند هر دو کوتاه ترین و خسته کننده ترین.

به عنوان قسمت پیشرفت رس مسائل مربوط به سلامت روانی تغییر از کمک به رشد شخصیت خود را به, همزمان با مسخره جرم رمز و راز یادآور "ریوردیل" کامل با شبح وار تماس های تلفنی و مرموزی در هم شکسته دوربین های مدار بسته. این روایت باعث می شود کمی به هیچ حس و دچار سردرگمی کل تن از این فصل است. این است که به وضوح نمونه در قسمت چهارم کامل, فوق العاده تم ها و وحشت استعارههای که به صورت تصادفی و خارج از محل هرگز به این فصل بزرگتر روایت است.

متاسفانه فصل چهار "13 دلیل برای" آشفته و موفق به تدوین فصل نهایی خود را در اطراف این درهم و برهم و غیر ضروری طرح نقاط است که تنها وجود دارد برای شوک ارزش. در این فصل بحث نهفته در تصویر فوق العاده جدی در مسائل اجتماعی: مدرسه تیراندازی پلیس خشونت HIV و خیلی بیشتر. هر موضوع احساس می کند با عجله به مختصر و در طول زمان هرگز به طور کامل در حال توسعه به خیلی از گفتگو و بسیار به ندرت اتصالات به طرح طبیعی جهت.

در بالای این, هر شخصیت در این سریال احساس خالی و راکد وجود خود ريشه تروما و قبلا پویا نقش در نشان می دهد. با فصل چهار تاکید بر درونی و روان ترین آن اهلی شخصیت بقیه گروه قادر به رشد و هرگز به طور کامل تکمیل آن شخصیت کمان.

کلید مثال از این است که الکس پسر که اقدام به خودکشی و به قتل بهترین دوست خود بدرفتار. نشان می دهد نادیده الکس تروما از کشته شدن یک مرد و به جای وانمود شخصیت او بزرگترین مبارزه داخلی است که درک خود را از تمایلات جنسی کاهش او را به یک صابون نوجوان رام-com شخصیت اصلی که منبع استرس ناشی از پارگی کیسه آب شود.

"13 دلیل" در نهایت رنج می برد از کشش یک روایت که باید ام به پایان رسید و پس از یک فصل. منطقه خلیج مخاطبان ممکن است تشخیص عکس های زیبا از اوکلند و یاد UC برکلی frat خانه تعبیه شده در فصل چهار "13 دلیل" اما حتی این آشنا مناظر می توانید ذخیره کنید در این فصل از احساس بی معنی و غیر ضروری است.

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن