'همه چیز گل': UC باغ گیاه شناسی میله میله برای بازگشایی

هفته آینده UC باغ گیاه شناسی را شروع بازگشایی به بازدید کنندگان پس از بسته شدن بیش از سه ماه اول به اعضای سهشن

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

هفته آینده UC باغ گیاه شناسی را شروع بازگشایی به بازدید کنندگان پس از بسته شدن بیش از سه ماه اول به اعضای سهشنبه و پس از آن به عموم مردم در 22 ژوئیه.

34 هکتار باغ دارای بیش از 10000 نوع از گیاهان از جمله یک مجموعه بزرگ از کالیفرنیا گیاهان بومی و همچنین گونه که ریشه طیف وسیعی از ایتالیا به آمریکای جنوبی, با توجه به وب سایت خود را. باغ نیز به عنوان یک سایت برای گیاه تحقیقات و پروژه های حفاظت.

با توجه به آزادی مطبوعات از باغ آن را توسعه داده است و تصویب روش های جدید برای اطمینان از ایمنی از مهمانان و کارکنان در طول COVID-19 بیماری همه گیر. این اقدامات شامل اجرای محفوظ و متعلق به یکی از ورودی های محدود کردن تعداد بازدید کنندگان در هر زمان و به کمتر از 200 هر روز و نیاز به ماسک صورت برای بازدید کنندگان مسن تر از سن 5.

"ما نمی تواند هر چیزی را انجام دهید تا زمانی که فرماندار با صدور دستورالعمل برای باغ ها و فضای موزه ها گفت:" لوئیس فلدمن, مدیر اجرایی, باغ و UC برکلی زیست شناسی گیاهی استاد.

به جای فلدمن گفت: این باغ در بر داشت راه برای ارتباط با اعضای خود و عموم مردم از طریق برنامه های آنلاین از جمله ethnobotany سمپوزیوم به خود جلب کرد که بیش از 100 شرکت کنندگان.

"از آنجا که ما یک زندگی مجموعه, آن را مانند یک موزه و ما نمی توانیم فقط توقف مراقبت از گیاهان" فلدمن گفت و توضیح داد که اعضای هیات همچنان به کار در باغ در طول بسته شدن آن است. "تنها این است که در طول, بهترین زمان برای باغ که بهار است که همه چیز گل, هیچ کس قادر به دیدن آن جز برای کارکنان."

فلدمن اضافه شده است که به عنوان یک نتیجه از این باغ را بسته به بازدید کنندگان او دیده می شود بسیاری از پرندگان و مارمولک و کارکنان گاهی اوقات خال خال بوقلمون و دیگر حیوانات کوچک.

حدود 85 درصد از باغ بودجه تولید خود را با تنها درصد کمی که از دانشگاه برکلی با توجه به فلدمن. این باغ بود قادر به جلوگیری از اخراج کارکنان علیرغم کاهش درآمد در طول بسته شدن.

"ما می خواهیم برای تشویق دانش آموزان به آمده و به آنچه به نام غور و تعمق تور که نشان می دهد مکان در باغ برای مردم فقط خودت و استراحت" فلدمن گفت:, و اضافه کرد که یک شاتل به ارمغان می آورد دانش آموزان به طور مستقیم به باغ که به نام او به یک جای خوب برای "فکر می کنم در مورد طبیعت کمی و فکر می کنم در مورد وحشی محیط زیست است."

فلدمن اضافه شده که باز از باغ گیاه شناسی یکی از اولین مراحل در کل پردیس بازگشایی و موفق بازگشایی خواهد شد کمک به متقاعد کردن پدر و مادر است که آن را بی خطر است برای فرستادن بچه های خود را به محوطه دانشگاه.

تماس با جسیکا لی در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @JessicaLi57.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن