هنوز هم برخی از صندلی های باز در این (خیالی) پاییز 2020 DeCals

از آنجا که مرحله 2 ثبت نام در UC Berkeley در جریان است، بسیاری از ما در حال تلاش برای پیدا کردن دوره های یک وا

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

از آنجا که مرحله 2 ثبت نام در UC Berkeley در جریان است، بسیاری از ما در حال تلاش برای پیدا کردن دوره های یک واحد برای دور کردن برنامه ما است. به عنوان کسی که از طریق کلاس های متعدد یک واحد خودم جستجو، من نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم از برخی از دوره های DeCal من آرزو وجود داشته است. بنابراین ، در اینجا پنج DeCals جعلی ، و همچنین توضیحات دوره خود را!

"نت فلیکس و گریل"

تو کباب پز داري ولي نميدوني چطوري ازش استفاده کني؟ آیا تا به حال تماشای Netflix و خودتان را پیدا کنید که آرزو شما برخی از دنده های آبدار به gnaw در؟ در این DeCal، شما تمام بهترین راه برای کباب کردن گوشت خود را از دو تا از bros frat یاد بگیرند. در حالی که یادگیری نحوه درست فصل و گلابی، ما همچنین می شود ابتلا به "عشق کور است." آره، درسته، قلب ما به اندازه مرکز استيک هاي کمياب متوسط شما بعد از اينکه اين کلاس رو گرفتين، نرم هستن.

"چگونه اژدها (یا سگ) خود را به بمب زوم آموزش"

به عنوان شما به احتمال زیاد دیده می شود، حیوانات خانگی یک راه برای پیدا کردن خود را به طور مستقیم در مقابل دوربین خود را درست زمانی که شما تصمیم به صحبت کردن در بخش بحث خود را. اما اگر راهی برای آموزش حیوان خانگی خود را به زوم بمب کلاس خود را هنگامی که مهم تر از همه وجود دارد؟ این دوره اصول آموزش حیوان خانگی خود را چگونه به بمب ویدئویی پوشش می دهد. حیوانات خانگی یاد خواهند گرفت که به برخی از کلمات و عبارات واکنش نشان می دهند، مانند "میان ترم"، "من می خواهم این سوال را به کلاس باز" و "به piggyback کردن از آن."

"OK Zoomers: آموزش پدربزرگ و مادربزرگ خود را به استفاده از زوم"

همه ما می دانیم که سرخوردگی از تلاش برای کمک به افراد مسن تر در درک تکنولوژی. در این کلاس، ما بیش از تکنیک های پایه آموزش و پرورش توسعه یافته به طور خاص برای آموزش افرادی که از سن 65 سالگی است. تاکید بر توسعه حس صبر و یادگیری چگونه خود را تکرار 37 بار بدون اذیت شدن. درس ها شامل "چگونه به مادر بزرگ آموزش به خود را قطع" و "چگونه به پدر بزرگ بگوییم به دور از دوربین."

"Sweatpants: An in-depth exploration of stretchy pants"

چگونه این مقاله بی فرض از لباس سالن به منگنه روزمره رفت؟ این دوره تاریخ sweatpants پوشش, با تمرکز بر چگونگی تولید, توزیع و فروخته. ما تلاش فعلی برای تعریف دوباره "لباس کار" و بحث در مورد محبوبیت جدید پیدا شده از لباس قرنطینه دنج. این دوره طراحی شده است تا از راحتی تخت خود را گرفته شود. sweatpants اختیاری هستند اما به شدت تشویق.

"پنکیک و همه گیر"

هرگز دوباره شما را مجبور به انتخاب بین صبحانه پخت و پز و ماندن به روز در حوادث جاری. در این DeCal، شما یاد می گیرید که چگونه به یک استاد پنکیک تبدیل شود در حالی که بحث در مورد آخرین تحولات در همه گیر. کلاس در ساعت صبحانه قرنطینه شروع می شود، در غیر این صورت به عنوان 2 بعد از شب شناخته می شود. در حالي که ما خمیر خود را آماده می کنیم، پنکیک هایمان را تلنگر می کنیم و از طریق زوم از یک برنچ فاصله اجتماعی لذت می بریم، مقالات خبری فیس بوک را که خاله های پارانویای مان برای ما فرستاده شده مقایسه می کنیم تا زمانی که احساس بهتری داشته باشيم یا، به احتمال زیاد، بسیار، خیلی بدتر.

تا آنجا که ما آرزو می کنیم برخی از این کلاس ها واقعا در حال ارائه بود، هنوز هم بسیاری از کلاس های سرگرم کننده برای گرفتن در UC برکلی وجود دارد. به علاوه، چه کسی می داند، شاید یکی از این ها به عنوان یک DeCal واقعی در آینده اضافه شود!

تماس با Fleurette Modica در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن