'همه چیز می تواند تغییر در دوم': ورزشی رهبران عجله به برنامه ریزی برای یک فصل است که ممکن است هرگز

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 12:03 PM EDT 28 مه سال 2020این دبیرستان مربی پاکستان به پشت در یک میدا

توسط NEWSWORLDS در 11 خرداد 1399

این دبیرستان مربی پاکستان به پشت در یک میدان در ماه جولای.

کوین لارنس نه تنها منجر قرمز شیر varsity تیم بیس بال اما کمک می کند تا سازماندهی سفر و rec لیگ در جنوب شرقی شهرستان نیویورک. شروع آن در بهار و تابستان فصول سال در حال حاضر شده است به عقب رانده سه بار جدید کروناویروس بیماری همه گیر.

مهم نیست که لارنس گفت: او را به صرف 10 دقیقه در روز در زمینه های محلی در این تابستان آموزش بازیکنان در تمام سنین — در گروه های کوچک به عنوان لازم توسط دستورالعمل های بهداشتی.

"در این مرحله ما نیاز به خلاق به عنوان ممکن است به ایجاد فرصت برای (دانشجو-ورزشکاران). آیا همه چیز را در قدرت ما برای پیدا کردن چیزی برای آنها را به انجام" گفت: لارنس که می آموزد دبیرستان مطالعات اجتماعی در Susquehannock و همچنین یک مدرسه بسکتبال رسمی.

"من نمی خواهم برای دیدن این هزینه بچه ها بیش از آن در حال حاضر است. ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می توانید اجازه دهید به افراد جوان بود جوان مردم."

شربننج مهارت های بیشتر در زمینه های خالی است که بخشی از یک مقدار بزرگتر نامشخص روند: مسئولان باید در ادامه برنامه ریزی برای ورزش در فصل هایی که ممکن است آمده است.

کسانی که پیشرو همه چیز از لیگ جوانان به قدرت پنج, دانشکده فوتبال, برنامه های در حال گذراندن روز خود را نقشه برداری های بی شماری سناریو برای زمانی که آنها مجاز به بازی دوباره.

مدیران ورزشی و مربیان و مدیران گفت: آنها از چپ به مرتب کردن چگونه تیم خود را در میان قوانین و مقررات مربوط به اجتماعی فاصله, بهداشتی, فن, حضور و غیاب, فروش بلیط, امتیازات دستشویی و رختکن.

PIAA ورزشی: شناخت نیویورک-Adams ارشد دانشجو-ورزشکاران که از فصل بهار

کالج فوتبال: صرفه جویی در Penn State football فصل ؟ 'ما باید برای پیدا کردن یک راه برای آن را به کار ...'

سریع COVID-19 تست توانایی های خود را به شکل اصلی قطعه در تعیین آینده نزدیک ترین رشته های ورزشی است. حتی زمانی که آنها بازگشت به بازی را تغییر نگاه و احساس به گفته مقامات از چمبرسبورگ به نیویورک به لبنان.

بزرگترین تصمیم — فقط اجازه می دهد ورزشکاران به ورزشگاه و در زمینه — از دست خود را. مقامات پزشکی توصیه می کنند زمانی که آنها باور دارند که آن را بی خطر است برای دانش آموزان به بازگشت به خود را در مدارس و دانشگاه ها قبل از ورزش هایی مانند فوتبال و فوتبال بازی هستند.

پاسخ آن باید شروع فیلترینگ در آغاز ماه ژوئیه.

"با تمام ناشناخته, همه چیز می تواند تغییر در یک ثانیه. و این چیزی است که به من می دهد تشویش در مورد آن گفت: چمبرسبورگ بالا مدیر ورزشی جرمی فلرس. "ما فقط نمی دانم این است که به مانند آمدن پاییز, زمستان آمده."

'وجود دارد رفتن به یک معضل اساسی در سراسر هیئت مدیره'

مقامات در پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association که حاکم دبستان ورزشی در دولت در حال گفتگو در مورد همه چیز از اجتماعی فاصله اقدامات برای علاقه مندان به الکترونیک سوت برای داوران. حتی برای شروع یک فصل با بخشی از دولت خود را هنوز هم تعطیل.

بزرگتر عملیات پیچیده تر دوباره شروع می شود. غیر وابسته و کوچک لیگ بیس بال نیویورک انقلاب باید قادر به آماده 25-مرد فهرستی فقط در دو هفته با توجه به تیم رئیس جمهور اریک Menzer. اما Revs باید قادر خواهید بود برای خانه حداقل یک هزار نفر از طرفداران در هر بازی به هر نوع فصل از نظر مالی امکان پذیر است.

کالج فوتبال نیاز به چهار تا شش هفته در دانشگاه آموزش قبل از بازی کردن بازی ها. خود ایمنی و تست پروتکل های گسترش نمایی با فهرست اسامی بیش از 100 بازیکن بزرگ مربیگری و حمایت از کارکنان و یک ورزشگاه به صندلی که بیش از 100 ، 000 طرفداران.

"من فقط باز و انعطاف پذیر برای انجام هر آنچه که ما می تواند احتمالا به (یک فصل) کار می کنند. چون من فکر می کنم اگر ما آن را به کار وجود دارد رفتن به یک معضل اساسی در سراسر هیئت مدیره" پن استیت سر مربی جیمز فرانکلین گفت: با اشاره به پتانسیل بزرگ از دست دادن درآمد است که بودجه ورزش های دیگر.

"حتی اگر ما به این سناریو به عنوان شدید به عنوان داشتن طرفداران ... شما فقط باید انعطاف پذیر و باز به هر یک از این چیزها هر یک از این حالات."

در اسکولاستیک سطح مقامات در حال حاضر خریداری تخصصی لوازم تمیز کردن و در حال کار با شرکت ها برای ارائه آنلاین بلیت و امتیاز و خدمات است. Pixellot برای مثال منابع بدون سرنشین چند دوربین سیستم به livestream حوادث لازم است اگر طرفداران محدود و یا ممنوع از حضور در.

High school sports: "ما لازم نیست که پاسخ به:' ورزش های محلی می تواند بازگشت توسط county, اساس, اما نگه داشتن الگوی باقی مانده است

ورزشکاران واکنش نشان می دهند: لغو high school sports برگ لبنان County ورزشکاران احساس خالی داخل

در حال حاضر PIAA مقامات با احتیاط برنامه ریزی برای یک به طور معمول در برنامه ریزی Aug. 10 باز شدن به فصل پاییز است.

اما پتانسیل ورزشی موانع به نظر می رسد بی پایان: از بازیکنان که تست مثبت به COVID-19 یک بار در فصل شروع ... به لیگ شامل تیم های مختلف با دوباره باز کردن برنامه ... به مسئولیت قانونی برای هر کسی که بیمار در حالی که در یک رویداد.

گلف به عنوان مثال خواهد شد بسیار ساده تر برای نصب امن اجتماعی محدودیت از کامل-تماس با ما فوتبال است.

و مقامات انتظار می رود کاهش سطح مشارکت در ورزش با برخی از ورزشکاران و خانواده های ساکت در مورد دوباره وارد فعالیت های اجتماعی.

در ضمن ورزشگاه و امکانات آموزشی مانند لبنان شهرستان منجمد طناب و در نت مجموعه ورزشی باقی مانده اند بسته شده است. عرضه خود را محدود به آموزش تصویری جلسات.

محدود کردن تماشاگران و اجتماعی فاصله در آخر هفته مسابقات خواهد بود و اولویت هر زمان که آنها را دوباره باز کنید.

"شما می دانید که چگونه برای پاکسازی یک مرکز. اما آن را فقط طول می کشد که یک فرد برای راه رفتن در شما نمی دانید (که مسری است) گفت:" جان Albarano که اجرا می شود پالمیرا محل منجمد طناب بیس بال و سافتبال (persian) مرکز آموزش. "ما باید به همه متوسط? من نمی دانم."

در حال حاضر تعداد فزاینده ای از ورزشکاران در صورت امکان که آنها در حال حاضر بازی خود را نهایی ورزش های نجومی. که آنها را ادامه خواهد داد به دست ارزشمند اجتماعی و تسکین استرس جنبه های ورزشی.

"این چیزی است که ترسناک است" گفت: York, کالج, ورزشی کارگردان پل Saikia. "وجود دارد هیچ جایگزینی برای آن. این تنها چیزی است که آنها از دست دادن."

در اینجا به برخی ورزش-بر اساس نکات را در نظر بگیرید به عنوان ورزش به آرامی باز کردن:

نگه داشتن ورزشکاران جوان سالم

پزشکی و ورزش حرفه ای جزئیات راه برای ورزشکاران باقی می ماند از نظر جسمی و عاطفی سالم است. یکی ترویج 60 دقیقه فعالیت فیزیکی در روز در صورت عدم تمرین و بازی.

Ballpark مواد غذایی بدون بازی

نیویورک انقلاب در حال حاضر ارائه منظقه-وانت و تحویل گزینه برای بازی مورد علاقه خود را-بعد غذا.

بیس بال حرفه ای: نیویورک مادری به خانه برگشت به بازی بیس بال برای نیویورک انقلاب

مشتریان ممکن است در انتخاب فرد و یا خانواده-اندازه وعده و هر غذای اصلی ممکن است در خدمت گرم یا منجمد. کامل منو در www.revolutionhomeplates.com.

سفارشات $25 یا بیشتر تحویل به صورت رایگان در عرض 10 مایل از PeoplesBank پارک. گزینه ها عبارتند از: لازانیا, کیک خرچنگ همبرگر شکم پر فلفل و محبوب ترین مرغ سوخاری مناقصات.

دانش آموز-ورزشکار اطلاعات در سراسر Pa.

لحن به پنسیلوانیا Interscholastic Athletic Association for منتشر شده در مورد قوانین و دستورالعمل برای تمام دبیرستان های ورزشی به خصوص در طول COVID-19. همچنین شامل یک صفحه پرسش و پاسخ.

ایمن ماندن در ورزشگاه

به عنوان تمرین و امکانات آموزش شروع به باز کردن وجود دارد توصیه می شود روش های ایمنی با توجه به بدنسازی صاحبان و متخصصان پزشکی.

در خانه تمرین: Franklin County, بدنسازی مالک ایجاد تمرینات برای COVID-19 اجتماعی فاصله

از مطابق با اصول بهداشتی دست های خود را به عنوان به زودی به عنوان شما راه رفتن را به یک مرکز برای آوردن آب خود را. تنها سازمان حفاظت محیط زیست-مصوب اسپری های ضد عفونی کننده استفاده می شود باید به پاکسازی تجهیزات همراه با پارچه تمیز و سفید کننده دستمال مرطوب. به مواد ضد عفونی کننده از یک دقیقه به محل کار قبل از پاک کردن آن را خاموش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب