آنها دستگیر شدند و برای داشتن برخی از علف های هرز در بهبهان. خود را mugshots هنوز هم به دنبال آنها آنلاین

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 11:37 AM EDT Jul 1, 2020برای تقریبا 36 ساعت مستقیم, جاستین Stineman

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

برای تقریبا 36 ساعت مستقیم, جاستین Stineman گفت: او زندگی می کردند و partied مانند یک ستاره راک است.

Stineman, 23 محلی رپر از لیتیتز Lancaster County, که انجام می دهد تحت نام Nexus لیگ گفت: پدر و مادر خود دور بودند در ایتالیا. بنابراین او تصمیم گرفت به بازی نشان می دهد و میزبان یک حزب پس از, که در نهایت پیچیده شده در Jan. 22, 2018.

بعد Stineman گفت: او و دیگران کاهش یافته است دوست خود را در کار در هریسبورگ در 7 صبح Stineman گفت که او به خواب رفتن در راه بازگشت. بعد او گفت: او رفت و نگاهی به 10 دقیقه چرت زدن در ماشین که پارک شده بود سراسر از خانه اش در شرق لینکلن خیابان.

زمانی که Stineman بیدار شد دو ساعت بعد او گفت: "این تقریبا کل تیم در خانه من است." او سعی کرد به لگد زدن به برخی از علف های هرز است که او تا به حال زیر صندلی. اما آن کار نمی کند. لیتیتز قصبه پلیس او را به اتهام در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا.

Stineman گفت که او تا به حال به انجام 25 ساعت از خدمات اجتماعی حضور چندین مواد مخدر و الکل مشاوره کلاس و پرداخت 250 دلار خوب است. مورد بعد را رد کرد. اما بیش از 2 1/2 سال بعد از انتشار اخبار در مورد بازداشت خود و mugshot خود را — آنلاین باقی می ماند.

"این مکان بشود," Stineman گفت: "در یک حس است."

ایالات متحده آمریکا امروز بررسی شبکه پیدا کرده است بیش از 500 اخبار منتشر شده از سال 2013 تا 2020 که شامل mugshots برای در اختیار داشتن ماری جوانا و جرائم مربوط سراسر پنسیلوانیا است.

اطلاعات ثبت عمومی. اما این اخبار می تواند در برخی موارد به طور نامحدود باقی می ماند بر روی اینترنت و در ادامه به تحت تاثیر قرار مردم در راه های مختلف — حتی زمانی که آنها هرگز به جرم و جنایت. و در حالی که دولت قوه مقننه با تصویب قانون اصلاحات اقدامات مانند تخته سنگ پاک است که به طور خودکار مهر و موم خاص بدون خشونت محکومیت پس از یک بار قانون را پوشش نمی دهد اخبار منتشر شده و پلیس blotters.

بخوانید: تلاش برای جرم زدایی از, legalize weed در بهبهان. نیست و منجر به افت بزرگ در دستگیری,

'آن را به پایان رسید تا در مجموع معمای'

ایالات متحده آمریکا امروز بررسی شبکه متمرکز Crimewatch است که یک وب سایت است که بسیاری از ادارات پلیس استفاده در پنسیلوانیا است. حداقل 506 از 544 موارد باید راه خود را از طریق سیستم عدالت کیفری با توجه به تجزیه و تحلیل پرونده های دادگاه.

در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است:

  • در حداقل 272 موارد یا مورد 53.8 درصد مردم در محکوم شدند حداقل یک بار. تقریبا هیچ یک از دریافت زندان و یا زندان زمان.
  • نتیجه مشخص نیست در 53 مورد و یا در مورد 10.5 درصد.
  • ایالات متحده آمریکا امروز شبکه نمی تواند پیدا کردن یک دادگاه رکورد 71 مورد یا حدود 14 درصد است که نشان می دهد که اتهامات را رد کرد و یا حذف. که می تواند اتفاق پس از مردم تکمیل برخی از مرتب کردن بر اساس انحرافی برنامه.
  • هشت مورد اخراج شدند. دو نفر دیگر با موفقیت به اتمام شتاب توانبخشی وضع یک انحرافی برنامه برای اولین بار مجرمین که پذیرش گناه دادگاه پرونده دولت است.
  • مردم به پایان رسید تا دریافت استنادی در 100 مورد و یا در مورد 19.8%.

Stineman گفت که او تا به حال مشکل پیدا کردن یک شغل پس از دستگیری او.

لیتیتز او گفت: یک شهر کوچک است. هر کس هر کس می داند. و کلمه می شود به سرعت. به عنوان یک فرد از رنگ Stineman گفت: او احساس می کند که او در حال حاضر نگاه وجود دارد به عنوان "نوعی از کمتر بودن."

Kolton جیمز گفت: او همچنین احساس می کردم که او تصور می شد در راه های مختلف پس از Annville Township پلیس او را به اتهام در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا شده و انتشار اخبار در مورد این مورد.

در آن زمان جیمز مشغول به کار در یک فروشگاه طلا و جواهر. او گفت که او از دست رفته مشتریان.

مردم او گفت: مشترک از انتشار اخبار سراسر Facebook.

"من گفتم:" اوه خدای من هیچ راهی وجود دارد من می توانید آنها را حذف کنید که پست؟'" گفت: James, 21, از Cleona لبنان, شهرستان, که در حال حاضر با این نسخهها کار در یک انبار.

"به معنای واقعی کلمه همه رفتن به آن را ببینید. کار من رفتن به آن را ببینید. خانواده من رفتن به آن را ببینید," او اضافه شده است. "آن را به پایان رسید تا در مجموع معمای."

گنجاندن mugshot خود را گفت: از آن ساخته شده به نظر می رسد "مثل من کسی کشته." جیمز گفت: مردم تصاویر با جنایتکاران.

"مثل هیچ. من خطرناک نیست. من فقط سیگار بلانت" گفت: James قبل از اصلاح خود است. "من حتی نمی توانید به آن دود."

دادستان بعد از انصراف از اتهامات عنوان شده علیه. جیمز پذیرفته شد به شتاب توانبخشی وضع در یک مورد جداگانه.

زمانی که مانور Township پلیس دستگیر جاش Janes به اتهام در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا و مواد مخدر متعلقات او گفت: دوست خود را بعد از آن به او گفتم "هی مرد خود را به نام و چهره در اینترنت با این اتهامات عنوان شده علیه."

Janes گفت: او می خواهم درخواست شغل و نمی خواهد آنها را دریافت کنید. برخی از کارفرمایان نمی دلیلی برای استخدام او است. دیگران او گفت: به او گفتم این بود که به دلیل اتهامات جنایی.

"آنها ارسال شده عکس من. من حدس می زنم که ثبت عمومی. آن را غیر قانونی" Janes گفت. "هنوز هم آنها را می ام به من اجازه رفتن."

Janes, 22, گفت که او نمی خواهد که دستگیر شده اند در برخی از کشورهای دیگر برای آن مقدار از علف های هرز. او گفت که او یک نوجوان بود و سرگرم کننده.

در نهایت Janes گفت که او تا به حال به حرکت و نقل مکان به orlando, Florida. در حال حاضر او گفت: او خود را در نزدیکی آب و یک ماشین. او اجاره کامیون به مردم و با این نسخهها کار به عنوان دستیار مدیر در یک فروشگاه مواد غذایی است.

"شاید من رو بازداشت برای یک دلیل خوب," او گفت:. "این بسیار بهتر از اینجا."

مرتبط با: می تواند 2020 سال از علف هرز قانونی در Pa.? آیا نفس خود را نگه دارید.

'آن را در منافع عمومی به دانستن چه خبر'

ادارات پلیس باید روش های مختلف در مورد زمانی که به پست شده در اخبار و mugshots, برای, دستگیری, با برخی از انتخاب به اطلاع عموم تقریبا در هر مورد, در حالی که دیگران انتخاب کنید.

""چرا نه ؟" خواهد بود یک سوال بهتر" گفت: مانور, شهرستان, رئیس پلیس تاد Graeff که اظهار داشت که اداره پست در مورد هر کسی که می شود بازداشت استناد و بالاتر در آن Crimewatch صفحه. "این یک شفافیت چه خبر است و آن چیزی که مردم می خواهند حداقل اکثریت," او اضافه شده است.

در گذشته Graeff گفت: بخش دریافت شکایات است که آن را در حال باز کردن و به اشتراک گذاری اطلاعات کافی.

Graeff به ذکر است که اطلاعات ثبت عمومی. او گفت که او معتقد است که "این یا همه یا هیچ." این نمایشگاه راه برای انجام آن است.

بالا Southhampton Township پلیس سرهنگ کریگ Rudisill گفت: بخش روش این است که برای ارسال تمام بازداشت به جنحه و بالاتر از انصاف در آن Crimewatch صفحه.

اما Rudisill گفت: او نمی اشتراک گذاشتن اخبار منتشر شده در مورد مواد مخدر و جرائم و DUIs on Facebook.

اگر یک مورد حذف, Rudisill گفت: او طول می کشد پایین انتشار اخبار. Crimewatch او گفت و سپس به طور خودکار حذف پست و سهام در Facebook و Twitter.

در یک ایمیل لیتیتز قصبه رئیس پلیس کری نای گفت: اداره پست تمام دستگیری ها در Crimewatch.

اگر مردم خود رکورد حذف Nye گفت: این سازمان حذف اطلاعات. این موضوع گفت: زمانی است که گزارش های مطبوعاتی در یک مورد اما بعد آن را به پایین.

مورد به مورد و بر اساس Nye گفت: بخش حذف اطلاعات — حتی اگر شده است وجود ندارد expungement. او گفت: او آشنا نبود با Stineman مورد اما که او باید با پلیس تماس اگر او می خواهد که اطلاعات خود را حذف.

در ضمن غرب Hempfield شهرستان رئیس پلیس لیزا اشپزخانه گفت: این اداره در نظر ایمنی عمومی و علاقه قبل از ارسال و انتشار اخبار در مورد بازداشت.

انگشت خود گفت: فلسفه این است که "فکر می کنم در مورد اینکه چرا ما در حال انجام آنچه ما انجام می دهیم."

"متاسفانه هیچ برش و خشک, 'این جرم نه به این جرم'" اشپزخانه گفت. "اما این چیزی است که ما آن را پایه بر اینکه آیا وجود دارد را یک دلیل عمومی باید بدانید در مورد چیزی شبیه به این در مقابل فقط پرتاب همه چیز در خارج وجود دارد."

مو کوتاه گفت: هر کسی می تواند یک تصویر از هر چیزی. هنگامی که چیزی است که نوشته شده بر روی اینترنت وجود دارد هیچ راهی برای مطمئن شوید که آن را 100 ٪ حذف شده است.

این کارلایل اداره پلیس است که به طور مداوم به دنبال در بهترین شیوه در سراسر ایالات متحده و تلاش برای ارزیابی راه آن انجام کسب و کار Sgt. دیو میلر گفت.

میلر اشاره کرد که چگونه این سازمان تغییر کرده است راه آن انتشار اطلاعات در طول سال از تایپ تا اخبار منتشر شده در مورد هر دستگیری و پرونده در اختیار مطبوعات در ایستگاه پلیس به ارسال آنها را بر روی اینترنت.

چند ماه پیش میلر گفت: "این بخش را متوقف و به اشتراک گذاری تمام اخبار منتشر شده در مورد دستگیری on Facebook. او گفته شده است وجود دارد بحث در مورد انتظار برای ارسال به آنها را تا زمانی که دادگاه به پایان رسید بیش از حد.

پلیس, گفت, را, اخبار, منتشر شده, اگر مردم را به اتمام انحرافی برنامه و یا اگر آنها به تمیز کردن خود را عمل می کنند و نگران هستند که کارفرمایان آینده ممکن است دیدن این پست.

"ما در حال انجام آن را به عنوان نوعی از مجازات است. ما در حال انجام آن شرمسار کسی" میلر گفت. "اما اغلب آن را در منافع عمومی به دانستن چه خبر است."

افسران پلیس در حال و نه در خارج وجود دارد به طور خاص به دنبال دستگیری برای در اختیار داشتن ماری جوانا میلر گفت. اما آنها نمی توان قوانین, او گفت:, و آن را هنوز هم یک جرم و جنایت در پنسیلوانیا است.

"آنچه ما در حال انجام در حال حاضر است بر اساس بازخورد ما بدست از جامعه است. بیشتر مردم به نظر می رسد که مایل به دانستن در مورد جنایات و مایل به دانستن در مورد مجرم از بخش هایی که در مورد آن نگران صدمه زدن به کسی شهرت" میلر گفت. "هر جامعه متفاوت است."

Waynesboro رئیس پلیس جیم Sourbier گفت او شده است می خواهم با توجه به پایان دادن به این عمل از ارسال تمام mugshots.

او گفت که او معتقد است در افشای کامل و, این بخش ادامه خواهد داد برای قرار دادن اخبار منتشر شده در مورد بازداشت. اما Sourbier گفت: او گاهی اوقات شگفتی در مورد ارزش افزوده از تصاویر.

Sourbier گفت: فقط به خاطر اینکه کسی دستگیر شده و متهم به جرم معنا نیست که او یک فرد بد است.

"یک فرد است که باعث می شود یک اشتباه است دستگیر و به اتهام" Sourbier گفت. "هنگامی که شما انجام داده اند که مجازات آن تحمیل شده بر شما توسط سیستم قضایی شما باید قادر به گرفتن همراه با زندگی خود را."

"این عکس فقط به نظر می رسد برای اضافه کردن پویا به که — من حدس می زنم من با تکیه به سمت شهوت و میل دوام آن را," او اضافه شده است.

از آنجا که مصاحبه Sourbier یک ایمیل به در گفت که "منعکس کننده در نظر گرفته شده و هدف از انتشار گنجاندن یک عکس نیست قابل توجهی افزایش ارزش اطلاعات است."

بخش گفت و ادامه خواهد داد به ارسال عکس ها از دست رفته و خواست مردم است.

اتمام: بوی علف هرز: چگونه York County موارد دادگاه می تواند کمک به تغییر چگونه کار پلیس در بهبهان.

'Expungement در عصر رسانه های اجتماعی است که به وضوح هرگز به طور کامل'

مجلس به تازگی گرفته شده تا اقدامات لازم برای اصلاح نظام عدالت کیفری از جمله عبور از تخته سنگ پاک است که به طور خودکار به مهر و موم خاص بدون خشونت محکومیت پس از 10 سال و همچنین دستگیری که پایان ندارد در اعتقادات.

اما قوانین برای آب بندی و expungement — که یک حقوقی مختلف فرایند که در آن یک سابقه کیفری است به طور دائم و به طور کامل حذف شده — پوشش نمی دهد اخبار منتشر شده و پلیس blotters.

دولت Rep. شریل Delozier R-Cumberland County, که یکی از شرکت حامیان تخته سنگ پاک گفت: تعدادی از خبرنگاران خواسته اند در مورد این موضوع.

"آن نوع catch-22," Delozier گفت. "ما نمی توانیم قطعا پشت چیزی است که گزارش شده است."

Delozier اشاره کرد که دولت نمی تواند نیروی مطبوعات به اخبار تحت متمم اول قانون اساسی. اما در بسیاری از موارد دریافت نمی تبلیغاتی. قانون او گفت: کمک می کند تا در اکثر مواقع.

نیویورک رکورد روزانه/یکشنبه خبر و بسیاری از اخبار دیگر سازمان ها در تصمیم گیری در مورد آنچه در پرونده های جنایی به پوشش و به ندرت گزارش اتهامات به عنوان جزئی به در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا. این روزنامه اغلب به روز رسانی داستان اگر اطلاع داد که به اتهام نیست در نتیجه یک اعتقاد.

گانت که صاحب York Daily Record و ایالات متحده آمریکا امروز شبکه را متوقف کرده است انتشار mugshot, گالری حاکی از این است که آنهایی که "ارائه شده بدون زمینه ممکن است خوراک به کلیشه های منفی و در تحریریه ما قضاوت هستند از محدود اخبار ارزش است."

تخته سنگ پاک شد "تاریخی و پیشگامانه قطعه ای از قوانین" حتی راهنمای از طریق فرایند قانونگذاری گفت: دولت Rep. اردن Harris D-فیلادلفیا خانه اقلیت شلاق و یک حامی از قانون است.

پس از آن زمان اثر در سال 2019 بیش از 34 میلیون نفر بوده است مهر و موم شده, از دیدگاه, با توجه به دفتر اداری پنسیلوانیا دادگاه.

هریس گفت: وی از قانون به عنوان یک گام در یک راهپیمایی طولانی به سمت پرداختن به عدالت کیفری اصلاحات. نظام حقوقی ایالات متحده تاسیس شده است و در اصل از گناه تا زمانی که خلافش ثابت. او گفت که او معتقد است که اجرای قانون باید توقف ارسال mugshots و اشاره کرد که رد پای دیجیتال در برخواهد داشت یک موضوع است.

"من فکر می کنم که ما می توانیم نگاهی به قانونگذاری چگونه به آدرس آن چیزهایی بنابراین ما مطمئن هستیم که هدف نهایی از تخته سنگ پاک رسیده است" هریس گفت.

در تجربه خود را آب بندی و expungement هستند "به طور کلی بسیار مفید گفت:" جیمی Gullen نظارت وکیل برای اشتغال واحد در جامعه خدمات حقوقی در فیلادلفیا.

Gullen گفت که او می بیند که چگونه اخبار منتشر شده است که باقی می ماند آنلاین می تواند مضر, اما که نمی خنثیسازی بسیاری از مزایای این قوانین است. او گفت: مشتریان خود را به ندرت از دست داده و به نوعی از فرصت اشتغال به دلیل اطلاعات تا ظهور در گوگل.

نه هر کس او گفت: تا به حال انتشار اخبار و یا داستان های نوشته شده در مورد بازداشت. Gullen گفت که او در بر داشت که اکثریت قریب به اتفاق کارفرمایان رفتار پس زمینه چک کیفری است که با استفاده از منابع رسمی در مقابل تصادفی انجام جستجوهای اینترنتی.

پیت Kratsa رئیس پنسیلوانیا انجمن دفاع جنایی وکیل گفت: با کامل سیستم برای expungement است "مانند تلاش برای چوب انگشت خود را در یک سد با یک میلیون و سوراخ است."

"واقعیت این است که به طور کلی expungement در عصر رسانه های اجتماعی است که به وضوح هرگز به طور کامل" Kratsa گفت. "این فقط غیر ممکن است با مواردی که دریافت تبلیغات است."

Kratsa گفت: سخت کوش وکلای دفاع را توصیه مشتریان خود را در مورد این واقعیت و به آنها بگویید که باید با احتیاط از سوالات در اشتغال برنامه های کاربردی. امن ترین پاسخ به او گفت: مردم صادقانه پاسخ و توضیح آنچه اتفاق افتاده است.

ادارات پلیس, گفت, شده مناسب و به پایین گرفته شده است اخبار منتشر شده زمانی که مردم به نام و به آنها گفت که مثلا دادستان را رد کرد و اتهامات.

همچنین علاقه: دادگاه لبنان پرتاب شهرستان ممنوعیت probationers با استفاده از گلدان های پزشکی

فقط به دلیل شما می توانید به این معنا نیست شما باید'

متفاوت عدالت کیفری اصلاحات و اندازه گیری, Lt. رژیم صهیونیستی است. جان Fetterman که در خدمت به عنوان رئیس پنسیلوانیا هیئت عفو است تشویق مردم به درخواست برای تسریع میبخشد برای خشونت پرهیزی در اختیار داشتن ماری جوانا و یا متعلقات اعتقادات.

هیئت مدیره به تازگی رای به توصیه 26 عفو به رژیم صهیونیستی است. تام ولف برای تایید خود گفت: Christina Kauffman, Fetterman وزیر مطبوعات در ایمیل. فرماندار تنها کسی که می تواند کمک مالی نهایی عفو.

عفو روند ناقص و بی اثر اما این تنها یکی است که تا زمانی که در دسترس وجود دارد یک راه حل قانونی که پاک همه این سوابق Fetterman گفت.

در 2019, Fetterman بازدید همه 67 شهرستان به عنوان بخشی از یک گوش دادن تور در مورد قانونی کردن ماری جوانا تفریحی که از او پشتیبانی می کند. او گفت: آن را طولانی گذشته به دلیل خواستار ممنوعیت "منطقی نظر مالی اخلاقی و قومی غیرقابل دفاع."

Fetterman گفت که او فکر می کند در مورد دهها هزار نفر از افرادی که به دلیلی و punitively معرفی شده به سیستم عدالت کیفری. که در علاوه بر این او گفت: به مردم چگونه از رنگ ها بیش از حد مطرح در تلاش برای در اختیار داشتن ماری جوانا. ایالات متحده آمریکا امروز شبکه را تجزیه و تحلیل اخبار یافت که حداقل 52 درصد از مردم سفید 33.6 درصد و 13.2 درصد اسپانیایی.

به ترکیب است که با ارسال یک mugshot Fetterman گفت: "فقط begs سوال که چرا ما صرف میلیون ها دلار در منابع و آسیب رساندن به چه مقدار به صدها نفر از هزاران نفر از مردم سوابق برای حفظ ممنوعیت از یک گیاه است که دارای صفر-مصرف بیش از حد شناخته شده مرگ و میر در تاریخچه پزشکی."

"اینترنت برای همیشه لطفا برای. زمانی که شما شناور است که عموم شما در حال آسیب رساندن به آن شخص پس از هر نوع کیفری مجازات و چیزی به عنوان احمقانه به عنوان ماری جوانا, ممنوعیت," او گفت:. "این توهین به جراحت."

Fetterman گفت: قرار نیست هر وزن در پشت این استدلال که جامعه می خواهد به دانستن در مورد جرم و جنایت است. او گفت که او فکر نمی کند که مردم نشسته در اطراف میز آشپزخانه خواستار بدانید خرده ماری جوانا موارد است.

"من بصورتی پایدار و محکم در کنار, 'فقط به خاطر اینکه شما می توانید به این معنا نیست شما باید'" Fetterman گفت. "این فقط در خدمت هیچ هدف دیگر از به شرم کسی."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.

در مورد داده:

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه آغاز شده و با یک سوال: چرا بعضی از ادارات پلیس ارسال شده در اخبار — با mugshots — برای خرده جنایت ؟

برای کشف این موضوع ما تصمیم گرفتیم در یک نوع از جرم و جنایت. همین دلیل است که ما با تمرکز بر اخبار منتشر شده برای در اختیار داشتن مقدار کمی از ماری جوانا و در اختیار داشتن ماری جوانا. ما کشیده و آنها را از Crimewatch دلیل آن را به یک پلت فرم است که بسیاری از ادارات پلیس استفاده در سراسر کشور.

(ما شامل موارد که شامل اتهامات مرتبط با از جمله در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات و جرائم رانندگی. اما ما از مطالعه حذف برخی از دیگران است که به نظر نمی رسد به عنوان دست در دست -- برای مثال اگر آنها شامل اتهامات مجرمانه همچون فساد است.)

ما ساخته شده است یک پایگاه داده. سپس ما با استفاده از پنسیلوانیا یکپارچه سیستم قضایی پورتال سعی کنید برای تعیین نتیجه از این موارد است.

از آنجا که اطلاعات در مورد نژاد ناقص است در دفتر ثبت دعاوی حقوقی, ورق, ما ارجاع داده از سال 2010 سرشماری ایالات متحده. اگر بیش از 50 درصد از مردم با همان نام گذشته گزارش داد که آنها اسپانیایی بودند که آنچه ما رفت و با در پایگاه داده است.

در نهایت ما رسیده و مصاحبه با افرادی که تا به حال اخبار منتشر شده را در مورد دستگیری روسای پلیس وکلا و قانونگذاران.

اطلاعات پایگاه داده:

لیست زیر نشان می دهد که 10 صفحه ادارات پلیس توسط تعداد اخبار منتشر شده برای در اختیار داشتن ماری جوانا و جرائم مربوط است که به نظر می رسد در ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پایگاه داده:

  • این Susquehanna شهرستان اداره پلیس (Dauphin County): 81
  • این فرویو شهرستان اداره پلیس (York County): 68
  • این Steelton قصبه اداره پلیس (Dauphin County): 50
  • این Waynesboro اداره پلیس (Franklin County): 31
  • جدید هلند اداره پلیس (Lancaster County): 26
  • بالا Southampton شهرستان اداره پلیس (Bucks County): 25
  • در چمبرسبورگ قصبه اداره پلیس (Franklin County): 25
  • مانور شهرستان اداره پلیس (Lancaster County): 20
  • این کارلایل اداره پلیس (Cumberland County): 19
  • Middletown قصبه اداره پلیس (Dauphin County): 17
  • این Quakertown, قصبه اداره پلیس (Bucks County): 16

Crimewatch: مردم می توانند با ارسال درخواست به پایین پست ها

در یک ایمیل مت بلوم مدیر عامل شرکت Crimewatch گفت: این یک محتوا پلت فرم تحویل و حذف و تکنولوژی را کنترل نمی کند و چه اجرای قانون سهام در وب سایت.

ادارات پلیس است که با استفاده از Crimewatch گفت: باید کنترل بیشتری بر اطلاعات موجود در ابد در اینترنت. این پلت فرم است, اختصاصی, تکنولوژی, مالش عکس ها از وب سایت و حذف پست ها از نتایج جستجو ،

شکوفه گفت: مطبوعات می تواند به رد کردن اطلاعات در مورد یک مورد. اما اگر مردم از طریق انحرافی برنامه و رکورد خود را حذف, برای مثال آنها می توانند با ارسال مدارک و 20 دلار تحقیقات هزینه می شود که حذف شده از Crimewatch, او گفت:.

هزینه در محل برای جلوگیری از سوء استفاده او گفت: نه به تولید درآمد.

چون Crimewatch همکاران با مطبوعات و آنها را تشویق می کند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از پلت فرم بلوم گفت: "شما فکر می کنم که آنها می خواهم به نوشتن در مورد ادارات پلیس که نمی با استفاده از فناوری ما" و "ایجاد فشار بیشتر برای تصویب است."

سازمان های اجرای قانون است که های, mugshots, در رسانه های اجتماعی و یا وب سایت خود را "ایجاد یک عدم امکان برای هر کسی که برای حذف محتوا از وب و باعث مشکلات بیشتر برای آنها را شخصا."

Crimewatch به تازگی معرفی یک ویژگی است که به طور خودکار حذف پست های قدیمی تر پس از یک دوره مجموعه, او گفت:.

"شما می توانید تصور کنید در یک جهان که در آن اجرای قانون می تواند ربودن مردم از خیابانها بازداشت آنها را به طور نامحدود و بدون تعهد به اشتراک گذاشتن این اطلاعات با هر کسی؟" شکوفه گفت. "است که یک تهدید اساسی برای دموکراسی ما و ما خطرناکی (اگر نه در حال حاضر) زندگی در جهان است."

آزادی اطلاعات یک حق اساسی است, او گفت:, و مقننه است و در حال حاضر تهدید است که در دسترس بودن برای همه



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن