'آنها شکار ما را برای تفریح'

محتوای هشدار داد: سوء استفاده جنسی و خشونت و آزار و اذیت جنسی من قرار نیست چقدر زمان و یا تلاش به نوشتن توییت.

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

محتوای هشدار داد: سوء استفاده جنسی و خشونت و آزار و اذیت جنسی

من قرار نیست چقدر زمان و یا تلاش به نوشتن توییت. من فقط ربط سپس دکمه Tweet — به عنوان ساده به عنوان آن است. به همین دلیل من تا پایان با بسیاری از غلط املایی و حسرت چند لحظه بعد که منجر به بسیاری از حوادث "توییتهایی نیست در حال بارگذاری در حال حاضر. دوباره سعی کنید." هر چه افکار که در این توییت به پشت مغز من و به ندرت عود.

سه سال پیش در ماه ژوئن تصمیم گرفتم برای پرینت دو واژه است. من فکر کردم که تایپ 10 کاراکتر در این دو واژه آسان خواهد بود; من می خواهم فقط نوع آنها را به سرعت و سپس دکمه صدای جیر جیر. اگر وجود دارد تایپی بود یا اگر من احساس گنگ در مورد آن پس از آن من می خواهم به سادگی آن را حذف کنید. وجود دارد هیچ چیز جدی نگران باشد. بنابراین تایپ کردم "مبارک" در یک ماده از ثانیه. آن را به عنوان آسان به عنوان من انتظار می رود. اما من خیره در روی صفحه نمایش برای یک ساعت پس از تایپ کردم یک P به دنبال یک تحقیق.

اگر چه کسی را دیدم ؟ آن زمان من نیم ساعت دیگر به یک نوع i و d.

من می تواند آسیب. من در نهایت تایپ یک e به پایان رسید و صدای جیر جیر.

خوشحال غرور!

من با حذف توییت دو دقیقه بعد. یکی از دوستانم پیامک من گفت: "شما گنگ ؟ حذف در حال حاضر" بعد از او آن را دیدم. من انتظار یک متن مشابه پس از خواند این ستون.

من مطمئن هستم که آنچه "غرور" من پرداختن به در که صدای جیر جیر. غرور من می دانم این است که همیشه در کمین است. هنگامی که آن را ندارد, آن را فقط به افراد خاصی در برخی از فضاها و جغرافیای. آن شیطان را یک تهدید. غرور من می دانم این است که مجازات زندان و شکنجه.

غرور من می دانم نیز ای اداره و وحشت. ماها Almutairi یک کویت نما, زن پست شده یک ویدیو از خودش دو هفته پیش که بلافاصله ویروسی رفت. در این ویدئو او گریه متهم افسران پلیس از دستگیری و تجاوز به او پس از قرار گرفتن در زندان تعیین شده برای مردان است. یک روز بعد Almutairi رفت و گم شده است. و چه جنایت وحشتناک بود که او مرتکب? او نقض کویت را "اخلاق عمومی" ،

کویت مانند بسیاری از کشورهای دیگر سیاست و ترساند نما و عجیب و غریب مردم به نام "اخلاق عمومی." من به عنوان خوانده شده بیش از 40 جنایی گزارش در چند روز گذشته از کویت, عربستان سعودی, اردن و مصر است. همه آنها تا به حال جایگزین عبارت "ما آزار و اذیت و بازداشت و شکنجه و نما و عجیب و غریب مردم در نام عمومی اخلاق و نجابت قوانین." آنها "حفظ اخلاق عمومی" و یا آنها "حمایت از دولت به طور کلی سیستم و نجابت است."

یک قانون است که در ادامه به dehumanize Almutairi و بسیاری دیگر به نام عفت عمومی است زیرا ماده 198 یک متمم موجود عمومی نجابت ، کویت مجلس ملی تصویب ماده 198 در مارس 2007 و در آن آمده است که هر کس "(تقلید) جنس مخالف در هر راه" را یک سال زندان و یا جریمه نقدی از حدود 3,600.

شاید ساده ترین مشکل با چنین قوانینی است که خود استبداد. وجود دارد هیچ پارامتر و یا خاص توصیف از آنچه که یک فرد "تقلید جنس مخالف" به نظر می رسد. پارامترهای بنابراین رسیدن به تعریف و تفسیر با توجه به این که اغلب سوء استفاده از قدرت خود را.

در سال 2012 سازمان دیده بان حقوق بشر منتشر شده یک گزارش با عنوان "آنها شکار ما را برای تفریح': تبعیض و خشونت پلیس علیه زنان تغییر جنسیت در کویت" که اسناد و شرط از کویت را فراجنسیتی جامعه قبل و بعد از عبور از ماده 198. قبل از مارس 2007, تغییر جنسیت زنان می تواند دسترسی های مختلف خدمات دولتی بدون قانون رد یا انکار خود هویت جنسیتی. اما این همه منتقل شده که ماده 198 گذشت. در علاوه بر این به خشونت و تبعیض از کویت به خشونت علیه زنان تغییر جنسیت گسترش به استفاده از پلیس و زندان و سیستم های.

در یکی شهادت ثبت شده در گزارش امانی یکی دیگر از کویت نما زن گفت: "آنها شکار ما را برای سرگرم کننده است. آنها نمی خواهند من به مانند یک زن پس از من نیست. من پوشیدن dishdasha (سنتی کویت نر پوشاک) در حال حاضر. من موهای من کوتاه است. پس از همه این که من هنوز در بازداشت مورد ضرب و شتم و تجاوز برای داشتن یک پوست صاف زنانه چهره. چه می توانم در مورد من؟"

بسیاری از موارد مانند امانی را به دور بماند. بدون این موارد در انظار عمومی از آنها در دست سوء استفاده افسر. اما حتی اگر تمام کشورها شروع به صحبت کردن در مورد این مورد که توجه هنوز هم نمی خواهد تضمین قربانی بقا.

هیچ "ویروسی" مورد تضمین امنیت و عزت قربانی. نه #FreeMaha. نه #FreeAmani. و حتی اگر این قربانیان فرید ماه ها و ماه ها سکوت را دنبال کنید تا زمانی که یکی دیگر از تغییر جنسیت و یا عجیب و غریب فرد تجاوز یا شکنجه.

مقامات تاسیس این تسلط و کنترل بر نما و عجیب و غریب مردم خوب بکار بردن قدرت خود را به اثر مخرب: surveilling ردیابی و کاملا به معنای واقعی کلمه آنها را شکار.

در سپتامبر سال 2017, سارا Hegazi های مصر لزبین, فعال, مطرح پرچم رنگین کمان را در طول یک Mashrou' لیلا کنسرت در قاهره. در آن زمان او و دوستان او را "افتخار می کردند که به نگه داشتن پرچم." اما Hegazi نمی دانم او به عنوان دیده می شود "جنایی — کسی که به دنبال از بین بردن ساختار اخلاقی جامعه است." او بعدها یکی از 43 گی, همجنسگرا, افرادی که دنبال شد و با خشونت دستگیر شده توسط مقامات مصری به اتهام "ترویج جنسی deviancy و فسق."

Hegazi صرف سه ماه در زندان زنان. دو زن که مشترک همراه با او بودند دستور داد به صحبت کردن با او. او مجاز به انجام خارج تمرینات با دیگر زندانیان. اکثر horrifically دیگر زندانیان اجازه داده شد به ضرب و شتم و آزار و اذیت جنسی Hegazi پس از آنها داده شد دلیلی برای دستگیری او.

من بیدار شد صبح روز یکشنبه به اخبار از خودکشی. آخرین چیزی که من می دانستم که در مورد داستان او بود و او در حال فرار به کانادا و مبارزه شدید اختلال استرس پس از ضربه و افسردگی سه ماه در زندان باعث شده بود او. اما این سیستم که تا به حال پاره پاره دور همه چیز او را دوست داشت — او و خانواده و کشور خود افتخار — هنوز از او هزاران مایل دور.

پس غرور من می دانم که سرکوب شده است. آن را منفور و تحقیر. غرور و افتخار است که من می دانم این است با صدای بلند. آن را مختل و ثابت شده دولت ها و پیروان خود را. غرور و افتخار است که من می دانم تبدیل خواهد شد دیده می شود و قابل مشاهده است. و من مطمئن هستم که چگونه بسیاری از مرگ و میر و دستگیری و ضرب و جرح و تجاوز اتفاق خواهد افتاد تا زمانی که این تحول رادیکال از غرور من می دانم این است به دست آورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن